Heb dan wel geen scooter, maar toch....hoi!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:54 schreef mstx het volgende:
[..]
hey een filmpje van heady met z'n m5, die hadden we nog niet
Doelgroep klopt wel trouwens, typische nustyle/happy hardstyle luisteraars.
Heb je wel een bontkraag en petje?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb dan wel geen scooter, maar toch....hoi!
Nhoop....val ik nou helemaal niet onder de doelgroep van HHZ???quote:
leuk he, Australiequote:Op woensdag 11 april 2012 01:33 schreef Levitas het volgende:
Godnakende nondeju. Dacht dat een limiet van 50 gb per maand wel genoeg was voor mijn internet gebruik. Na 5 dagen zit ik weer op een 64 kbps verbinding omdat ik dat limiet verbruikt heb
YouTube, en laat staan 1gabba is onbegonnen werk. Hoe moet ik nu verder met m`n leven?
Geen zin om het hele weekend te gaan?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef Voltreffer het volgende:
Trouwens, mocht er nog iemand defqon 1 zaterdag tickets over hebben (liefst normale prijs). Ik houd me aanbevolen (bij voorkeur 2 maar 1 is ook al lekker).
Zaterdag helaas misgegrepen.
mstx heeft nog 2 gewone kaartjes over geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef Voltreffer het volgende:
Trouwens, mocht er nog iemand defqon 1 zaterdag tickets over hebben (liefst normale prijs). Ik houd me aanbevolen (bij voorkeur 2 maar 1 is ook al lekker).
Zaterdag helaas misgegrepen.
Helaas zit ik met stage.. kan helaas geen vrij krijgen donderdag / vrijdag.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Geen zin om het hele weekend te gaan?
120 euri per ticket...
Geen woord aan gelogen!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:16 schreef 16meter het volgende:
Maar ik behoorde tot de kern verzuurden hier, he. Zo zegt men.
Ik moest even wennen, maar na de tweede keer luisteren (met koptelefoon voor het laag) vond ik 'm al vetquote:
Zat net de line-up van dreamfields te bekijken, heb je goed voor elkaarquote:Op woensdag 11 april 2012 18:19 schreef DjThera het volgende:
Hahaha! Nou daar wil ik toevallig nog wel eens een plaatje voor maken. Krijg je wel weer dat 99% van t normale publiek dr geen bal van begrijpt![]()
Maar goed, zo hou je altijd wel iets, als ik t zelf maar leuk vind (heerlijk egoïstisch dat produceren altijd)
De enige juiste insteek.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:19 schreef DjThera het volgende:
Maar goed, zo hou je altijd wel iets, als ik t zelf maar leuk vind (heerlijk egoïstisch dat produceren altijd)
quote:
Yepquote:
Ik vind hem wel nice.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:
Klinkt wel lekker. Benieuwd naar de andere track van de release.
Ik ook wel denk ik!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zat net de line-up van dreamfields te bekijken, heb je goed voor elkaar
Zeker aanwezig
Ik prefereer de term verlichte geesten..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:16 schreef 16meter het volgende:
Ben benieuwd!
Maar ik behoor tot de kern verzuurden hier, he. Zo zegt men.
Jammer van de vocals, maar die melodie i.c.m. die kicks zijn beter als Fine Day! Echt een hele fijne plaat. Komt er ook nog 1 zonder de vocalen, Thera, of mogen we zelf ermee aan de slag om die eruit te slopenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:
Moeilijk lompe kickquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:
Oeh, inderdaad! Eerste plaatje van Phrantic die ik echt vet vind, vorige releases konden me niet echt boeien maar hij wordt steeds beterquote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef T-Force het volgende:
Deze is ook weer zooooooo heerlijk. AciiiiiiiiiiiiiidZo'n fijne oude feel heeft die plaat
quote:
Mmm, it's a fine day vond ik toch stukken strakkerquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Oeh, inderdaad! Eerste plaatje van Phrantic die ik echt vet vind, vorige releases konden me niet echt boeien maar hij wordt steeds beter
Trouwens, had laatst toch zo'n grappige droom die ik graag met jullie wil delen: Ik ging weer naar Qlimax, omdat Q-dance had toegegeven dat het allemaal te commercieel was geworden en ze gingen weer terug naar een kleine editie met kwaliteits-muziek. Nou, komen we daar binnen vóórdat de eerst dj zou beginnen, na 10 minuten wachten tot de eerste set rent iedereen naar buiten. Wat bleek, de Spice Girls waren op het podium komen staan om een performance te geven!
Na drie nummers van hen begon dan toch echt een dj met Hardstyle
. Volgens mij had mijn droom iets te maken met het setje van T-Force op Fear met de Vengaboys als opening
Ik hoor hardstyle?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef DjThera het volgende:
Yeps nu op fear fm hard mn hardtrance setje wat ik om de maand ga doen
Kijken of we hardtrance ook weer wat meer leven kunnen inblazen, want damn wat is er maar weinig goeie hardtrance these days...!!
Thanks voor de leuke reacties over mn track People
Ik klik op invoeren en denk wat een stomme vraagquote:
Ik vind persoonlijk van niet, t is eigenlijk tzelfde dan als zeggen dat Aviici trance maakt, denk dat dat wel een mooie vergelijking is. Maar goed als ik aan hardtrance denk, denk ik aan oud werk van Scot Project, (Tankis &) Savietto/Sa.Vee.Oh, t oudere spul van Kamui en natuurlijk dingen van Therabytequote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een vraagje nu het over hardtrance gaat. Valt die subgroundmuziek van Activator ook in die categorie? Ik heb geen idee in welke box dat past, maar ik vind het wel zeer chille muziek en ik kan weinig soortgelijks vinden.
Dat is meer electro-techno denk ik, als je het toch een naam moet geven.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een vraagje nu het over hardtrance gaat. Valt die subgroundmuziek van Activator ook in die categorie? Ik heb geen idee in welke box dat past, maar ik vind het wel zeer chille muziek en ik kan weinig soortgelijks vinden.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
Trouwens, had laatst toch zo'n grappige droom die ik graag met jullie wil delen: Ik ging weer naar Qlimax, omdat Q-dance had toegegeven dat het allemaal te commercieel was geworden en ze gingen weer terug naar een kleine editie met kwaliteits-muziek. Nou, komen we daar binnen vóórdat de eerst dj zou beginnen, na 10 minuten wachten tot de eerste set rent iedereen naar buiten. Wat bleek, de Spice Girls waren op het podium komen staan om een performance te geven!
Na drie nummers van hen begon dan toch echt een dj met Hardstyle
. Volgens mij had mijn droom iets te maken met het setje van T-Force op Fear met de Vengaboys als opening
Ik heb nog helemaal geen zin in een hardstyle feestquote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Voltreffer het volgende:
Wat heb ik na Rebirth alweer zin in Loudness!
Logisch, jij hebt net je eerste Awake gehad. Dan wil je ff alleen maar Technoquote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin in een hardstyle feest![]()
Dit ja! Echt jammer!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef DjThera het volgende:
want damn wat is er maar weinig goeie hardtrance these days...!!
Kommaar op!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef DjThera het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk van niet, t is eigenlijk tzelfde dan als zeggen dat Aviici trance maakt, denk dat dat wel een mooie vergelijking is. Maar goed als ik aan hardtrance denk, denk ik aan oud werk van Scot Project, (Tankis &) Savietto/Sa.Vee.Oh, t oudere spul van Kamui en natuurlijk dingen van Therabyte
Wat een gekkenhuis zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |