Heb dan wel geen scooter, maar toch....hoi!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:54 schreef mstx het volgende:
[..]
hey een filmpje van heady met z'n m5, die hadden we nog niet
Doelgroep klopt wel trouwens, typische nustyle/happy hardstyle luisteraars.
Heb je wel een bontkraag en petje?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb dan wel geen scooter, maar toch....hoi!
Nhoop....val ik nou helemaal niet onder de doelgroep van HHZ???quote:
leuk he, Australiequote:Op woensdag 11 april 2012 01:33 schreef Levitas het volgende:
Godnakende nondeju. Dacht dat een limiet van 50 gb per maand wel genoeg was voor mijn internet gebruik. Na 5 dagen zit ik weer op een 64 kbps verbinding omdat ik dat limiet verbruikt heb
YouTube, en laat staan 1gabba is onbegonnen werk. Hoe moet ik nu verder met m`n leven?
Geen zin om het hele weekend te gaan?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef Voltreffer het volgende:
Trouwens, mocht er nog iemand defqon 1 zaterdag tickets over hebben (liefst normale prijs). Ik houd me aanbevolen (bij voorkeur 2 maar 1 is ook al lekker).
Zaterdag helaas misgegrepen.
mstx heeft nog 2 gewone kaartjes over geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef Voltreffer het volgende:
Trouwens, mocht er nog iemand defqon 1 zaterdag tickets over hebben (liefst normale prijs). Ik houd me aanbevolen (bij voorkeur 2 maar 1 is ook al lekker).
Zaterdag helaas misgegrepen.
Helaas zit ik met stage.. kan helaas geen vrij krijgen donderdag / vrijdag.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Geen zin om het hele weekend te gaan?
120 euri per ticket...
Geen woord aan gelogen!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:16 schreef 16meter het volgende:
Maar ik behoorde tot de kern verzuurden hier, he. Zo zegt men.
Ik moest even wennen, maar na de tweede keer luisteren (met koptelefoon voor het laag) vond ik 'm al vetquote:
Zat net de line-up van dreamfields te bekijken, heb je goed voor elkaarquote:Op woensdag 11 april 2012 18:19 schreef DjThera het volgende:
Hahaha! Nou daar wil ik toevallig nog wel eens een plaatje voor maken. Krijg je wel weer dat 99% van t normale publiek dr geen bal van begrijpt![]()
Maar goed, zo hou je altijd wel iets, als ik t zelf maar leuk vind (heerlijk egoïstisch dat produceren altijd)
De enige juiste insteek.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:19 schreef DjThera het volgende:
Maar goed, zo hou je altijd wel iets, als ik t zelf maar leuk vind (heerlijk egoïstisch dat produceren altijd)
quote:
Yepquote:
Ik vind hem wel nice.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:
Klinkt wel lekker. Benieuwd naar de andere track van de release.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |