Misschien is het nieuwe A*S*Y*S album wat voor je, ook een beetje in die stijl...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een vraagje nu het over hardtrance gaat. Valt die subgroundmuziek van Activator ook in die categorie? Ik heb geen idee in welke box dat past, maar ik vind het wel zeer chille muziek en ik kan weinig soortgelijks vinden.
Vreemd, bij mij stonden net de tijden precies tegelijk..quote:
Oh nu zie ik het ookquote:Op donderdag 12 april 2012 12:33 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij stonden net de tijden precies tegelijk..
Ah nice, komt ook echt vandaag uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Misschien is het nieuwe A*S*Y*S album wat voor je, ook een beetje in die stijl...
A*S*Y*S - BPM IS DEAD - NEW A*S*Y*S ALBUM! by A*S*Y*S
Op Proto Bytez en 2-Motion gestempt.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wel allemaal stemmen hé!![]()
https://www.facebook.com/beatthebridge/app_408648302495527
Ik neem aan gewoon op "Vind ik leuk" drukken?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wel allemaal stemmen hé!![]()
https://www.facebook.com/beatthebridge/app_408648302495527
Hijs lekkahquote:
Zorgen dat meer mensen op T-Force stemmen danquote:Op donderdag 12 april 2012 12:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik haat als spookhuissetjes winnen.....
Zuchtquote:Application Error
An error occurred in the application and your page could not be served. Please try again in a few moments.
If you are the application owner, check your logs for details.
Denk je dat ik lysdectisch ben ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je bedoelt 57, lijkt op elkaar. Zevenvijftig of ZevenENvijftig
Is ook wel verwarrend:quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Denk je dat ik lysdectisch ben ofzo?![]()
Ik bedoelde deze fissa, Dat is waar T-Kracht misschien mag draaien.
Ik weet niet welke jij bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |