quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef DjThera het volgende:
Dit was mn setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef DjThera het volgende:
Dit was mn setjeDie treklijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb 'm meteen op m'n iPod gezet, zo als ik ga slapen ga ik die opzetten. Waarschijnlijk val ik dan niet in slaap maar luister ik die hele set
![]()
7,50?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen zin in een hardstyle feest![]()
Zat er eerst aan de te denken om een kaartje te halen voor 10yrs Scantraxx, maar het is me het geld niet waard
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef DjThera het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk van niet, t is eigenlijk tzelfde dan als zeggen dat Aviici trance maakt, denk dat dat wel een mooie vergelijking is. Maar goed als ik aan hardtrance denk, denk ik aan oud werk van Scot Project, (Tankis &) Savietto/Sa.Vee.Oh, t oudere spul van Kamui en natuurlijk dingen van Therabyte
OK, ik had al zo'n vermoeden dat hardtrance onjuist was. Kennen jullie muziek die er enigszins op lijkt? Een aantal platen van Organ Donors vind ik er wel op lijken, maar toch vind ik die niet zo lekker als de muziek van Activator. (quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat is meer electro-techno denk ik, als je het toch een naam moet geven.
Zie je wel! Mijn droom was een visie op de toekomst! Er gaat iets gebeuren met Spice Girls icm Hardstyletwitter:geckoNL twitterde op donderdag 12-04-2012 om 01:19:00Visited the @Radio538 studios today with spice girl Mel D, unexpectedly joining the conversation of @djheadhunterz and @BarryPaf! Fun day
reageer retweet
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Zie je wel! Mijn droom was een visie op de toekomst! Er gaat iets gebeuren met Spice Girls icm Hardstyletwitter:geckoNL twitterde op donderdag 12-04-2012 om 01:19:00Visited the @Radio538 studios today with spice girl Mel D, unexpectedly joining the conversation of @djheadhunterz and @BarryPaf! Fun day
reageer retweet
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:27 schreef Krulliewullie het volgende:
reageer retweet
Mel D? Die bestaat niet eens. :Squote:Op donderdag 12 april 2012 01:27 schreef Krulliewullie het volgende:
reageer retweet
Ik ben hier wel heel benieuwd naartwitter:djpaulelstak twitterde op donderdag 12-04-2012 om 10:24:24Ready for a shoot for a movie about the international success of Dutch djs. Gonna be released on #ADE next year reageer retweet
quote:FINALISTEN BEAT THE BRIDGE QUEENSNIGHT – DJ CONTEST
De selectie was even zwoegen maar we hebben uiteindelijk 10 artiesten genomineerd voor de finale van de Beat the Bridge Queensnight – DJ Contest! Het niveau lag erg hoog en de verschillen waren soms echt minimaal. Wij willen iedereen dan ook bedanken voor zijn inzending!
Finalisten Beat the Bridge Queensnight - DJ Contest
- Vantage Point
- Vitality
- D33T
- Proto Bytez
- Defector
- Mitta
- Lip DJ
- Hard Society
- After Shock
- 2-Motion
Tot maandag 23 april kan er gestemd worden op de mixen van alle artiesten onder de DJ Contest tab die vandaag live gaat op onze Facebook pagina!
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
Trouwens, had laatst toch zo'n grappige droom die ik graag met jullie wil delen: Ik ging weer naar Qlimax, omdat Q-dance had toegegeven dat het allemaal te commercieel was geworden en ze gingen weer terug naar een kleine editie met kwaliteits-muziek. Nou, komen we daar binnen vóórdat de eerst dj zou beginnen, na 10 minuten wachten tot de eerste set rent iedereen naar buiten. Wat bleek, de Spice Girls waren op het podium komen staan om een performance te geven!
Na drie nummers van hen begon dan toch echt een dj met Hardstyle
. Volgens mij had mijn droom iets te maken met het setje van T-Force op Fear met de Vengaboys als opening
Wel allemaal stemmen hé!quote:Like de mix van je favoriete artiest voor die felbegeerde plek op Beat the Bridge Queensnight - Scantraxx 10 Years. Je kunt meerdere artiesten liken: de artiest met de meeste likes wint en opent deze dikke hardstyle tweeluik van Beat the Bridge op zondag 29 april!
Wat een trage boel zeg, werkt voor geen meter hier...quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wel allemaal stemmen hé!![]()
https://www.facebook.com/beatthebridge/app_408648302495527
Jij was eerderquote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Baronpilsener het volgende:
PRECIES tegelijk met Haakon posten, ook een prestatie.
Misschien is het nieuwe A*S*Y*S album wat voor je, ook een beetje in die stijl...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een vraagje nu het over hardtrance gaat. Valt die subgroundmuziek van Activator ook in die categorie? Ik heb geen idee in welke box dat past, maar ik vind het wel zeer chille muziek en ik kan weinig soortgelijks vinden.
Vreemd, bij mij stonden net de tijden precies tegelijk..quote:
Oh nu zie ik het ookquote:Op donderdag 12 april 2012 12:33 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij stonden net de tijden precies tegelijk..
Ah nice, komt ook echt vandaag uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Misschien is het nieuwe A*S*Y*S album wat voor je, ook een beetje in die stijl...
A*S*Y*S - BPM IS DEAD - NEW A*S*Y*S ALBUM! by A*S*Y*S
Op Proto Bytez en 2-Motion gestempt.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik neem aan gewoon op "Vind ik leuk" drukken?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hijs lekkahquote:
Zorgen dat meer mensen op T-Force stemmen danquote:Op donderdag 12 april 2012 12:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik haat als spookhuissetjes winnen.....
Zuchtquote:Application Error
An error occurred in the application and your page could not be served. Please try again in a few moments.
If you are the application owner, check your logs for details.
Denk je dat ik lysdectisch ben ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je bedoelt 57, lijkt op elkaar. Zevenvijftig of ZevenENvijftig
Is ook wel verwarrend:quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Denk je dat ik lysdectisch ben ofzo?![]()
Ik bedoelde deze fissa, Dat is waar T-Kracht misschien mag draaien.
Ik weet niet welke jij bedoelde.
Wooohooo! Thanks allquote:
Ik had het over 10yrs Scantraxx, op 30 april ga ik niks doen behalve uitslapen (29 april 's nachts werken)quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Denk je dat ik lysdectisch ben ofzo?![]()
Ik bedoelde deze fissa, Dat is waar T-Kracht misschien mag draaien.
Ik weet niet welke jij bedoelde.
Ik ga op je stemmen als de app t weer doet Tom
Hij doet het weer, ik heb gestemd. Maar je moet wel even wat PR ertegenaan gooien anders gaat het niet lukken ben ik bang.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wooohooo! Thanks all![]()
Ik kan alleen niet zien hoe het met de stemmen gaat. Die app hangt weer![]()
Ben bang dat ik niet ga winnen iig, er zijn geloof ik meer mensen die spookhuis vet vinden...
Dit ja, als mensen niet weten dat ze kunnen stemmen dan doen ze het ook niet natuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef T_Killer het volgende:
Maar je moet wel even wat PR ertegenaan gooien anders gaat het niet lukken ben ik bang.
Sorry, druk druk druk met werk en verjaardag.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Dit ja, als mensen niet weten dat ze kunnen stemmen dan doen ze het ook niet natuurlijk
Ja dat vind ik echt irritant, mensen die willen stemmen en erachter komen dat 't nier werkt doen wss geen tweede pogingquote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef T-Force het volgende:
Nu ff op facebook wat gepost, maar de link werkt nog steeds niet
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gezien er hier wel een hoop liefhebbers voor zijn... a.s. maandag alleen maar 2006-2009 tracks in m'n set...
Timetable
Maandag:
Q-dance Radio: (http://radio.q-dance.nl)
20:00 – 21:00 Dutch Master
21:00 – 22:00 Mind.Illusion
22:00 – 23:00 Tartaros
Ben laatste, dat gaat 'm zeer waarschijnlijk niet worden dusquote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Krulliewullie het volgende:
Ja dat vind ik echt irritant, mensen die willen stemmen en erachter komen dat 't nier werkt doen wss geen tweede poging
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gezien er hier wel een hoop liefhebbers voor zijn... a.s. maandag alleen maar 2006-2009 tracks in m'n set...
Timetable
Maandag:
Q-dance Radio: (http://radio.q-dance.nl)
20:00 – 21:00 Dutch Master
21:00 – 22:00 Mind.Illusion
22:00 – 23:00 Tartaros
Niet zo negatief, je heb nog 10 dagen (dacht ik?) dus gewoon je matties blijven spammen!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben laatste, dat gaat 'm zeer waarschijnlijk niet worden dus
Die Coone remix vind ik nog best wel goed in elkaar zittenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
of
Lijkt me toch geen moeilijke keuze...
Sowieso haat aan die populariteits contesten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Niet zo negatief, je heb nog 10 dagen (dacht ik?) dus gewoon je matties blijven spammen!
Ja, vind 't ook niet bepaald de beste manierquote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Sowieso haat aan die populariteits contesten.
Hardstylequote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Oh en nog een trouwens; waar sluiten jullie een hardstyle feest het liefste mee af?
Een massale sitdown tijdens Just as Easyquote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Oh en nog een trouwens; waar sluiten jullie een hardstyle feest het liefste mee af?
Eens met deze boi!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef slvrbld het volgende:
Remuxxen natuurlijk. Niemand kan een feest beter afsluiten dan The Prophet!
Ideale avond:quote:
quote:01. Tom Sigmond - One Moment (The Prophet Remix)
02. VA - Just as Easy Again
03. Duro & The Prophet - Shizzle MY Dizzle (The Prophet's 2011 Remuxx)
04. The Prophet - My Style
05. The Prophet - Recession (Audiofreq Remix)
06. Proppy & Heady - Summer of Hardstyle (2011 'Bonkers' Refixx)
07. The Prophet - Elites (Qlimax 2011 Edit)
08. Brennan Heart Vs. The Prophet - Wake Up
09. Bob Marley & The Wailers - Three Little Birds (ID Remix)
10. Interactive - Forever Young (Lownoise & Theo Remix)
10.a DJ Weirdo & DJ Sim -- Go Get Busy
11. Neophyte - Coming Up Strong 2012 Refix
12. Mad Dog & Amnesys - Game Over
13. Kasparov - We Will Dominate (Angerfist Refix)
14. Endymion Vs. The Viper - Smash
15. Neophyte Vs. Tha Playah - Snitcher
16. Amnesys - Refly
17. The Prophet's Hardcore Mash-up ?? (Promo - Midnight impact + 4 Tune Fairytales - Take Me To Wonderland + Hardsequencer - Braincrash + ID )
18. Bodylotion - No Worries (ID Remix)
19. Mad-E-Fact - The Hustle (Evil Activities Vs. The Viper Remix)
20. Hellsystem - Shut Up & Die (Angerfist Remix)
21. Nosferatu feat. The Viper - Hate on Yourself
22. Neophyte with Alee - Grondleggers
23. Deepack & The Prophet - Stampuhh (Hardcore Refix)
24. Noise Suppressor Vs. Mad Dog - Bassdrum Bitch
25. Masters of Ceremony - Hardcore to the Bone (Evil Activities Refix)
26. The Masochist - Killing Scum 2011
27. The Prophet & Brennan Heart - Wake Up! (Prophet's Hardcore Remixx)
28. Neophyte Records Allstars - Adrenaline
Zou wel geniaal zijn, zo'n opbouw gedurende een heel feestquote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ideale avond:
Classics/Oldschool -->Techno --> Trance --> Psytrance/Goa --> Hardtrance --> Early Hardstyle --> Hardstyle --> Early Hardcore --> Hardtechno --> DnB --> Industrial --> chille ambient/dubstep (dan is het inmiddels al 7u 's ochtends, met een paar zitzakken) dit soort muziek dus:
Nog nooit meegemaakt, maar als ik ooit een feest zou organiseren zou dit het uitgangspunt zijn. Ben alleen bang dat er niemand komt opdagen met zo'n diversiteit aan genres![]()
Alleen bij de live act van Angerfist.quote:Op vrijdag 13 april 2012 02:41 schreef Levitas het volgende:
In hoeverre is/was Crypsis nou eigenlijk onderdeel van Angerfist??
pitchkickterror + kermis/popcornsoundquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij zelf al een keer gepost. Maar die melodie....En een niet verkeerde remix ervan
Nu lijkt t net of t komt OMDAT ie met mij 2 tracks heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2012 23:18 schreef slvrbld het volgende:
Hopen dat ie verrast voor de mensen die gaan dan. Altijd een groot fan van Crypsis geweest, maar na z'n collab met Thera is het flink achteruit gegaan. Weinig vernieuwend en die "nieuwe" kicks van 'm zijn ook niet het eind (alhoewel ze na een tijdje best lekker klinken, maar moet beter). Draaien kan hij zeker en afsluiten ook wel, maar dan moet 't geen MiM showcase met die nieuwe slappe hap worden
Ja ik ben hem ook wel gaan waarderen, maar ik moest wel even wennen aan die nieuwe Crypsis kick. Die oude kick van `m was zo gruwelijk. Maar hey, als hij in 10 tracks dezelfde kick gebruikt, wordt ie ook weer afgezeken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:09 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind Gangstashit toch wel heel lekker hoor!
Ja krijg je dat weer inderdaad "Weer diezelfde kick, kut Crypsis"quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja ik ben hem ook wel gaan waarderen, maar ik moest wel even wennen aan die nieuwe Crypsis kick. Die oude kick van `m was zo gruwelijk. Maar hey, als hij in 10 tracks dezelfde kick gebruikt, wordt ie ook weer afgezeken.
Dat is natuurlijk slechts speculatie. Wellicht hadden mensen juist Crypsis gewaardeerd omdat hij die kick tot in de perfectie maakte ofzo...quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja krijg je dat weer inderdaad "Weer diezelfde kick, kut Crypsis"
"Hey een nieuw Crypsis kick? Kut Crypsis!"
Leuk om te zien jaquote:
Die nieuwe kicks zijn gewoon vreemd... ik vind Gangsta Shit ook wel aardig, maar wel apart... het is echt zo'n losgaan-nummer, terwijl z'n oudere dingen meer hadden. Van mij mocht ie meer SoI spul maken met dezelfde kicks hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja krijg je dat weer inderdaad "Weer diezelfde kick, kut Crypsis"
"Hey een nieuw Crypsis kick? Kut Crypsis!"
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Een massale sitdown tijdens Just as Easy![]()
Hehe nee! Na die Industrial weer door naar de Psy/Goaquote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ideale avond:
Classics/Oldschool -->Techno --> Trance --> Psytrance/Goa --> Hardtrance --> Early Hardstyle --> Hardstyle --> Early Hardcore --> Hardtechno --> DnB --> Industrial --> chille ambient/dubstep (dan is het inmiddels al 7u 's ochtends, met een paar zitzakken) dit soort muziek dus:
Nog nooit meegemaakt, maar als ik ooit een feest zou organiseren zou dit het uitgangspunt zijn. Ben alleen bang dat er niemand komt opdagen met zo'n diversiteit aan genres![]()
Niemand die dat volhoudt.. Uitzonderingen daargelaten *kuch* Haakon *kuch*quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:24 schreef Sc0tTy het volgende:
Die feestjes gaan altijd door tot 4 uur 's middags
Ow ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef Waffle het volgende:
Daar zijn hulpmiddelen voor.
Energiedrank en zo...
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef Waffle het volgende:
Daar zijn hulpmiddelen voor.
Energiedrank en zo...
Hij is al een tijdje verkrijgbaar bij de bendequote:[b]Op vrijdag 13 april 2012 10:54 schreef DjThera het volgende:[/b
Anyway, vandaag is de Loudness compilatie ook digitaal verkrijgbaar bij de betere mp3 shop of vast en zeker ook bij die een gabba bende
Blij dat hij om de zoveel tijd zijn stijl omgooit. Ik vind dat er niks mis is met die nieuwe kick btwquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:04 schreef eQuaL het volgende:
Tja hij is wel erg van stijl (vooral zijn kick) veranderd in een korte tijd. Overigens kan je daar weer niets van horen in zijn laatste track met B-Front...
Thanks!!! Als nerd zijnde uiteraard uit een computerspelletjequote:Op vrijdag 13 april 2012 11:45 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ziek hoor!![]()
Waar komen die vocals vandaan?
Wat een geweldquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef DjThera het volgende:
[..]
Thanks!!! Als nerd zijnde uiteraard uit een computerspelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |