quote:
Het kost de bloedbank ook nog eens extra geld om het bloed te controlen.quote:
haha die euro ertussenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Vaith het volgende:
Goed nieuws...
Zometeen stijgt de vraag naar bloeddonoren die niet gay zijn.
Vraagstijging + aanbodtekort = $ voor mijn bloed!
$$$$$$
$$$$$$
$$$$$$
$$$$$$
$$$¤$$
Wat het hetero bloed wordt natuurlijk niet op o.a. aids gecontroleerdquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef kedge het volgende:
[..]
Het kost de bloedbank ook nog eens extra geld om het bloed te controlen.
Natuurlijk niet, blanken hebben geen aids.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat het hetero bloed wordt natuurlijk niet op o.a. aids gecontroleerd
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ed-homoseksuelen.xmlquote:Volgens de bloedbank blijkt uit cijfers dat de overdracht van hiv bij homo's ‘100 keer zo groot is als bij mannen die heteroseksuele seks hebben’.
Dan moet je het dus gewoon niet toelaten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef MichaelScott het volgende:
De topictitel is een terechte klacht. Het toont maar weer eens aan dat twee derde van de Nederlanders achterlijk is.
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ed-homoseksuelen.xml
Maar is het risico zo groot dat de test een vals negatieve uitslag geeft dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:51 schreef Yi-Long het volgende:
Het ken me geen reet schelen van wie ik bloed krijg, homo of hetero, blank of zwart, whatever.
Experts zeggen dat er een aantoonbaar groter risico is met bloed van homosexuele mannen, zoals ik ook uitlegde in de poll. En je gaat geen extra medische risico's lopen puur en alleen om politiek correct te zijn.
Schijnbaar zit het risico vooral in de 10 dagen na infectie. Dat zei die gast bij P&W in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is het risico zo groot dat de test een vals negatieve uitslag geeft dan?
Het kwam er op neer dat bij zaken als HIV en wat andere ziektes het niet meteen opduikt in de testen, als het nog 'vers' is, en aangezien bloed kan verouderen en dus niet lang bewaard kan worden, moet je dus gewoon zo betrouwbaar mogelijke donors hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is het risico zo groot dat de test een vals negatieve uitslag geeft dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |