Volgens mij kan ik d'r zelfs zijn in de helft daarvan. Stukje A9-A4 et voilá!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:16 schreef borisz het volgende:
Ok. Ik ben in een half uur op schiphol met de auto en bus 45 min dus ja bij een buitenlands tripje denk ik al snel aan het vliegtuig als eerste optie
. En ik heb totaal geen problemen met vliegen.
En bijvoorbeeld toen ik naar Londen ging was het vliegen goedkoper dan de trein dus ja. Maar goed dat zal in iedere situatie weer anders zijn.
ze geven toch gewoon alle kaarten weg? ook alle genomineerden mogen kaarten weggevenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uitverkocht? De zaal kleiner gemaakt bedoelen ze zeker.
nee, schiphol is vanuit de omgeving Nijmegen wat minder handig. zeker als er maar 1 auto tot je beschikking is en vaders niet meegaat en wellicht de auto nodig heeft. en ik heb dan weer geen hekel aan bussenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:16 schreef borisz het volgende:
Ok. Ik ben in een half uur op schiphol met de auto en bus 45 min dus ja bij een buitenlands tripje denk ik al snel aan het vliegtuig als eerste optie
. En ik heb totaal geen problemen met vliegen.
En bijvoorbeeld toen ik naar Londen ging was het vliegen goedkoper dan de trein dus ja. Maar goed dat zal in iedere situatie weer anders zijn.
Raffishquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef 3rdRock het volgende:
gestemd!
1
Close II You - Baby Don't Go
2
Linda, Roos & Jessica - Ademnood
3
Raffish - Plaything
4
Solid Harmonie - I'll Be There For You
5
Wow! - Zomer
spice girls komen er toch wel in....bij de boyband had ik ook geen BSB en Take Thatquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef alors het volgende:
[..]
Raffish!! Geen Spice Girls, gij barbaar!
Eens, SBS6 waardig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kansloos programma, dat De Slechtste Chauffeur.
Dat ze er verdomme überhaupt geld aan spenderen, dat snap ik vooral nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kansloos programma, dat De Slechtste Chauffeur.
enigste goed autoprogramma van de PO was Blik op de Weg maar ook dat hebben ze al verneuktquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ze er verdomme überhaupt geld aan spenderen, dat snap ik vooral niet![]()
.
En je veroorzaakt er ook bijna weer een, maar goed dat ik ff langskom!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
Kom ik nou thuis na een TOPICFREEZE!!!!!!!!1!11!!11 ?haihai
Tiiiiiiimooooooooquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:23 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Daar zijn we weer![]()
![]()
Thanksquote:
ja,i k was er ook niet...zat in Tsjechië. maar donderdagavond (3fmawards!) en op mijn vaste tijden ben ik er weer hoorquote:
Nice! Tsjechiequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja,i k was er ook niet...zat in Tsjechië. maar donderdagavond (3fmawards!) en op mijn vaste tijden ben ik er weer hoor
Helaas wel ja, maar nu is het wel heeeel erg rustigquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Das een trend van de laatste weken/maanden
quote:
Klopt... Ik heb voor nu even alle studiestress achter de rug, dus ik ben hier wel weer wat vaker te vinden gok ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Helaas wel ja, maar nu is het wel heeeel erg rustig
nouja...eigenlijk alleen Praag gezien. een groot deel van de bezienswaardigheden in 2 dagen....was wel de moeite waardquote:
Heb je hem niet gelijk even jouw dope lyrics laten horen mangequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Timo20 het volgende:
Hey, Snoop Dogg
Die hebben we in NYC nog zien lopen bij Rockefeller Center![]()
Lijkt me ook stug dat jij dat voor elkaar gaat krijgen, dat bevallen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...scary....meiske waarmee ik ruim 2 jaar geleden nog samenwoonde is net bevallen van een kind....mmm...ik moet er nog niet aan denken...
*zucht* papa worden natuurlijk! mutsquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me ook stug dat jij dat voor elkaar gaat krijgen, dat bevallen...
Ben je al ongesteld geworden dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...scary....meiske waarmee ik ruim 2 jaar geleden nog samenwoonde is net bevallen van een kind....mmm...ik moet er nog niet aan denken...
Oh...quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*zucht* papa worden natuurlijk! muts
Wil je nog een potje??quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je nog een potje??
Edit: WF bedoel ik, niet van dat andere![]()
![]()
Niet vanavond zometeen slapenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je nog een potje??
Edit: WF bedoel ik, niet van dat andere![]()
![]()
Trusten!quote:Op woensdag 11 april 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga mijn eigen bed maar weer eens in. morgen werken en dan 's avonds naar Erik van Muiswinkel
welterusten allemaal!
Ik hoef er helemaal niet aan te denken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
Ik zou er graag aan willen denkenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoef er helemaal niet aan te denken.
Al die wijn die dan uit die kamer moet om een kinderkamer van te maken...quote:Op woensdag 11 april 2012 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoef er helemaal niet aan te denken.
Ik ben de hele week anders al aan het verliezenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
Goed bedtijd doeidoei xoxoxoxoxoxox
TevensRoel
omdat het kan
ach gossiequote:Op woensdag 11 april 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
*zet radio uit en tv aan, om bloedbad te voorkomen*
Videogames
Ik blijf het een dramatische plaat vinden, kan er niks aan doenquote:
naar de vrouwtjes!quote:
playah!quote:
quote:
Die kan ik aanhoren. Michael Jackson daarentegen komt me de neus uitquote:Op woensdag 11 april 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister geen 3FM vandaag, maar ik zou voor box 1 gaan...
Die kansloze kutgitaar rock met verschrikkelijke engelse accenten ben ik niet zo van(dan doel ik voornamelijk dus op Metro Station
)
Ik wel ja, lekker trollen op Fokquote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
De 3FM Awards een van de mooiste dagen van het jaar vinden![]()
![]()
.
Ja man, Roel geef maar toe, ook jij kunt vannacht niet slapen van de spanning. Zou Miss Montreal of Destine een award winnen? Zenuwslopendquote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
De 3FM Awards een van de mooiste dagen van het jaar vinden![]()
![]()
.
Je gunt het ze allebei zo graag he!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja man, Roel geef maar toe, ook jij kunt vannacht niet slapen van de spanning. Zou Miss Montreal of Destine een award winnen? Zenuwslopend
Daarom, maarja ik wil ook niet dat supertalent Anna Verhoeven met lege handen naar huis gaat, of Gers, verschrikkelijke dilemmas!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je gunt het ze allebei zo graag he!
Sarcasmequote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom, maarja ik wil ook niet dat supertalent Anna Verhoeven met lege handen naar huis gaat, of Gers, verschrikkelijke dilemmas!
Ik zit nu al met een stijf piemeltje klaar. Ik. Kan. Niet. Wachten.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja man, Roel geef maar toe, ook jij kunt vannacht niet slapen van de spanning. Zou Miss Montreal of Destine een award winnen? Zenuwslopend
-TJE?? jij hebt toch een ferme roelerende genotsknots in je strakke sloggi zitten?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit nu al met een stijf piemeltje klaar. Ik. Kan. Niet. Wachten.
quote:1 Close II You - Baby Don't Go
2 Dolly Dots - Love Me Just A Little Bit More
3 Frizzle Sizzle - Alles heeft een ritme
4 Solid Harmonie - I'll Be There For You
5 Supremes - Reflections
Je hebt hem vaak genoeg in jouw [ ... ] gehad?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
-TJE?? jij hebt toch een ferme roelerende genotsknots in je strakke sloggi zitten?
ow, jij hebt geen toelatingsexamen hoeven doen voor deze reeks?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt hem vaak genoeg in jouw [ ... ] gehad?
Ze hebben zelfs 't programma tussen 10 en 12 naar hem vernoemd.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef alors het volgende:
Jezus die Ed is ook echt altijd bij 3fm he
De cam waar 'ie altijd in kijkt is er vandaag niet, want die is nodig bij het optreden van ED.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ah, Michiel kijkt nu niet meer geforceerd in de cam?
Oh, die mogen ze daar wel houden.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De cam waar 'ie altijd in kijkt is er vandaag niet, want die is nodig bij het optreden van ED.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit hier te sidderen voor de 3FM awards drankrekening van spanning.
morgen toch nog een beetje wakker worden met Venema!twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 11-04-2012 om 20:57:52Morgen vroeg op... om 6:50u interview op Radio 1 over 20 jaar Disneyland Parijs #Disneyland20 reageer retweet
SPOILER: mashup 11-04-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Evertjan het volgende:
wat is de titel van dat laatste liedje in de promo van de girlband top 17?
Scherp!!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs 't programma tussen 10 en 12 naar hem vernoemd.
owja, de 3fm-awards!quote:Op donderdag 12 april 2012 07:44 schreef Cee het volgende:
[..]
De Belangrijkste Dag in de Nederlandsche Popmuziek.
VAN MIJN CENTEN!!!1quote:Op donderdag 12 april 2012 07:44 schreef Cee het volgende:
[..]
De Belangrijkste Dag in de Nederlandsche Popmuziek.
Ik om 21u pas (evt overwerk niet meegerekend). Dat is het zo!quote:
Arme minthy, jij moet een groot deel van de 3fm awards missen hierdoorquote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik om 21u pas (evt overwerk niet meegerekend). Dat is het zo!
Kut!!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:42 schreef alors het volgende:
[..]
Arme minthy, jij moet een groot deel van de 3fm awards missen hierdoorInhumaan van je baas hoor!
Ik hoop dat ze nog kaartjes weg gaan geven vandaagquote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig roepen ze niet iedere 3 minuten dat er vanavond iets met awards is.
Ik zit de héle tijd de studio te sms'en én te bellen!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog kaartjes weg gaan geven vandaag
Ik geef het op voor nu, volgend jaar maar weer...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit de héle tijd de studio te sms'en én te bellen!
Is er ook een grootste bezuinigings award?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig roepen ze niet iedere 3 minuten dat er vanavond iets met awards is.
Neen, ik las net wel op FB dat je Ramon moet zoeken. Krijg je een award voor Beste Luisteraar oid.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is er ook een grootste bezuinigings award?
Ik wilde stemmen voor de 3FM beste pijpslet award, maar die categorie is verwijderd??quote:Op donderdag 12 april 2012 12:31 schreef Againzender het volgende:
WTF??! Zijn vanavond de 3FM awards?!?!
Hadden ze dat niet wat eerder kunnen zeggen?!?
leuk plaatje iddquote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Alabama Shakes
Dat vind ik dan wel weer een leuke plaat
Prima plaat idd.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Alabama Shakes
Dat vind ik dan wel weer een leuke plaat
Volgens mij begint de pre show al bij Coen en Sanderquote:Op donderdag 12 april 2012 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
er zijn vanavond awards geloof ik? hoe laat begint dat festijn? want ik ga kijken en luisteren!
nja, dat weet ik nog niet...maar ik meen dat om 19u het echte werk op 3fm begint?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij begint de pre show al bij Coen en Sander![]()
![]()
Gelukkig staat het allemaal uitgebreid op de sitequote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat weet ik nog niet...maar ik meen dat om 19u het echte werk op 3fm begint?
sorry, ben te luiquote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig staat het allemaal uitgebreid op de site
Zaal open
De Gashouder in Amsterdam is geopend vanaf 19:00 uur. Routebeschrijving en parkeeruitleg vind je onderaan deze pagina.
Uitzendtijden 3FM Awards 2012
Mis niks via 3FM.nl, de radio uiteraar en ook Nederland 3 en 101TV:
3FM / 3fm.nl / 101 TV:
16.00 – 19.00 uur: Coen & Sander Show vanuit Amsterdam
19.00 – 22.00 uur: de show op de radio met Michiel Veenstra
22.00 – 01.00 uur: 3FM Awards after party met Roosmarijn Reijmer
Nederland 3, vanaf 20.25 uur
Ook op Nederland 3 kan je meegenieten van de uitreiking van de 3FM Awards én van het optreden van Caro Emerald dat daarop volgt in de Gashouder in Amsterdam.
20.25 uur: 3FM Awards 2012 met Eric Corton, Giel Beelen en Sander Lantinga
21.50 uur: 3FM Awards Xtra: Caro Emerald
Afterparty met Roos en Caro Emerald op tv
Roel zal ook wel niet kunnen wachten op dit evenement van het jaar!
Yeah, lekker dronken Roos aanhorenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Afterparty met Roos en Caro Emerald op tv
Roel zal ook wel niet kunnen wachten op dit evenement van het jaar!
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Yeah, lekker dronken Roos aanhoren
DRONKEN VAN MIJN CENTEN!!!11!1!111!!!1quote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Yeah, lekker dronken Roos aanhoren
en van mijn centen! maar ik kan er om lachenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DRONKEN VAN MIJN CENTEN!!!11!1!111!!!1
En die van mij ook en ik mag er niet eens bij zijn!!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DRONKEN VAN MIJN CENTEN!!!11!1!111!!!1
ik vind het stiekem allemaal wel mooi, zowel de awards als het gezeurquote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef CindieY het volgende:
Even wachten op de uit-je-dip-tip, want ik vind ze alle drie fijn en ik ben op het moment een grote stuiterbal qua energie, daarna ben ik weer uit dit topic tot morgenavond, weinig zin om steeds het gezeur op de 3FM-awards te lezen.
Fixedquote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het stiekem allemaal wel mooi, zowel de awards als het gezeur
quoteverneukerquote:
Da's waar, Timur en Stendersquote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quoteverneuker
nee, ik houd serieus wel van knulligheid. vind ik ook leuk in radioprogramma's en daarom vind ik Timur en Stenders leuk. ongeorganiseerde chaos en dingen die net niet goed gaan. prachtig
Timur en Stenders nemen zichzelf alleen niet zo serieus als 3fm de 3fm Awards.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quoteverneuker
nee, ik houd serieus wel van knulligheid. vind ik ook leuk in radioprogramma's en daarom vind ik Timur en Stenders leuk. ongeorganiseerde chaos en dingen die net niet goed gaan. prachtig
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 12-04-2012 om 15:46:36Verschillende tweeps melden dat er #sneeuw is gevallen in het land. Zie bijvoorbeeld deze foto van @ilovereallove: http://t.co/zUgjtVEd reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op donderdag 12-04-2012 om 15:49:53@rachidfinge volgens mij gebruikt @ilovereallove de trampoline als cokespiegel
reageer retweet
woehoe! ik ben getweet door de Fingemeister!twitter:
daar staat me idd ook nog vaag iets van bij.....quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
Timur en Stenders nemen zichzelf alleen niet zo serieus als 3fm de 3fm Awards.
Beter doen ze de afterparty gewoon weer met ome Rob, godver wat was dat legendarisch grappig
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:53 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
dat wordt weer een dolle boel daar!
iets met sandwich?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:54 schreef alors het volgende:
[..]ik dacht dingen die ik maar niet zal uitspreken
je hoopt dat ze tegen een boom knallen? dat is niet aardig alorsje!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nee erger, en het had niets met seks te maken.
Michiel mag ik graag, dus zou toch zonde zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hoopt dat ze tegen een boom knallen? dat is niet aardig alorsje!
Hij mag het best overlevenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Michiel mag ik graag, dus zou toch zonde zijn
als de auto aan de bestuurderskant wordt geraakt vangt Roos de klap voor Veenstra op!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Michiel mag ik graag, dus zou toch zonde zijn
hihiquote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als de auto aan de bestuurderskant wordt geraakt vangt Roos de klap voor Veenstra op!
Ik ga eckt niet op Raffish stemmen heurquote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef rubbereend het volgende:
ff spammen voor diegene die het vannacht gemist hebben de Girlband Top 17, stemmen! Hup Raffish!
mijn lijstje staat er al bij! en het is dat ik niet op Girl Thing kon stemmen anders was het hele lijstje NL geweest....Raffish was de eerste die ik aankliktequote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef rubbereend het volgende:
ff spammen voor diegene die het vannacht gemist hebben de Girlband Top 17, stemmen! Hup Raffish!
ook als niet Hagenees zijnde hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Die Nuon reclame met die "hagenezen" is echt tenenkrommend als Hagenees zijnde...
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
YES! Devoor
be
schou
wing
* Roel_Jewel zet radio nog wat harder.
ik proef enig sarcasme....quote:Op donderdag 12 april 2012 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
YES! Devoor
be
schou
wing
quote:
YES! Devoor
be
schou
wing
YES! Devoor
be
schou
wing
De laatste twee zijn zojuist vergeven, ik ben ontroostbaarquote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er worden toch nog wel kaarten weggegeven hè?? Toch? Toch? Toch? Of ben ik al te laat voor dit unieke evenement?
Hij ging de conditie testen van de journalistenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
?? nieuws is niet op de stream maar een snotjoch van 101tv
Oh hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij ging de conditie testen van de journalisten
twitter:Domien twitterde op donderdag 12-04-2012 om 17:08:39In de Gashouder! Leeg. Repetities gaande. Wat een toffe sfeer! Wat een gaaf decor! #3FMawards
reageer retweet
Is dat een gestripte versie van het Rad van Fortuin?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:08 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Domien twitterde op donderdag 12-04-2012 om 17:08:39In de Gashouder! Leeg. Repetities gaande. Wat een toffe sfeer! Wat een gaaf decor! #3FMawards [ link | afbeelding ] reageer retweet
In een lege zaal al een toffe sfeer. Wat. Moet. Dat. Vanavond. Wel. Niet. Wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:08 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Domien twitterde op donderdag 12-04-2012 om 17:08:39In de Gashouder! Leeg. Repetities gaande. Wat een toffe sfeer! Wat een gaaf decor! #3FMawards [ link | afbeelding ] reageer retweet
Roelquote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In een lege zaal al een toffe sfeer. Wat. Moet. Dat. Vanavond. Wel. Niet. Worden![]()
verschrikkelijke he, ze komen weer uit alle gaten en hoeken gekropen: 'wij zijn de beste', 'kampioenen' etc,etc.quote:
En als het een keer niet goed gaat ligt het NOOIT aan Ajax.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
verschrikkelijke he, ze komen weer uit alle gaten en hoeken gekropen: 'wij zijn de beste', 'kampioenen' etc,etc.
Ongetwijfeld, net als dat ze een award gaat krijgen door al die aandacht van vorige weekquote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Doet miss m-m-m... ... ... Montreal vvv v v vvvvvana a avond nog een opt opt opt optreden?
Geeft de waarde van de 3fm awards mooi weerquote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef alors het volgende:
Gerd5 keer genomineerd
kinderrijmpjes
Besta artiest hiphop![]()
![]()
Denk het wel hoor, al die kindjes gaan meteen stemmen natuurlijk en hun ouders moeten dan ook, dus dat is al 2 keer zoveel stemmen meteen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef rubbereend het volgende:
Gers winnaar van de avondzal toch niet
Kandie mooi zijn gewonnen awards onder zijn nieuwe snelbinder meenemenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef rubbereend het volgende:
Hee waar is dat enthousiasme nouquote:
Mwoa, ligt goed bij een breed publiek. Verder ook wel vreselijk catchy nummers.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef rubbereend het volgende:
twitter:Domien twitterde op donderdag 12-04-2012 om 17:32:18@coenensander Heeee, vet genant! #gers reageer retweet
Die valt al flauw als ie buiten een glas aangereikt krijgt.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien ja. Wordt wat als ie in het Glazen Huis komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |