quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Is dit een goede cuttign schema? (tijd in gym: 1,5 uur)
Maandag Borst/Triceps/AbsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag Rug/Biceps/BeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag Schouders/Armen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag Benen/BuikZiek. Heb je überhaupt ooit een paar trainingen in een sportschool gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Vergeten cardio te zetten:
minimaal 1x per week 10km.
Zondag 10 km, 1 uur
Soms 2x per week (in 2 weken jog/ren ik 3x 10 km)."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Ziek. Heb je überhaupt ooit een paar trainingen in een sportschool gedaan?
Of toch du vader?![]()
Je moet me even uitleggen wat dat met elkaar te maken heeft. Slechte moderatie en adviseren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Diabox het volgende:
Ik adviseer alleen op DBB. I.v.m. de slechte moderatie op dit forum draag ik al een tijd niks meer bij.![]()
Komt omdat ik gewoon met interpunctie, volledige woorden/zinnen en hoofdletters typte. Dan gaat je troll alarm in ieder geval niet instantly af.Eens. Als ik m'n vrienden (lees: trainende vrienden) vertel over een cut-periode zie je ze op het begin kijken van... huh? en vervolgens zien ze het licht. "Oh, droogtrainen!" of "Oh, tonen!"quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:31 schreef kevin_ het volgende:
Mensen die het over 'tonen' hebben, snappen er ook werkelijk geen donder van.
Net als dat ze allemaal creatine een "kuurtje" noemen, en denken dat je dat nog effe voor de zomer moet doen om lekker veel lean mass te pakken en droog te worden
Of toch du vader?![]()
Ik snap dit soort shit echt niet! De meeste winst in je training kan je volgens mij halen door behoorlijk goed gedocumenteerd te zijn, en alsnog doen heel veel van die gappies zomaar wat terwijl ze soms best dedicated zijn. Zonde van hun inzet denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Luchtkoker het volgende:
Komt omdat ik gewoon met interpunctie, volledige woorden/zinnen en hoofdletters typte. Dan gaat je troll alarm in ieder geval niet instantly af.
[..]
Eens. Als ik m'n vrienden (lees: trainende vrienden) vertel over een cut-periode zie je ze op het begin kijken van... huh? en vervolgens zien ze het licht. "Oh, droogtrainen!" of "Oh, tonen!"
Net als dat ze allemaal creatine een "kuurtje" noemen, en denken dat je dat nog effe voor de zomer moet doen om lekker veel lean mass te pakken en droog te worden![]()
Fokfokfokfok! Weer failure op OHP 37.5Een rep meer, volgende week moet ie lukken! DL is volgende week op BW, yay!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga niks nuttigs toevoegen aan een forum waarvan ik de moderatie slecht vindt, principe kwestie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet me even uitleggen wat dat met elkaar te maken heeft. Slechte moderatie en adviseren.
Gaat overigens niet om jou m.b.t. moderatie.![]()
Vandaag eerste bp fail ever. Over de pens naar de knietjes moeten rollen.
Was gelukkig nadat ik mijn schouders en rug al had getrasht, dus het gewicht was relatief laag op 90 kg bij de 5e rep, maar goed om eens mee te maken. Het ging ook allemaal zo stil dat niemand in de gym 't doorhad, gelukkig
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Thanks voor de insuline-info brahs, klinkt plausibel.
Gooide vandaag na trainen traditiegetrouw 600 ml melk in mijn shake.Heb hem maar half leeg gedronken en in de koelkast gezet, ik hoef die kcals niet meer. Ga weg.
The roll of shame.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:56 schreef mister_popcorn het volgende:
Vandaag eerste bp fail ever. Over de pens naar de knietjes moeten rollen.
Was gelukkig nadat ik mijn schouders en rug al had getrasht, dus het gewicht was relatief laag op 90 kg bij de 5e rep, maar goed om eens mee te maken. Het ging ook allemaal zo stil dat niemand in de gym 't doorhad, gelukkigGoed dat je hem niet op je borst liet donderen, er was hier laatst zo'n bericht over zo'n gast die dood was gevonden onder een barbell van 80 kg. Was een beetje in zijn eentje aan het benchen in de kelder, zonder stoppers of rack.
![]()
![]()
37,5kg is best goed voor een vrouwquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef slacker_nl het volgende:
Fokfokfokfok! Weer failure op OHP 37.5Een rep meer, volgende week moet ie lukken! DL is volgende week op BW, yay!
Hoeveel weeg je?
Prins der kikkers![]()
Panzermaus on steroids. Hoe lang is hij trouwens? Hoe langer, des te makkelijker de inhaalslag. Lekkere body wel, full homo.![]()
Hij at/eet 5000kcal uit schoon voedsel per dag en hij heeft dat bereikt met een split-schema.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
Panzermaus on steroids. Hoe lang is hij trouwens? Hoe langer, des te makkelijker de inhaalslag. Lekkere body wel, full homo.
Schema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.86m trouwens.If not now, then when.![]()
Gasten. Mijn gym heeft sinds vandaag zo'n barbell voor deadliften:
Wat is het verschil met een gewone barbell?![]()
Whoaaa een trap bar. Daar loop ik al maanden over te zeuren bij mijn gym. Ding kost geen drol.
Je kunt er de 'anatomisch meest correcte deadlift' mee doen. Als je standaard barbell hebt, dan zijn je benen eigenlijk de beperkende factor (bar schraapt ook tegen je benen aan). De trap bar heeft daar ruimte voor gemaakt.Confidence through competence![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij at/eet 5000kcal uit schoon voedsel per dag en hij heeft dat bereikt met een split-schema.
Schema:Wat een baas, gains zien er ook er goed uit. Die heeft vast ook regelmatig een Panda-injectie gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.86m trouwens.
En Stereo, koop je eigen trapbar?
[ Bericht 6% gewijzigd door Panzermaus op 10-04-2012 22:27:23 ]![]()
Ah nice! Thanks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Whoaaa een trap bar. Daar loop ik al maanden over te zeuren bij mijn gym. Ding kost geen drol.
Je kunt er de 'anatomisch meest correcte deadlift' mee doen. Als je standaard barbell hebt, dan zijn je benen eigenlijk de beperkende factor (bar schraapt ook tegen je benen aan). De trap bar heeft daar ruimte voor gemaakt.
Donderdag eens uitproberen.![]()
Okee een drol van 200 EURquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een baas, gains zien er ook er goed uit. Die heeft vast ook regelmatig een Panda-injectie gezet.
En Stereo, koop je eigen trapbar?
Confidence through competence![]()
Nee, geen panda-injecties. Gewoon clean.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een baas, gains zien er ook er goed uit. Die heeft vast ook regelmatig een Panda-injectie gezet.
En Stereo, koop je eigen trapbar?If not now, then when.![]()
Zegt iequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, geen panda-injecties. Gewoon clean.
Confidence through competence![]()
Die serie heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heb laatst Bigger Stronger Faster gekeken. Zieke shit.![]()
![]()
kakzooi, was vanavond aan het benchen, voelde ik ineens een scherpe pijn in mijn linkerpols. Kon met moeite de stang terug plaatsen. Heeft iemand dit een keer gehad? Ik ga hem morgen intapen en dan weer proberen.![]()
Kun je niet beter wat rust houden? Gewoon een weekje wachten en dan weer proberen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef drumstickNL het volgende:
kakzooi, was vanavond aan het benchen, voelde ik ineens een scherpe pijn in mijn linkerpols. Kon met moeite de stang terug plaatsen. Heeft iemand dit een keer gehad? Ik ga hem morgen intapen en dan weer proberen.![]()
ja precies... als het pijn doet kan je beter rustig aan doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je niet beter wat rust houden? Gewoon een weekje wachten en dan weer proberen.
Wat ik vaak doe is dan veel herhalingen met weinig gewicht zodat het losser wordt en beter doorbloed.![]()
Tonen bedoel je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja precies... als het pijn doet kan je beter rustig aan doen.
Wat ik vaak doe is dan veel herhalingen met weinig gewicht zodat het losser wordt en beter doorbloed.
Of toch du vader?![]()
Ik zat inderdaad aan minder gewicht en dan veel herhalingen te denken, als dat niet wil dan moet ik inderdaad even wachten. Maar ik deed zojuist nog even pushups en dat ging redelijk, dus ik ben benieuwd hoe het morgen gaat.![]()
push ups lijkt me dan weer niet zo lekker voor je polsen door de hoge druk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zat inderdaad aan minder gewicht en dan veel herhalingen te denken, als dat niet wil dan moet ik inderdaad even wachten. Maar ik deed zojuist nog even pushups en dat ging redelijk, dus ik ben benieuwd hoe het morgen gaat.![]()
Laat maar, was een referentie naar een trollpost of twee op de vorige pagina die reeds zijn verwijderd door onze lieftallige huis-FA.quote:Of toch du vader?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: