quote:Op woensdag 11 april 2012 10:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Denk dat veel van het verhooge budget inyup, het schieten van de beelden voor die aflevering heeft een maand geduurd in tegenstelling tot de 10 dagen die andere afleveringen nodig hebben. Tel daar bij op het vele, grote CG werk dat erin zit en je begrijpt waar die 15% extra budget in is gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is gaan zitten.[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
Seizoen 1 heb inmiddels 3 keer gezien. Er zijn weinig series waar ik dat doe. Volgens mij is alleen Band of Brothers een uitzondering.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:14 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar goed, er is altijd nog de tweede zitting. Aan het einde van het seizoen alles lekker nog een keer kijken.
Ben benieuwd hoe groot dat serie dan uiteindelijk gaat worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef MAHL het volgende:
Seizoen 3 wordt inderdaad ongeveer de helft van boek 3
bronn
Alsook de bevestiging van de makers dat een aantal characters van boek 2 pas in seizoen 3 geïntroduceerd worden, om duidelijke redenen.
Van Caricequote:Op woensdag 11 april 2012 14:49 schreef Junglebeast het volgende:
Wauw mooi einde van EP2. Heb nog de rillingen..
Ben vooral benieuwd hoe ze de tijd die George nodig heeft om de laatste boeken te schrijven gaan overbruggenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Zeroku het volgende:
Ben benieuwd hoe groot dat serie dan uiteindelijk gaat worden.
Fillersquote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe ze de tijd die George nodig heeft om de laatste boeken te schrijven gaan overbruggen
Oh zijn die boeken nog steeds 'bezig' dan? Mooi zoquote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe ze de tijd die George nodig heeft om de laatste boeken te schrijven gaan overbruggen
Martin hoopt met de volgende over 3 jaar klaar te zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh zijn die boeken nog steeds 'bezig' dan? Mooi zo
Lijkt me fucking moeilijk om schrijver te zijn. Om alle puzzelstukjes samen te laten komen
Dat zegt ie altijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Martin hoopt met de volgende over 3 jaar klaar te zijn.
Wat niet heel vreemd is aangezien boek 3 ook in 2 delen is uitgebrachtquote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef MAHL het volgende:
Seizoen 3 wordt inderdaad ongeveer de helft van boek 3
bronn
Alsook de bevestiging van de makers dat een aantal characters van boek 2 pas in seizoen 3 geïntroduceerd worden, om duidelijke redenen.
Ik neem aan dat ze in de TV serie wat strakker met de tijdslijnen om zullen gaan dan in de boeken. Ik kan me ook voorstellen dat ze een stuk of 20 B-figuren laten uitsterven omdat een normaal mens nauwelijks meer bij kan houden wie wie is. Alleen al aan leidende figuren zitten we dik over het dozijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat niet heel vreemd is aangezien boek 3 ook in 2 delen is uitgebracht
Dit inderdaad. Dat in combinatie met de vele plaatsen die er ook nog eens zijn, moet je onderhand de serie met een kladblok erbij kijkenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze in de TV serie wat strakker met de tijdslijnen om zullen gaan dan in de boeken. Ik kan me ook voorstellen dat ze een stuk of 20 B-figuren laten uitsterven omdat een normaal mens nauwelijks meer bij kan houden wie wie is. Alleen al aan leidende figuren zitten we dik over het dozijn.
Ik las Wheel of Time met een kladblok in de hand. Die serie is niet te verfilmenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dat in combinatie met de vele plaatsen die er ook nog eens zijn, moet je onderhand de serie met een kladblok erbij kijken.
Het moet ook entertaining blijven. Zoals bijvoorbeeld die lijn van Daenerys in sz/boek 2, die is vrij traag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Don't count on it. Het is al tijd- en geldrovend genoeg om er 10 te maken.
Die komt helemaal niet in het boek voor.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Het moet ook entertaining blijven. Zoals bijvoorbeeld die lijn van Daenerys in sz/boek 2, die is vrij traag.
Trouwens, dat hoertje dat in seizoen 2 het "hoofd" van Littlefinger's bordeel is geworden (vroegere liefje van Theon meen ik me te herinneren). Waarom heeft die zo'n grote rol gekregen?!?! Is me niks van bijgebleven van het boek...
Zoiets ja. Was niet nodig. Zijn al genoeg storylines as it is...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:15 schreef Nagil het volgende:
Heeft de rol van Chataya overgenomen, was net zo makkelijk voor ze.
Bovendien...quote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Zoiets ja. Was niet nodig. Zijn al genoeg storylines as it is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bovendien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |