Het is duidelijk niet voor TS bedoeld. De naam klopt niet en TS heeft niks bij die webshop besteld. Dat weegt zwaarder dan "ja maar, het is toch bij mij afgeleverd?".quote:Op maandag 9 april 2012 16:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De naam klopt wellicht niet maar dan is het dus de vraag wat belangrijker is.
Het juiste adres of de juiste naam.
Wat mij betreft is het naar jouw adres verzonden.
Ik zou het houden.
Waar the fuck haal jij je logica vandaan?quote:Op maandag 9 april 2012 16:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Degene die het gekocht heeft is verantwoordelijk voor het invoeren van het juiste adres.
Ik ben nog nooit een webshop tegengekomen die, voor je een bestelling plaatst, niet een overzicht presenteert van je factuur en verzend gegevens.
Maakt niet uit of je al klant bent etc, dit krijg je altijd te zien.
De verzending is correct afgeleverd.
Op het juiste adres.
De naam klopt wellicht niet maar dan is het dus de vraag wat belangrijker is.
Het juiste adres of de juiste naam.
Wat mij betreft is het naar jouw adres verzonden.
Ik zou het houden.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon constant een uitweg die er niet is om het pakje maar niet te hoeven terug te geven zodat je het zelf kan houden.
Yup had diegene maar z'n eigen adres moeten invoeren.quote:Op maandag 9 april 2012 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is duidelijk niet voor TS bedoeld. De naam klopt niet en TS heeft niks bij die webshop besteld. Dat weegt zwaarder dan "ja maar, het is toch bij mij afgeleverd?".
Dat is weer een andere kwestie.quote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Yup had diegene maar z'n eigen adres moeten invoeren.
Er is een wezenlijke verschil met wat jij zou doen, en wat de wet voorschrijft. TS wilt gewoon weten wat de wet erover zegt, dus al je comments zijn hierbij als trollreacties bestempeld.quote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Yup had diegene maar z'n eigen adres moeten invoeren.
Je hoeft niet op de draaien voor de kosten. Maar wees eerlijk: je zoek gewoon een reden om het pakketje te houden he?quote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef RedFever007 het volgende:
Het probleem is: als ik die webwinkel mail/bel en hun vertel dat ik een pakketje heb gekregen dat niet voor mij is dat ze dan weten dat ik het heb. Als zij mij voor de kosten willen laten opdraaien hang ik. Ik ga 100% zeker niets betalen.
Dus ik heb het pakket hier nog steeds staan (inmiddels zo'n 2,5 maand later) zonder ook maar iets gehoord te hebbenIk heb wel een bewijs van PostNL dat ze het pakket bij de buren hebben bezorgd
-edit- Ondanks de opmerking in de OP is het geenszins mijn bedoeling het pakket te houden!!!!! Ik wil alleen niet voor mogelijke kosten opdraaien!!
Je hoeft ook niet voor de kosten op te draaien. Gewoon met grote letters "retour afzender" (en desnoods: "persoon woont niet meer op dit adres") op het pakketje zetten, jouw adres doorstrepen en inleveren bij het postpunt.quote:Op maandag 9 april 2012 14:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
heb je het over mijIk hoef het niet perse te houden, maar ik ga niet voor kosten opdraaien omdat
a) de oud-bewoner haar adresgegevens niet aanpast
b) de webwinkel wil dat ik ga betalen voor de retourzending (denk ik)
c) PostNL pakket bij de buren aflevert (zoals ze zo vaak doen) omdat ze blijkbaar te lui zijn om nogmaals de volgende dag langs te komen
Obvious troll is being obvious.quote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef Klaploper het volgende:
ik kreeg pakje maar was verkeerde straat, wel zelfde nummer. Zat iphone in hahaha natuurlijk gehoude
Dan schend je het briefgeheim.quote:Op maandag 9 april 2012 14:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En wat als ik per ongeluk post/pakket open dat niet voor mij is
Wtfquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:07 schreef Yreal het volgende:
onverschuldigde betaling, mogen ze 100% van je terugvragen.
Is het toegestaan willekeurige nonsens te posten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:07 schreef Yreal het volgende:
onverschuldigde betaling, mogen ze 100% van je terugvragen.
Totaal andere situatie dan die in de OP natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:40 schreef Aloria het volgende:
Heheh dit heb ik ook meegemaakt, bedrijf had mijn oude woonadres nog, van mijn ouders. Ik maar klagen dat ik het pakketje nooit had gekregen. Bedrijf is erg goed, want ze gingen het opnieuw opsturen, want het stond namelijk ook niet in hun computer, dat het pakketje opgestuurd was...
Blijkt dat ze alle 2 de pakketten naar mijn ouders adres hadden gestuurd. Gelijk het adres maar verandert. Maarja heb nu 2 paktten voor de prijs van 1![]()
( mooie meevaller van ong 200 euro )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |