Wat heb ik niet begrepen? Als het mijn zoon zou zijn, had ik al maanden geleden de stekker eruit hebben getrokken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef June. het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk niet begrepen..
ach welneequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat heb ik niet begrepen? Als het mijn zoon zou zijn, had ik al maanden geleden de stekker eruit hebben getrokken.
We gunnen hem de ervaring maar niet ...quote:
uiteraard, maar dit vind ik echt veel te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gunnen hem de ervaring maar niet ...
Is het ook. Veel te kort.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:34 schreef Mirjam het volgende:
uiteraard, maar dit vind ik echt veel te kort door de bocht.
Ja, dat snap je dus niet. Je kunt de stekker er niet uittrekken, want die is er niet. Als ik het goed heb begrepen is hij nu in een vegetatieve toestand en dus ademt hij gewoon zelf. Zo simpel is het dus nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat heb ik niet begrepen? Als het mijn zoon zou zijn, had ik al maanden geleden de stekker eruit hebben getrokken.
Ach voor elk probleem is een Final Solutionquote:Zo simpel is het dus niet
Vooral in de UK want daar doet men niet aan actieve euthenasie als we de berichten over de dwarsleasie patient gisteren gelezen hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Elke keer als het topic weer omhoog gaat denk ik dat er weer ontwikkelingen zijn(en dan negatieve ontwikkelingen, positieve ontwikkelingen zullen er niet inzitten lijkt me)
6 maanden in coma/vegatieve staat en dat is misschien nog maar het begin![]()
Ik moest ook aan Friso denken toen ik dat las.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vooral in de UK want daar doet men niet aan actieve euthenasie als we de berichten over de dwarsleasie patient gisteren gelezen hebben.
Gehandicapte Brit mag niet sterven
Vreselijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vooral in de UK want daar doet men niet aan actieve euthenasie als we de berichten over de dwarsleasie patient gisteren gelezen hebben.
Gehandicapte Brit mag niet sterven
Ze kunnen hem toch gewoon naar Nederland brengen als ze euthanasie zouden willen? Lijkt mij geen probleem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
VreselijkMaar bij Friso is het natuurlijk wel een bewuste keuze geweest van de familie om hem naar Londen te brengen (al waren er in Nederland niet echt opties en in Zwitserland deden ze volgensmij ook niet aan actieve euthenasie).
Lijkt me wel, maar denk niet dat de familie dat wilquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze kunnen hem toch gewoon naar Nederland brengen als ze euthanasie zouden willen? Lijkt mij geen probleem.
Ik denk ook niet dat ze dat zouden willen. Maar de huidige situatie wens je ook hem en familie niet toequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar denk niet dat de familie dat wil
Welke poppenkast precies? Die achter gesloten deuren plaatsvindt, als zijn familie bij hem op bezoek gaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:22 schreef Specularium het volgende:
Snap niet waarom deze poppenkast moet doorgaan.
Ik vind het raar zeggen van jouquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:22 schreef Specularium het volgende:
Iedereen weet toch dat het al lang en breed is afgelopen?
Snap niet waarom deze poppenkast moet doorgaan.
Selectief quoten is nooit grappig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke poppenkast precies? Die achter gesloten deuren plaatsvindt, als zijn familie bij hem op bezoek gaat?
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:39 schreef computergirl het volgende:
oh hemeltje krijgen we nu ook weer het gelul over 'onze belastingcenten'
Joh, niet doen. Je eraan storen als het er is, is tot daarnaa toe. Je storen voordat het er isquote:
Was inderdaad heel wat praktischer geweest als hij gewoon meteen onder de sneeuw gestorven was. Heb je dit hele gedoe tenminste niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:20 schreef alors het volgende:
Ik snap ook niet echt hoe ze dit nou voor zich zien op de lange termijn, hoe kan Mabel nou doorgaan met haar leven als ze altijd weer bij een slapende man op bezoek moet? En die kinderen, wat hebben die hier nou aan? Moeten die nou hun hele leven een soort semi-rouwend aan het bed van hun vader zitten? Dit kan natuurlijk wel gewoon tot zijn 80ste doorgaan, of zelfs langer, zie Ariel Sharon
Dat gaat ons niets aan. De familie betaalt het zelf.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoeveel miljoenen heeft het medisch onderzoek voor dit hopeloze geval nu al gekost?
En waar komt dat geld vandaan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat ons niets aan. De familie betaalt het zelf.
Gejat van de bevolking in tijden dat het nog legaal was je onderdanen af te persen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
En waar komt dat geld vandaan?
Oud geld, dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gejat van de bevolking in tijden dat het nog legaal was je onderdanen af te persen.
Wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Je weet dat deze mensen meer opbrengen dan ze kosten aan 'salaris'?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Zelfs als ze dat niet zouden doen, is de vraag irrelevant.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Je weet dat deze mensen meer opbrengen dan ze kosten aan 'salaris'?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Zelfs als ze dat niet zouden doen, is de vraag irrelevant.
Hun uitkering/salaris/toelage, hun keuze...
Ja maarrrrrr... Friso heeft toch helemaal geen recht op een toelage? Dus waar komt het gezeur dan vandaan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoewel men dan wellicht wat sneller zou struikelen over de hoogte van de toelage (want die is natuurlijk aardig hoog als je dit allemaal uit eigen zak kunt betalen).
Ik dacht (deels) van de toelage van Beatrix, neem aan dat een moeder alles wil doen om haar zoon nog eventueel te kunnen redden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maarrrrrr... Friso heeft toch helemaal geen recht op een toelage? Dus waar komt het gezeur dan vandaan?
en hoe!quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:02 schreef Maanvis het volgende:
toch wel triest dat geld bepaalt of je zoon nog leeft of niet.
Ook zonder haar toelage heeft ze voldoende vermogen (>miljard) om zo'n traject te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht (deels) van de toelage van Beatrix, neem aan dat een moeder alles wil doen om haar zoon nog eventueel te kunnen redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |