Die gast hadden ze al jaren geleden naar een strafkamp moeten sturen.quote:Op maandag 9 april 2012 11:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toivonen: "Rood? Nee, dat denk ik niet"
deze man
De Barca jeugd wordt pas goed op de leeftijd dat ze ze gaan kopenquote:Op maandag 9 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Maar hoe zit dat nou met de B1 van Barcelona? Daar gaat toch niemand het eerste halen? Stel je op die leeftijd wat voor in Catalonië dan speel je toch gewoon bij Barca B. Of heb ik het verkeerd?
Bij Barca zijn het allemaal eerste jaars spelers en een jaar kan zeker in deze leeftijdscategorie veel uitmakenquote:Op maandag 9 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Maar hoe zit dat nou met de B1 van Barcelona? Daar gaat toch niemand het eerste halen? Stel je op die leeftijd wat voor in Catalonië dan speel je toch gewoon bij Barca B. Of heb ik het verkeerd?
Ik weet nog wel dat ik als eerstejaars B alles verloor, en toen als 2e jaars B in dezelfde klasse een jaar later ineens kampioen werd ja, vreemd was dat altijdquote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Barca zijn het allemaal eerste jaars spelers en een jaar kan zeker in deze leeftijdscategorie veel uitmaken
Had ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik als eerstejaars B alles verloor, en toen als 2e jaars B in dezelfde klasse een jaar later ineens kampioen werd ja, vreemd was dat altijd
Ze hebben in ieder geval langer rust, ik had altijd een bloedhekel aan die toernooien, niet echt lekker voor je spierenquote:Op maandag 9 april 2012 12:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Tegen ManU dus...ik voorzie,mits Ajax hun normale niveau haalt,geen problemen
Ach, gewoon veel flesjes AA zuipen tussendoor en dan haal je net het einde van de dag. Beetje chillen in de zon tussendoor.quote:Op maandag 9 april 2012 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval langer rust, ik had altijd een bloedhekel aan die toernooien, niet echt lekker voor je spieren
Ik vond toernooien altijd heerlijk man. Lekker de hele dag voetballenquote:Op maandag 9 april 2012 12:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, gewoon veel flesjes AA zuipen tussendoor en dan haal je net het einde van de dag. Beetje chillen in de zon tussendoor.
Zonder zon had ik echt een graftyfus hekel aan toernooien ook.
Er zat altijd zoveel tijd tussen de wedstrijden bij ons, begon je om 9 uur 's ochtends. Speelde je een wedstrijd, dan weer 2 wedstrijden wachten.quote:Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond toernooien altijd heerlijk man. Lekker de hele dag voetballen
Het wachten was wel kut ja.quote:Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er zat altijd zoveel tijd tussen de wedstrijden bij ons, begon je om 9 uur 's ochtends. Speelde je een wedstrijd, dan weer 2 wedstrijden wachten.
3 uurquote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd dan![]()
En waarom gaan ze ineens van EL 1 naar EL4?
Oh ja, iedereen kreeg altijd een beker. Was je laatste moest je gvd nog tot 8 uur 's avonds wachten om als eerste voor iedereen voor lul te staan. Ik bedoel je beker op te halen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
En aan het eind uren moeten wachten om je beker voor de laatste plek op te halen... Eehhh eerste bedoel ik uiteraard.
Ah oke. Even wachten dus.quote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 uur
op EL1 herhalen ze waarschijnlijk de bekerfinale
Is al gefixed zie ik. Staat nu gewoon op EL1. na de finale en troostfinale komt de JL.quote:Op maandag 9 april 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is wel een Jupiler League programma vandaag, dus misschien is dat op EL1, 2 en 3
Ja, ook te volgen op Eurosportquote:
APquote:Op maandag 9 april 2012 14:42 schreef honkeytonk het volgende:
Die penalties tegen Barcelona, serieus, was er ook maar één penalty in de rechterhoek? Volgens mij niet. 9 in de linker en een door het midden op de lat. Dan is het als keeper zijnde ook geen moeilijke taak om de goede hoek te kiezen:')
quote:
Slechte scheids ook, en het weer helpt niet mee. En wat te denken van het zware speelschema alsmede de vijandigheid van het Engelse team.quote:
Trollpoging waar ik om moet lachenquote:Op maandag 9 april 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechte scheids ook, en het weer helpt niet mee. En wat te denken van het zware speelschema alsmede de vijandigheid van het Engelse team.
quote:Op maandag 9 april 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechte scheids ook, en het weer helpt niet mee. En wat te denken van het zware speelschema alsmede de vijandigheid van het Engelse team.
Firefox1 houdt van overdrijven..quote:Op maandag 9 april 2012 15:26 schreef Tarado het volgende:
Ik vond de TT sowieso wat overdreven voor de B1
quote:Op maandag 9 april 2012 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het anders erg statisch wat Ajax doet
twitter:Lorenzoebecilio twitterde op maandag 09-04-2012 om 14:12:21Zo de finale kijken ajax b1- man united b1 op de toekomst! En hoop natuurlijk dat me bro @Papamelodias in de basis ... http://t.co/3yvURdYi reageer retweet
United gooit hoge ogen zekerquote:Op maandag 9 april 2012 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het anders erg statisch wat Ajax doet
Oh echt?quote:
Dat is ook weer onzinquote:Op maandag 9 april 2012 15:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dan hoef je voor de jeugd nog geen afbraakvoetbal te ambieren
Waar hebben we dit eerder gezienquote:Marseille-fans hopen op nederlaag eigen club
Gepubliceerd op maandag 9 april 2012 om 15:27
Haat tegen de vijand gaat bij sommigen zelfs boven clubliefde. Zo ook bij de harde kern van Olympique Marseille. Deze hoopt dat l'OM komende woensdag verliest van Montpellier HSC, zodat de kansen van aartsrivaal Paris Saint Germain in de Franse titelstrijd verslechteren.
Montpellier en Paris SG delen de eerste plaats in de Ligue 1, maar Montpellier heeft nog een wedstrijd tegoed, die tegen Marseille. Als het aan de aanhang van l'OM ligt, verliest hun club woensdag dat inhaalduel. Dat Marseille daarmee zijn kansen op Europees voetbal mogelijk definitief vergooit, nemen ze dan maar op de koop toe.
"Laten we Montpellier niets in de weg leggen, zodat PSG geen kampioen wordt dit jaar", schrijft supportersclan South Winners 87. SW 87 wil revanche voor de gemiste titel in 1999. Destijds verloor Paris SG met 3-2 van Girondins Bordeaux, dat daardoor ten koste van Marseille de kampioensschaal veroverde. "We laten Montpellier beter winnen, we zijn de lessen uit het verleden niet vergeten."
Afgelopen weekend verloor Marseille overigens met 2-1 bij Paris SG.
Lekker cynisch weerquote:
Ze zorgen wel weer voor onrustquote:Op maandag 9 april 2012 15:51 schreef bjanaan het volgende:
Leuk dat er wat mannen uit 410 achter de goal staan volgens mij motiveert dit enorm!
Jeugdwedstrijden op de toekomst. Het blijft een ongelukkige combinatie.quote:
Vraag dat maar aan een paar ex-Feyenoord spelersquote:Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeugdwedstrijden op de toekomst. Het blijft een ongelukkige combinatie.
2x 90 minuten?quote:
2x40 geloof ikquote:Op maandag 9 april 2012 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
B tjes spelen sowieso toch geen 90 minuten?
Zeg dat nou niet jonge, nu weet de keeper dat ook.quote:Op maandag 9 april 2012 15:59 schreef honkeytonk het volgende:
Bij penalties gaan alle ballen in de linker hoek.
Kansenjongerenquote:Op maandag 9 april 2012 15:59 schreef bjanaan het volgende:
Frites en Croquet haha is dit nieuw Nederlands?
Shit, sorry!quote:Op maandag 9 april 2012 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet jonge, nu weet de keeper dat ook.
Niet overdrijven tongquote:Op maandag 9 april 2012 16:00 schreef tong80 het volgende:
Wat een ontzettende eikel die verslaggever. Nu plots poitief. Eerst de hele wedstrijd negatief lullken terwijl ze de hele weedstrijd in de aanval waren.
Ajax was tot min. 23 oppermachtigquote:Op maandag 9 april 2012 16:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet overdrijven tong
Ajax was voor de 1-0 en tot een stuk na de 2-0 niet goed bezig.
Pingels
Jij was te vroegquote:
Echt wel! Bal lag er bij mij nog niet inquote:
Bij mij welquote:Op maandag 9 april 2012 16:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt wel! Bal lag er bij mij nog niet in![]()
Deze erin en dan moet man u
quote:De Boer vond spel van Ajax voor winterstop 'nogal voorspelbaar'
Frank de Boer is content met de progressie van zijn ploeg. De coach van Ajax zegt in gesprek met Voetbal International dat hij het spel van voor de winterstop te voorspelbaar vond. “Nu hebben we buitenspelers en middenvelders die diepgaan en backs die durven aan te vallen”, constateert de oefenmeester tevreden.
“Het spel van Ajax was nogal voorspelbaar. Dat is het nu niet meer”, zegt De Boer, die acht keer op rij won met zijn ploeg en inmiddels bovenaan staat in de Eredivisie. Die opmars is mede te danken aan de in vorm verkerende Theo Janssen, die veel meer dan voor de winterse onderbreking een belangrijke rol opeist op het middenveld van de Amsterdammers.
“Hij is dominant aanwezig en strooit met passes, maar staat ook best vaak aan het einde van een aanval”, aldus De Boer. “Daarover hebben we met de spelersgroep ook uitgebreid gesproken, wij wilden naar een stijl van voetballen toe waarbij we veel sneller de diepte zouden zoeken. Daarmee benut je de kwaliteiten van Theo ook beter.”
Jaaaa! Cruijff!quote:Op maandag 9 april 2012 16:11 schreef FireFox1 het volgende:
Nummer 14 van United heeft als enige gemist
Deze gasten worden nu al een jaar a la cruijff opgeleid man, over 2 jaar zijn ze perfectquote:
Ga weg joh,zuurpruimquote:Op maandag 9 april 2012 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
care of ze dat winnen. ik zie er geen nieuwe sneijder ofzo tussen lopen
Quincy ...quote:Op maandag 9 april 2012 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Cruijff begint net pas he.. komt nog wel.quote:Op maandag 9 april 2012 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte voor die mannetjes. al heb ik meer hoop van 11-12 jarigen die alles nog onder de knie moeten krijgenquote:Op maandag 9 april 2012 16:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cruijff begint net pas he.. komt nog wel.
Dat viel me inderdaad ook tegenquote:Op maandag 9 april 2012 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Op die leeftijd speelde Dennis nog in de B-2.quote:Op maandag 9 april 2012 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
de visie van Johan is niet tot iedereen doorgedrongen lijkt het welquote:Op maandag 9 april 2012 16:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: jij bent een troll.
ik zie hem dat niet doen bij die gastjes van nuquote:Op maandag 9 april 2012 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op die leeftijd speelde Dennis nog in de B-2.
Cruijff liet hem de A en tweede overslaan.
Klopt.. daarom zegt ook bijna iedereen dat je het over 5 jaar pas ziet.quote:Op maandag 9 april 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte voor die mannetjes. al heb ik meer hoop van 11-12 jarigen die alles nog onder de knie moeten krijgen
Stage toch?quote:Op maandag 9 april 2012 16:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik wist niet dat perez coach was van de b1
Alsof je wel een nieuwe Xavi of Rooney zag rondlopen bij de andere teamsquote:
dan is het al te laat voor b1 gastjes .quote:Op maandag 9 april 2012 16:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.. daarom zegt ook bijna iedereen dat je het over 5 jaar pas ziet.
Klopt.quote:Op maandag 9 april 2012 16:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan is het al te laat voor b1 gastjes .
Johan heeft gelijk hoor. Maar het is toch mooi dat jochies die in de kleuren van onze club die Europese top teams afmaken?quote:Op maandag 9 april 2012 16:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
de visie van Johan is niet tot iedereen doorgedrongen lijkt het wel
In 2 jaar kunnen ze gigantische stappen maken. Bij Barca liep er ook niets bijzonders rondquote:Op maandag 9 april 2012 16:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan is het al te laat voor b1 gastjes .
ik ben pas blij als er wereldtalenten doorkomen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Johan heeft gelijk hoor. Maar het is toch mooi dat jochies die in de kleuren van onze club die Europese top teams afmaken?
Daar mogen we toch blij over zijn?
Ach daarom,laat maar lullen die ventquote:Op maandag 9 april 2012 16:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Johan heeft gelijk hoor. Maar het is toch mooi dat jochies die in de kleuren van onze club die Europese top teams afmaken?
Natuurlijk is dat leuk maar we moeten er ook niet meer van maken dan het isquote:Op maandag 9 april 2012 16:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat leuk maar we moeten er ook niet meer van maken dan het is
Je doelt op mijn post. Maar ik ben niet blij. Het is leuk, maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 9 april 2012 16:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Die laatste posts hier van sommigrn....eerst blij zijn en dan je eigrn blijheid bagitalliseren
maar 1 nigga bij united.quote:Op maandag 9 april 2012 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Allemaal nigga's.
Over 10 jaar spelen blanken geen voetbal meer.
sukkelquote:Op maandag 9 april 2012 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je doelt op mijn post. Maar ik ben niet blij. Het is leuk, maar niet meer dan dat.
Ik ben pas blij als Ajax 1 (!!) kampioen is.
quote:
Dus jij moet weg...quote:Op maandag 9 april 2012 16:32 schreef FireFox1 het volgende:
We are the champions, no time for losers.
Inkoppertje natuurlijkquote:
Gooooaaallllquote:
kut buitenlanders altijd uitkering trekkenquote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef Assassin92 het volgende:
Iemand enig idee hoe het met Nicolai Boilesen gaat? Begin me nu toch wel echt zorgen te maken.
als het goed is traint hij deze week met de groep meequote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef Assassin92 het volgende:
Iemand enig idee hoe het met Nicolai Boilesen gaat? Begin me nu toch wel echt zorgen te maken.
Ah ja, ik zie het nu ook na wat zoekwerk. Had het nieuws niet meegekregen. Gelukkig maar, en hopelijk heeft hij dan geen problemen meer met zijn hamstring.quote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het goed is traint hij deze week met de groep mee
Dezelfde. Kijk maarquote:Op maandag 9 april 2012 20:03 schreef Saind het volgende:
Welk shirt droeg Heerenveen eigenlijk toen ze in de ArenA speelden?
Ajax gelijk? Waarom? Na zo'n reeks wedstrijden? Lekkere flow. Drie speler er weer bij. Gaat helemaal goed komen met Anita en Vertonghen erbij)quote:
Geel pakken tegen Heereveen en dan tegen de Graafschap aan de kant zitten.quote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ben bang dat we vertonghen en anita nog wel een wedstrijdje moeten missen dit seizoen ivm een gele kaart
Nee, om de 2 dacht ik.quote:Op maandag 9 april 2012 22:44 schreef PeeJie_ het volgende:
Is het niet zo dat na 5 gele kaarten je bij elke gele kaart een wedstrijd geschorst bent ?
Ga jij nou nooit eens fatsoenlijk Nederlands leren? Heb je al besloten voor welke club je volgend seizoen supporter wordt, of hangt dat af van wie er kampioen wordt dit jaar?quote:
je bent zelf 1 uur geleden geregistreerd. Jeetje.quote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Ga jij nou nooit eens fatsoenlijk Nederlands leren? Heb je al besloten voor welke club je volgend seizoen supporter wordt, of hangt dat af van wie er kampioen wordt dit jaar?
Dat moet iemand zijn die de afgelopen 24uur gebanned is....Dat zijn er nogal een paar :pquote:Op maandag 9 april 2012 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
je bent zelf 1 uur geleden geregistreerd. Jeetje.
ritmoquote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat moet iemand zijn die de afgelopen 24uur gebanned is....Dat zijn er nogal een paar :p
Mag het?quote:Op maandag 9 april 2012 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
je bent zelf 1 uur geleden geregistreerd. Jeetje.
Nee hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat moet iemand zijn die de afgelopen 24uur gebanned is....Dat zijn er nogal een paar :p
quote:Op maandag 9 april 2012 23:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Contador the best? Ook lang niet gezien
Hoi InZanityquote:
Is daar sprake van? Dat hoop ik toch niet.quote:
Die komt niet hoor , die wil vaak spelen en voor zijn positie hebben we genoeg alternatieven , zie hem wel naar Feijenoord gaanquote:
Zal wel Schalke wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die komt niet hoor , die wil vaak spelen en voor zijn positie hebben we genoeg alternatieven , zie hem wel naar Feijenoord gaan
Goede zaakquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:43 schreef Tarado het volgende:
Volgens De Telegraaf treden vandaag de drie overgebleven leden van de RvC van Ajax (Edgar Davids, Marjan Olfers en Johan Cruijff) officieel op als commissaris van de club. Vorige week wist men hierover al een overeenstemming te bereiken, maar het moest door de advocaten nog op papier gezet worden. Johan Cruijff zal als laatste formeel opstappen.
Hierdoor is de weg vrij voor een nieuwe Raad van Commissarissen binnen Ajax. Ex-Ajacied Theo van Duivenbode, Air-France/KLM topman Leo van Wijk en voormalig minister van economische zaken Hans Wijers zijn de eerste drie die zijn voorgedragen. Hun eerste taak zal, na aanstelling, het uitbreiden van drie naar vijf leden worden.
Daarna zal het de huidige directie van de regerend landskampioen doorlichten. Als het nodig is zullen de nodige versterkingen, aanpassingen of verbeteringen worden doorgevoerd. De officiële installatie zal plaatsvinden tijdens een uit te schrijven BAVA (Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders).
http://ajax1.nl/archief/v(...)vids-olfers-cruijff/
Nee wel met het pluche, Van Wijk is in ieder geval wel pro Cruijff en Van Duivenbode hadden ze al tig jaar geleden moeten aanstellenquote:
Dat laatste is vooral belangrijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:16 schreef Catch22- het volgende:
Wijers is economisch gezien wel een goede.
Voor het leiden van het bedrijf heb ik liever iemand die niets met voetbal heeft en daar dus niets over wil zeggen.
ooijerquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:16 schreef Stiggie het volgende:
Kampioenen ole ole!
`Van der Wiel, Boerrigter en Ooijer maken hun rentree in de wedstrijdselectie voor Heerenveen. Sigthórsson zit er ook weer bij.`
Ajax FB
El Salvador Ooijer!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:16 schreef Stiggie het volgende:
Kampioenen ole ole!
`Van der Wiel, Boerrigter en Ooijer maken hun rentree in de wedstrijdselectie voor Heerenveen. Sigthórsson zit er ook weer bij.`
Ajax FB
Gaan ze een liedje zingen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:43 schreef Tarado het volgende:
Volgens De Telegraaf treden vandaag de drie overgebleven leden van de RvC van Ajax (Edgar Davids, Marjan Olfers en Johan Cruijff) officieel op als commissaris van de club. Vorige week wist men hierover al een overeenstemming te bereiken, maar het moest door de advocaten nog op papier gezet worden. Johan Cruijff zal als laatste formeel opstappen.
Hierdoor is de weg vrij voor een nieuwe Raad van Commissarissen binnen Ajax. Ex-Ajacied Theo van Duivenbode, Air-France/KLM topman Leo van Wijk en voormalig minister van economische zaken Hans Wijers zijn de eerste drie die zijn voorgedragen. Hun eerste taak zal, na aanstelling, het uitbreiden van drie naar vijf leden worden.
Daarna zal het de huidige directie van de regerend landskampioen doorlichten. Als het nodig is zullen de nodige versterkingen, aanpassingen of verbeteringen worden doorgevoerd. De officiële installatie zal plaatsvinden tijdens een uit te schrijven BAVA (Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders).
http://ajax1.nl/archief/v(...)vids-olfers-cruijff/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |