Die gast hadden ze al jaren geleden naar een strafkamp moeten sturen.quote:Op maandag 9 april 2012 11:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toivonen: "Rood? Nee, dat denk ik niet"
deze man
De Barca jeugd wordt pas goed op de leeftijd dat ze ze gaan kopenquote:Op maandag 9 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Maar hoe zit dat nou met de B1 van Barcelona? Daar gaat toch niemand het eerste halen? Stel je op die leeftijd wat voor in Catalonië dan speel je toch gewoon bij Barca B. Of heb ik het verkeerd?
Bij Barca zijn het allemaal eerste jaars spelers en een jaar kan zeker in deze leeftijdscategorie veel uitmakenquote:Op maandag 9 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Maar hoe zit dat nou met de B1 van Barcelona? Daar gaat toch niemand het eerste halen? Stel je op die leeftijd wat voor in Catalonië dan speel je toch gewoon bij Barca B. Of heb ik het verkeerd?
Ik weet nog wel dat ik als eerstejaars B alles verloor, en toen als 2e jaars B in dezelfde klasse een jaar later ineens kampioen werd ja, vreemd was dat altijdquote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Barca zijn het allemaal eerste jaars spelers en een jaar kan zeker in deze leeftijdscategorie veel uitmaken
Had ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik als eerstejaars B alles verloor, en toen als 2e jaars B in dezelfde klasse een jaar later ineens kampioen werd ja, vreemd was dat altijd
Ze hebben in ieder geval langer rust, ik had altijd een bloedhekel aan die toernooien, niet echt lekker voor je spierenquote:Op maandag 9 april 2012 12:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Tegen ManU dus...ik voorzie,mits Ajax hun normale niveau haalt,geen problemen
Ach, gewoon veel flesjes AA zuipen tussendoor en dan haal je net het einde van de dag. Beetje chillen in de zon tussendoor.quote:Op maandag 9 april 2012 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval langer rust, ik had altijd een bloedhekel aan die toernooien, niet echt lekker voor je spieren
Ik vond toernooien altijd heerlijk man. Lekker de hele dag voetballenquote:Op maandag 9 april 2012 12:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, gewoon veel flesjes AA zuipen tussendoor en dan haal je net het einde van de dag. Beetje chillen in de zon tussendoor.
Zonder zon had ik echt een graftyfus hekel aan toernooien ook.
Er zat altijd zoveel tijd tussen de wedstrijden bij ons, begon je om 9 uur 's ochtends. Speelde je een wedstrijd, dan weer 2 wedstrijden wachten.quote:Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond toernooien altijd heerlijk man. Lekker de hele dag voetballen
Het wachten was wel kut ja.quote:Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er zat altijd zoveel tijd tussen de wedstrijden bij ons, begon je om 9 uur 's ochtends. Speelde je een wedstrijd, dan weer 2 wedstrijden wachten.
3 uurquote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd dan![]()
En waarom gaan ze ineens van EL 1 naar EL4?
Oh ja, iedereen kreeg altijd een beker. Was je laatste moest je gvd nog tot 8 uur 's avonds wachten om als eerste voor iedereen voor lul te staan. Ik bedoel je beker op te halen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
En aan het eind uren moeten wachten om je beker voor de laatste plek op te halen... Eehhh eerste bedoel ik uiteraard.
Ah oke. Even wachten dus.quote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 uur
op EL1 herhalen ze waarschijnlijk de bekerfinale
Is al gefixed zie ik. Staat nu gewoon op EL1. na de finale en troostfinale komt de JL.quote:Op maandag 9 april 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is wel een Jupiler League programma vandaag, dus misschien is dat op EL1, 2 en 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |