abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110086218
quote:
Iran dreigt over Amerikaans vliegdekschip

TEHERAN - Tussen Iran en de Verenigde Staten is enorme spanning ontstaan over een Amerikaans vliegdekschip. Iran wil niet dat het enorme schip terugkeert naar zijn basis in de Perzische Golf, vlakbij Iran.

„We waarschuwen slechts een keer”, zei bevelhebber Ataollah Salehi van het Iraanse leger dinsdag. De ongekende waarschuwing is een van de agressiefste van Iran tegen aartsrivaal VS van de laatste weken.
Vliegdekschip USS John C. Stennis behoort tot de grootste schepen van de Amerikaanse marine. Het schip van 333 meter lang wordt aangedreven door twee kernreactoren. Het kan 90 vliegtuigen herbergen en heeft een prijskaartje van 3,5 miljard dollar.
Het schip voer vorige week door de Straat van Hormuz op weg naar de Golf van Oman. Washington heeft altijd een vliegdekschip in of nabij de Perzische Golf met als basis Bahrein.
In een reactie op de Iraanse dreiging zeiden de VS dat Amerikaanse oorlogsschepen in de Golfregio blijven varen. „We houden onze defensie-eenheden in de Perzische Golfregio, zoals al tientallen jaren het geval is”, liet het Amerikaanse ministerie van Defensie weten. „Onze doorvaart door de Straat van Hormuz is volledig in overeenstemming met internationaal recht.”
Het ministerie voegde eraan toe dat het geen confrontatie zoekt met Iran. „Het is belangrijk even af te koelen”, verklaarde een woordvoerder van het ministerie.
De opgelopen spanning zorgde direct een hogere olieprijs. Die steeg dinsdag 3 procent, omdat de olielevering via de Straat van Hormuz in gevaar kan komen.
De sfeer tussen de VS en Iran was de afgelopen tijd al verslechterd. Zo dreigde Teheran onlangs met de afsluiting van de Straat van Hormuz. En maandag sloot de Iraanse marine nog een 10 dagen durende oefening af in de Straat van Hormuz waarbij drie nieuwe raketten werden getest.
Bovendien speelt er nog het gesteggel over Iraans nucleaire activiteiten. Wegens de Europese zorgen over de vermoedelijke bouw van een atoombom, werkt de westerse wereld aan verscherping van de sancties tegen Iran. De EU-ministers van Buitenlandse Zaken kwamen dat in december overeen. De zegsman verwacht dat de sancties op 30 januari ingaan. Het gaat daarbij om het bevriezen van tegoeden van de Iraanse centrale bank en een boycot van de Iraanse olie-export.

Vorige topic: Iran blokkeert olietransport bij sancties
Hou het netjes aub. Danku :)
  maandag 9 april 2012 @ 02:48:22 #2
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_110086239
Maar wat is precies de vraag die je wilt stellen?
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_110086245
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 02:38 schreef johnnylove het volgende:

[..]

een nachtmerrie voor de Perzen, want uiteindelijk zullen ze verliezen.
Uiteindelijk wel, maar de gevolgen voor beide landen zal niet te overzien zijn. Ik denk dat de VS dan echt bankroet is en Israël is hun beschermheer kwijt. Bovendien is het maar de vraag wie er dan opstaat bij Iran. Ik zie alleen maar verliezers om over de eventuele burgerslachtoffers maar niet te spreken.

In Irak waren het er volgens mij al een miljoen, regelrechte genocide.
pi_110086317
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 02:48 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel, maar de gevolgen voor beide landen zal niet te overzien zijn. Ik denk dat de VS dan echt bankroet is en Israël is hun beschermheer kwijt. Bovendien is het maar de vraag wie er dan opstaat bij Iran. Ik zie alleen maar verliezers om over de eventuele burgerslachtoffers maar niet te spreken.

Ja de Perzen geloven in Karbala. Qua Amerika en bankroet dan snap je echt niet de mentaliteit van die Amerikanen. Bankroet is niet erg voor die Amerikanen. Die beginnen gewoon opnieuw en hebben daar de tijd voor. Kennis, kunde en afzetmarkt voor de Amerikanen verdwijnt echt niet door een stel Perzen.

Genocide kerel, ken je het begrip wel? Je haalt wat dingen door elkaar, zoals zo vaak met dromers en idealisten.
pi_110086360
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 02:56 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Ja de Perzen geloven in Karbala. Qua Amerika en bankroet dan snap je echt niet de mentaliteit van die Amerikanen. Bankroet is niet erg voor die Amerikanen. Die beginnen gewoon opnieuw en hebben daar de tijd voor. Kennis, kunde en afzetmarkt voor de Amerikanen verdwijnt echt niet door een stel Perzen.

Genocide kerel, ken je het begrip wel? Je haalt wat dingen door elkaar, zoals zo vaak met dromers en idealisten.
je bespaart mij wat typewerk kon het niet mooier brengen dus....

een QFT
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_110086382
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 02:56 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij de wereldeconomie grondig onderschat. Als Amerika valt dan valt Europa mee, met alle gevolgen van dien voor de rest van de wereld. Dat even opnieuw beginnen kost minimaal een generatie en de moordende concurrentie vanuit het oosten zal er voor zorgen dat er nauwlijks werk in de states zal zijn, wat nu al het geval is.

http://www.iraqbodycount.org/database/

Ik zat er naast qua slachtoffers, maar tussen de 106.000 en 116.000 vind ik geen gering aantal. Dus de uitkomst is daar geen WMD`s gevonden een nog radicalere bevolking en totale armoede. Dat vond jij een oorlog waard?
Gelukkig dat er steeds meer mensen tegen een oorlog in Iran zijn, het word er echt niet veiliger op door Iran te bombarderen.
pi_110086385
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je bespaart mij wat typewerk kon het niet mooier brengen dus....

een QFT
Jij haalt allemaal termen aan die je niet begrijpt. Bankroet Amerikanen, snap je FIAT geld wel?

Zodra de Iraniers de straat van Hormuz afsluiten hebben ze meer problemen met de Chinezen dan met de Amerikanen. Waar denk je dat die olie voor de Aziatische markt doorvoert?
  maandag 9 april 2012 @ 03:06:35 #8
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_110086396
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 02:48 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Je hebt het nieuws niet erg aandachtig gevolgd denk ik (of je hebt misschien ergens een dagje overgeslagen)...

Maar Obama heeft zijn strategie een paar maanden geleden bekend gemaakt; geen nieuwe grootschalige oorlogen of vredesmissies meer tijdens zijn bewind. Alleen nog kleine korte acties (denk aan een kerncentrale platgooien... of een paar raketten op legerbases (ja bases.. als in meervoud). Dat soort dingen. Obama wil ook sparen op defensie, niet alleen in mankracht of geld... maar vooral door minder grote operaties.

Dus Amerika failliet? In elk geval niet door nieuwe oorlogen.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  maandag 9 april 2012 @ 03:08:34 #9
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_110086408
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:04 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Jij haalt allemaal termen aan die je niet begrijpt. Bankroet Amerikanen, snap je FIAT geld wel?

Zodra de Iraniers de straat van Hormuz afsluiten hebben ze meer problemen met de Chinezen dan met de Amerikanen. Waar denk je dat die olie voor de Aziatische markt doorvoert?
Denk je echt dat ze de hele Straat van Hormuz voor iedereen afsluiten? Die Iraniërs zijn niet gek. Die sluiten de Straat van Hormuz alleen af voor Amerika en bondgenoten.... maar de Chinese olietankers laten ze rustig door, want aan hun verkopen ze nog wel olie.
pi_110086432
quote:

[..]

:')

Je kan niet oneindig bij blijven printen zonder gevolgen, heb je enig idee wat zo`n operatie kost? Een oorlog is veels te duur voor die Amerikanen hun begrotingstekort zit al op 110%. Ze willen de mensen hun pensioenen en dergelijke nu al afpakken om die oorlogen te financiëren. Een 4e oorlog kan men nu echt niet gebruiken. Bovendien is het ook onverstandig om te doen want de VS heeft helemaal geen financieel belang bij zo`n oorlog. Het is puur de Joodse lobby die graag de VS mee willen trekken in hun eigen oorlogsretoriek. Schiet niet op zo.
pi_110086433
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:04 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij de wereldeconomie grondig onderschat. Als Amerika valt dan valt Europa mee, met alle gevolgen van dien voor de rest van de wereld. Dat even opnieuw beginnen kost minimaal een generatie en de moordende concurrentie vanuit het oosten zal er voor zorgen dat er nauwlijks werk in de states zal zijn, wat nu al het geval is.

http://www.iraqbodycount.org/database/

Ik zat er naast qua slachtoffers, maar tussen de 106.000 en 116.000 vind ik geen gering aantal. Dus de uitkomst is daar geen WMD`s gevonden een nog radicalere bevolking en totale armoede. Dat vond jij een oorlog waard?
Gelukkig dat er steeds meer mensen tegen een oorlog in Iran zijn, het word er echt niet veiliger op door Iran te bombarderen.
Ja met zo
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:08 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze de hele Straat van Hormuz voor iedereen afsluiten? Die Iraniërs zijn niet gek. Die sluiten de Straat van Hormuz alleen af voor Amerika en bondgenoten.... maar de Chinese olietankers laten ze rustig door, want aan hun verkopen ze nog wel olie.
Afsluiten is afsluiten. De Perzen zijn echt niet in staat om individuele schepen door te laten
pi_110086436
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:06 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Je hebt het nieuws niet erg aandachtig gevolgd denk ik (of je hebt misschien ergens een dagje overgeslagen)...

Maar Obama heeft zijn strategie een paar maanden geleden bekend gemaakt; geen nieuwe grootschalige oorlogen of vredesmissies meer tijdens zijn bewind. Alleen nog kleine korte acties (denk aan een kerncentrale platgooien... of een paar raketten op legerbases (ja bases.. als in meervoud). Dat soort dingen. Obama wil ook sparen op defensie, niet alleen in mankracht of geld... maar vooral door minder grote operaties.

Dus Amerika failliet? In elk geval niet door nieuwe oorlogen.
Ook zo`n kleine operatie kan smerig uit de hand lopen, bovendien zet het veel kwaad bloed wat over een langere tijd toch weer kan resulteren op een oorlog.
Met rust laten en op je eigen concentreren is het beste wat de VS kan doen.
pi_110086444
quote:

[..]

huh ik denk dat je me met iemand anders verward :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_110086452
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:11 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Je kan niet oneindig bij blijven printen zonder gevolgen, heb je enig idee wat zo`n operatie kost? Een oorlog is veels te duur voor die Amerikanen hun begrotingstekort zit al op 110%. Ze willen de mensen hun pensioenen en dergelijke nu al afpakken om die oorlogen te financiëren. Een 4e oorlog kan men nu echt niet gebruiken. Bovendien is het ook onverstandig om te doen want de VS heeft helemaal geen financieel belang bij zo`n oorlog. Het is puur de Joodse lobby die graag de VS mee willen trekken in hun eigen oorlogsretoriek. Schiet niet op zo.
4,6% van het BNP was het. Wel wat aan de hoge kant, maar valt wel mee.QE is niet nadelig voor inflatie blijkt tot nu toe, dus ik zie echt geen problemen met geld drukken zoals jij het noemt.

Joodse lobby hou toch op. Vraag ff aan de Soennieten hoe ze over de Perzen denken! Die hebben wat meer economische macht dan die Joden.
pi_110086484
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:16 schreef johnnylove het volgende:

[..]

4,6% van het BNP was het. Wel wat aan de hoge kant, maar valt wel mee.QE is niet nadelig voor inflatie blijkt tot nu toe, dus ik zie echt geen problemen met geld drukken zoals jij het noemt.

Joodse lobby hou toch op. Vraag ff aan de Soennieten hoe ze over de Perzen denken! Die hebben wat meer economische macht dan die Joden.
Dat Gingrich in het debat gewoon even meld dat hij de adviesen van Dempsey gewoon in de wind slaat en hij liever naar Netanyahu luistert zegt mij meer dan genoeg. Het is een algemeen bekende feit dat de Joodse lobby een sterke invloed heeft op het beleid met betrekking tot Iran. Dat heeft voor de rest maar weinig met Moslims te maken.
  maandag 9 april 2012 @ 03:26:00 #16
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_110086495
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:11 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Afsluiten is afsluiten. De Perzen zijn echt niet in staat om individuele schepen door te laten
Met alle respect, maar wat zie jij als afsluiten? Ineens een dijk van honderden kilometers bouwen, of een lange stalen ketting? (zoals waar de Engelsen destijds Michiel de Ruyter op de Thames wilden tegenhouden?

Die Straat van Hormuz is wel iets je breder dan een paar honderd meter! Dit gaat om vele tientallen tot misschien wel honderden kilometers.
Daarnaast zijn Oman en de VAE (doorgaans Westers gezinde staten) de baas aan de andere kant van het smalste stuk van de straat van Hormuz... en die hebben ook hun territoriale wateren hierbinnen liggen. En Saudi Arabië heeft daar ook heel wat belangen bij, bij het vrijhouden van die wateren... Die zouden Amerika ook makelijk een miljardje of 100 kunnen betalen om te zorgen dat hun olie geexporteerd kan worden.

Amerika gaat hier niet failliet aan... en Iran kan never nooit niet de hele straat van Hormuz afsluiten, daar kun jij op rekenen!
pi_110086516
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:23 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat Gingrich in het debat gewoon even meld dat hij de adviesen van Dempsey gewoon in de wind slaat en hij liever naar Netanyahu luistert zegt mij meer dan genoeg. Het is een algemeen bekende feit dat de Joodse lobby een sterke invloed heeft op het beleid met betrekking tot Iran. Dat heeft voor de rest maar weinig met Moslims te maken.
Enige invloed is de economie voor de Amerikanen. Wat dat betreft zijn die woorden net als wind en veranderen net zo snel als de olieprijs zal doen,
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:26 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Met alle respect, maar wat zie jij als afsluiten? Ineens een dijk van honderden kilometers bouwen, of een lange stalen ketting? (zoals waar de Engelsen destijds Michiel de Ruyter op de Thames wilden tegenhouden?

Die Straat van Hormuz is wel iets je breder dan een paar honderd meter! Dit gaat om vele tientallen tot misschien wel honderden kilometers.
Daarnaast zijn Oman en de VAE (doorgaans Westers gezinde staten) de baas aan de andere kant van het smalste stuk van de straat van Hormuz... en die hebben ook hun territoriale wateren hierbinnen liggen. En Saudi Arabië heeft daar ook heel wat belangen bij, bij het vrijhouden van die wateren... Die zouden Amerika ook makelijk een miljardje of 100 kunnen betalen om te zorgen dat hun olie geexporteerd kan worden.

Amerika gaat hier niet failliet aan... en Iran kan never nooit niet de hele straat van Hormuz afsluiten, daar kun jij op rekenen!
Zoals ik al zei is afsluiten dat er niks meer doorvoert. Dan kunnen de Perzen pas iets bepalen over die strook van 54 kilometer. Je geeft zelf al toe dat de Perzen niks kunnen bepalen, dus hoef ik er eigenlijk al geen extra woorden aan toe te voegen.
  maandag 9 april 2012 @ 03:42:29 #18
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_110086544
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:12 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ook zo`n kleine operatie kan smerig uit de hand lopen, bovendien zet het veel kwaad bloed wat over een langere tijd toch weer kan resulteren op een oorlog.
Met rust laten en op je eigen concentreren is het beste wat de VS kan doen.
Dit ben ik met je eens. Alles kan smerig uit de hand lopen, maar je kunt een kleine aanval met een minimum aantal slachtoffers (anders dan soldaten en nucleaire wetenschappers) tegelijker tijd ook weer goed verkopen. Iraanse opositie heeft in veel omliggende landen radio stations gericht op Iran... vele tientallen tot iets van 150.
Amerika kan die stations persberichten sturen, met als statement dat ze hebben getracht zoveel mogelijk burgerslachtoffers te voorkomen door zich puur te richten op de wapens van het Iraans regime.

Maar nog beter laat Amerika een precisie aanval over aan Israël. Die hebben in het verleden al een nucleaire opwerkingsfabriek in Irak gebombardeerd. Laat dat maar aan de Joden over.
Tegelijkertijd zegt Obama op TV; Foei Israël en bedankt Israëls leiders via de telefoon voor hun actie.
Dat is politiek... Amerika uit de problemen, Israël veilig... en Iran ligt weer 10 jaar achter op schema.
En hopelijk komt er in die tien jaar een verandering van regime....

Jij snapt ook wel dat buitenlandse politiek voornamelijk iets is voor de korte tot middellange termijn... Politici kijken zelden langer dan 10 a 15 jaar vooruit.
  maandag 9 april 2012 @ 03:47:54 #19
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_110086550
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:30 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Zoals ik al zei is afsluiten dat er niks meer doorvoert. Dan kunnen de Perzen pas iets bepalen over die strook van 54 kilometer. Je geeft zelf al toe dat de Perzen niks kunnen bepalen, dus hoef ik er eigenlijk al geen extra woorden aan toe te voegen.
Je wordt steeds minder scherp Johnny... laat het een paar uurtjes liggen.
Toegegeven ik ben ook minder scherp, ik gooi er ook het nachtslot op.
pi_110317407

BRUSSEL, zaterdag

In de aanloop naar de top over Iraans omstreden nucleaire installaties vandaag in Istanbul, hebben de Amerikanen jachtvliegtuigen, bommenwerpers, spionagetoestellen en vliegkampschepen naar de Perzische Golf gedirigeerd. Het net rond ’schurkenstaat’ Iran is in recordtijd hermetisch gesloten.

Op bases in de Emiraten, Qatar, Bahrein en Koeweit staan grote aantallen U-2 spionagetoestellen, KC-10 tankers, B-1B bommenwerpers en complete squadrons Apache gevechtshelikopters en F-15 en F-16 jachtbommenwerpers.

Satellietfoto’s van Al Dhafra Air Base in de Emiraten, Al Udeid Air Base in Qatar en Sheik Isa Air Base in Bahrein tonen tientallen op rij geparkeerde vliegtuigen. Naar Ali Al Salem, in de woestijn bij Koeweit-Stad, zijn onbemande Predators, Reapers en Global Hawks gestuurd.

Vliegkampschip

Om de opbouw van luchtstrijdkrachten compleet te maken, arriveerde donderdag een tweede vliegkampschip in de regio. Het is voor het eerst sinds de Golfoorlog van 2003 dat het Pentagon met twee ’carrier strike groups’ actief is in de Perzische Golf. USS Abraham Lincoln patrouilleert zij aan zij met de eveneens nucleair aangedreven USS Enterprise in de wateren rondom Iran.

De vliegkampschepen hebben in totaal 180 toestellen aan boord, waaronder 76 F/A-18 Super Hornet jachtbommenwerpers.

Een Amerikaanse generaalmajoor op het NAVO-hoofdkwartier in Brussel verklaart tegenover deze krant dat een aanval op de nucleaire installaties van Iran minstens zeven dagen van intensief bombarderen inhoudt. Naast een belangrijke rol voor bondgenoot Israël zullen de Amerikanen het uitschakelen van de ondergrondse opwerkingsfabrieken zelf voor hun rekening nemen. Reden is dat alleen de US Air Force over de grote vliegtuigen beschikt die de zwaarste ’bunker busters’ kunnen afwerpen.

„ B-1B’s vanuit Qatar en B-52H’s, die van overzee komen”, aldus de Amerikaan. „De hoofdprijs, de scalp van de ayatollahs, ligt zestig meter diep in rotsen verscholen. Het gaat om de opwerkingsfabriek van Natanz in Centraal-Iran en de nieuwe Fordow-installatie voor het verrijken van uranium, noordelijk van heilige stad Qom. Daar draaien duizenden ultracentrifuges 24 uur per dag. Er is maar één wapensysteem dat honderd procent garantie biedt voor vernietiging van beide complexen.”

De generaal refereert aan een speciale uitvoering van de 13.600 kilo zware Massive Ordnance Penetratorbom, bijgenaamd Big Blu.

Het projectiel heeft een raketvorm en boort zich ruim vijftig meter diep in rotsen of gewapend beton, voordat nog eens 2.400 kilo aan explosieven alles in de omgeving vernietigt.

Acht Big Blu’s zijn volgens luitenant-kolonel Jack Miller van de Amerikaanse luchtmacht recent door fabrikant Boeing zo aangepast dat ze Natanz en de deels in de bergen verscholen installatie bij Fordow kunnen vernietigen. „Voor een prijskaartje van 32 miljoen dollar hebben we nu acht superbommen die elke klus klaren.”

Onzichtbaar

De zes meter lange Big Blu’s worden door B-2 Spirit intercontinentale zware bommenwerpers afgeworpen. Deze voor de radar vrijwel onzichtbare vliegende vleugels zijn gestationeerd bij de 509e bomb wing op Whiteman Air Force Base in Missouri. De Amerikanen hebben twintig van de twee miljard dollar per stuk kostende vliegtuigen, „duurder dan goud.”

De Amerikaanse generaalmajoor op het NAVO-hoofdkwartier: „B-2’s hebben eerder al Taliban- en Al-Qaedaeenheden gebombardeerd, diep in de bergen van Afghanistan. Ze vliegen missies langer dan veertig uur, één keer in de lucht bijtanken is voldoende om de hele wereld te bestrijken. De crew bestaat uit twee piloten die elkaar afwisselen. Terwijl de een slaapt of eet, vliegt de ander. Tot beiden arriveren boven het doel, onzichtbaar op ruim vijftien kilometer hoogte. Als er een eenheid is die deze missie tot een goed einde weet te brengen, dan is het wel het 509e squadron.”

bron
pi_110340153
mooi ziet het ernaar uit dat dit nucleaire gevaar gestopt gaat worden :) hoop dat we daarna ASAP op vrede kunnen aansturen. vrees dat dat lastig gaat worden

[ Bericht 7% gewijzigd door GewoneMan op 15-04-2012 04:15:07 ]
pi_110340871
Hoe ironisch om een 'nucleair gevaar' proberen te stoppen met nucleair aangedreven vliegdekschepen.

zondag 15 april 2012 @ 12:16:48 #23
351860 WH141
E = MC²
pi_110345140
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 04:02 schreef GewoneMan het volgende:
mooi ziet het ernaar uit dat dit nucleaire gevaar gestopt gaat worden :) hoop dat we daarna ASAP op vrede kunnen aansturen. vrees dat dat lastig gaat worden
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_110345265
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 04:02 schreef GewoneMan het volgende:
Welk nucleaire gevaar _O- Isreal is het grote gevaar :r
pi_110346698
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:20 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

pi_110347715
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:07 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

ach weer zo iemand die blind de media vertrouwt :')
  zondag 15 april 2012 @ 14:07:42 #27
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_110348636
quote:

[..]

Hey meki
  zondag 15 april 2012 @ 14:08:19 #28
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110348650
Iran kan niet snel genoeg aangevallen worden.
pi_110358243
quote:

[..]

nee meki dat is jouw jodenhaat die je beelden vertekend :{
pi_110358255
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef AryaMehr het volgende:
Iran kan niet snel genoeg aangevallen worden.
idd heeft lang genoeg geduurd tijd voor actie
pi_110358378
Wat een zucht naar geweld hier zeg. :{
pi_110358386
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:56 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

idd heeft lang genoeg geduurd tijd voor actie
Je zou van de gewone man inderdaad kunnen zeggen dat hij over het algemeen vrij simpel van geest is en zijn onderbuikgevoelens erg onderhevig zijn aan de informatie welke hij aan SBS6 en de Telegraaf overhoudt.
  zondag 15 april 2012 @ 18:04:10 #33
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110358516
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 17:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik prefereer in sommige gevallen liever geweld dan onverschilligheid.
pi_110358639
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:04 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik prefereer in sommige gevallen liever geweld dan onverschilligheid.
Omdat Iran misschien een kernwapen aan het ontwikkelen is zodat het zichzelf kan verzekeren dat het niet net als Irak aangevallen wordt door imperialisten?
  zondag 15 april 2012 @ 18:10:27 #35
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110358729
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Omdat Iran misschien een kernwapen aan het ontwikkelen is zodat het zichzelf kan verzekeren dat het niet net als Irak aangevallen wordt door imperialisten?
Iran zal, met of zonder een kernwapen, nooit aangevallen en bezet worden zoals dat bij Irak het geval was. Die drang naar een kernwapen is meer bedoeld als 'levensverzekering' voor het huidige dictatoriale regime van Iran.
pi_110358973
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 17:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit. Ik snap dat echt niet. :r
  zondag 15 april 2012 @ 18:20:16 #37
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110359074
quote:
13s.gif Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Ziba het volgende:

[..]

Mensen zoals jij zullen dat ook nooit snappen.
  † In Memoriam † zondag 15 april 2012 @ 18:21:58 #38
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_110359132
quote:
13s.gif Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Ziba het volgende:

[..]

Is ook niet erg. Zolang maar niet doet alsof jouw kijk erop de betere is.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_110359162
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Mensen zoals jij zullen dat ook nooit snappen.
:?
  zondag 15 april 2012 @ 18:23:50 #40
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110359201
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:22 schreef Ziba het volgende:

[..]

:?
Mensen die met een naïeve idealistische blik de wereld inkijken.
  † In Memoriam † zondag 15 april 2012 @ 18:25:14 #41
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_110359254
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Goh ja, die bestaan nog steeds he?
Van die mensen die denken dat er een tijd mogelijk is waar de mens in harmonie met elkaar leeft zonder oorlog/hebzucht/egoïsme.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_110360542
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

En dat baseer je op de uitspraak dat ik het om te kotsen vind dat mensen zo graag geweld willen?

Ik beweer ook niet dat jij een zolderkamker autist bent die dag en nacht aan het gamen is ómdat je zo graag geweld wil in deze situatie. Redelijk scheef.
pi_110361661
Uiteraard , de mensen die het niet eens zijn met Arya zijn naief , uiteraard.

Zeker les gehad van Elian jij?
  zondag 15 april 2012 @ 19:35:18 #44
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110361844
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef Ziba het volgende:
En dat baseer je op de uitspraak dat ik het om te kotsen vind dat mensen zo graag geweld willen?
Dat baseer ik op je reacties. Niet enkel in deze topic, maar ook in andere.

quote:
Ik beweer ook niet dat jij een zolderkamker autist bent die dag en nacht aan het gamen is ómdat je zo graag geweld wil in deze situatie. Redelijk scheef.
Ik zou dag en nacht gamen omdat ik graag geweld wil in deze situatie? Wat is dit voor logica?
pi_110361957
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat baseer ik op je reacties. Niet enkel in deze topic, maar ook in andere.
Onzin en dat weet je zelf.

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou dag en nacht gamen omdat ik graag geweld wil in deze situatie? Wat is dit voor logica?
Exact de logica van jou. Ik ben naïef volgens jou omdat ik het niet eens ben met de mensen die zo graag geweld willen zien in deze situatie.
  zondag 15 april 2012 @ 19:41:00 #46
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110362119
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef Ziba het volgende:
Onzin en dat weet je zelf.
Als ik dat wist, dan had ik iets anders gezegd. Simpel als dat. De type omschrijving voldoet prima.

quote:
Exact de logica van jou. Ik ben naïef volgens jou omdat ik het niet eens ben met de mensen die zo graag geweld willen zien in deze situatie.
Nee, je bent naïef omdat je geen kaas hebt gegeten van geopolitieke verhoudingen, een idealistische wereldbeeld kent en überhaupt geen idee hebt van wat zich daadwerkelijk in het M-O afspeelt.
pi_110362847
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Als ik dat wist, dan had ik iets anders gezegd. Simpel als dat. De type omschrijving voldoet prima.
Ik vind het vreemd dat je beweert dat ik naïef ben omdat ik het simpelweg niet met jou eens ben. Je gaat in ieder geval ver komen met zo'n houding. :')

quote:
Nee, je bent naïef omdat je geen kaas hebt gegeten van geopolitieke verhoudingen, een idealistische wereldbeeld kent en überhaupt geen idee hebt van wat zich daadwerkelijk in het M-O afspeelt.
Jij hebt helemaal geen weet van waar ik kennis over heb én hoe mijn wereldbeeld is. Maar goed, verder discussiëren is ook niet relevant voor dit topic.
  zondag 15 april 2012 @ 20:01:05 #48
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110363143
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef Ziba het volgende:
Ik vind het vreemd dat je beweert dat ik naïef ben omdat ik het simpelweg niet met jou eens ben. Je gaat in ieder geval ver komen met zo'n houding. :')
Nonsens. Ik val je niet aan omdat je er een andere mening op nahoudt, maar omdat je die mening niet onderbouwt met voorbeelden. Ik kan de mensen die een aanval veroordelen omdat het wellicht tot grote militaire/politieke conflicten in het Midden-Oosten leidt best begrijpen en respecteren, maar de mensen die niet verder komen dan een naïeve idealistische opmerking als 'geweld is walgelijk' daarentegen niet. Dat soort mensen vallen w.m.b. in dezelfde categorie als de mensen die juist hopen op een conflict omdat ze dan weer met een bak popcorn voor de buis kunnen zitten.
pi_110363160
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:55 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee meki dat is jouw jodenhaat die je beelden vertekend :{
wat voor Joden haat? Zijn maar paar die verpesten voor de rest met hun zogenaamde bedreiging
  † In Memoriam † zondag 15 april 2012 @ 20:17:03 #50
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_110364308
quote:

Wat zich daadwerkelijk in het MO afspeelt is natuurlijk als eerste de vestiging van een religieuze staat door voornamelijk Oost-Europeanen en Centraal-Aziaten die volk en religie hebben verward en nu geloven en claimen dat hun voorouders daar ooit vandaan kwamen.

Om die Blut und Boden staat te vestigen heeft men de inheemse bevolking verjaagd en grote delen van het gebied ethnisch gezuiverd, een proces dat nog steeds bezig is. De restanten van de inheemse bevolking zijn sindsdien stateloos, vluchteling, leven in armoede en geweld, slechts enkele genieten een status van derderangs burgers. Terwijl leden van de blud und boden religie ondertussen speciale status en privileges genieten, ongeacht waar ze vandaan komen. Of ze er uberhaubt wonen maakt zelfs niet uit.

De westerse machten hebben, al dan niet vrijwillig, deze ethnocratie overladen met geld en wapens zodat het inmiddels al decennia de regio economisch en militair domineert.

Deze ethnocratie duldt echter, geheel in lijn met de ideologie van raciale suprematie die het aanhangt, geen enkele potentiele concurrerende macht in de regio en voert een permanente oorlog tegen alle wat het als potentieel concurrent ziet. Het gebruikt daarvoor het liefst westerse machten, hun bloed en hun geld, met de VS voorop. Irak, Syrie en Iran stonden bovenaan het lijstje. Irak is inmiddels kapot, Syrie en Iran wordt hard aan gewerkt. Egypte is momenteel een wild card, mocht de bevolking daar enige invloed winnen komt die onherroepelijk ook op de lijst. En zodra Syrië en Iran uitgeschakeld zijn kan men ook eindelijk, na drie eerdere mislukte pogingen, Libanon tot aan de Litani rivier inlijven.

O er zijn nog een heleboel andere dingen aan de hand in het MO maar dit is de voornaamste bron van ellende.
  zondag 15 april 2012 @ 20:43:32 #51
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110366136
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef NorthernStar het volgende:
Wat zich daadwerkelijk in het MO afspeelt is natuurlijk als eerste de vestiging van een religieuze staat door voornamelijk Oost-Europeanen en Centraal-Aziaten die volk en religie hebben verward en nu geloven en claimen dat hun voorouders daar ooit vandaan kwamen.
Je bedoelt voorheen 'landloze' mensen die, terecht of onterecht, menen deel uit te maken van een volk waarvan de geschiedenis ervan tot de oudheid teruggaat. Een volk dat in haar geschiedenis ontelbaar keer onderdrukt, verjaagd en vervolgd zijn. Een volk dat na de zwartste bladzijde van hun geschiedenis meenden dat een 'eigen' staat noodzakelijk is. Ik vind het niet opmerkelijk dat die eigen staat wordt gevestigd op een plek waar de geschiedenis van dat volk naar te herleiden is. Om er volgens een seculiere, democratische en relatief liberale staat te vestigen. Een staat dat in alle aspecten superieur is aan de staten eromheen.

Een staat die het noodzakelijk acht om een militaire dominantie op haar buren te hebben omdat dat de enige garantie is op een continuering van de staat. Een zogenaamd 'fascistische' staat waarin de Arabische minderheid ervan opmerkelijk gezien veel beter af is dan in de omringende landen. Een staat dat continu in haar bestaan betwijfeld en bedreigd wordt door een staat die een nucleaire infrastructuur opbouwt. Notabene door een dictatoriale staat die zelf fascistische elementen kent en dan ook verscheidene etnische minderheden in het land onderdrukt.
pi_110367698
quote:
3s.gif Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nonsens. Ik val je niet aan omdat je er een andere mening op nahoudt, maar omdat je die mening niet onderbouwt met voorbeelden. Ik kan de mensen die een aanval veroordelen omdat het wellicht tot grote militaire/politieke conflicten in het Midden-Oosten leidt best begrijpen en respecteren, maar de mensen die niet verder komen dan een naïeve idealistische opmerking als 'geweld is walgelijk' daarentegen niet. Dat soort mensen vallen w.m.b. in dezelfde categorie als de mensen die juist hopen op een conflict omdat ze dan weer met een bak popcorn voor de buis kunnen zitten.
Oke. Je had heel simpel kunnen vragen waarom ik geweld walgelijk vind en zeggen dat ik mijn mening moest onderbouwen i.p.v. met aanvallende uitspraken te komen die letterlijk nergens op gebaseerd zijn.

Overigens doe je het zelf ook; je noemt mij naïef en onderbouwt het vervolgens niet. Ik vraag je tenminste nog netjes waarom, vervolgens kom je met onzin aanzetten.
pi_110367809
quote:
13s.gif Op zondag 15 april 2012 21:05 schreef Ziba het volgende:

[..]

Oke. Je had heel simpel kunnen vragen waarom ik geweld walgelijk vind en zeggen dat ik mijn mening moest onderbouwen i.p.v. met aanvallende uitspraken te komen die letterlijk nergens op gebaseerd zijn.

Overigens doe je het zelf ook; je noemt mij naïef en onderbouwt het vervolgens niet. Ik vraag je tenminste nog netjes waarom, vervolgens kom je met onzin aanzetten.
Als reactie op jouw onzin.
pi_110367945
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:07 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Als reactie op jouw onzin.
Ik heb vooralsnog geen onzin neergezet hier. Hij wel.
pi_110368196
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:09 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik heb vooralsnog geen onzin neergezet hier. Hij wel.
Hoef alleen maar naar de vorige pagina te gaan om onzin te lezen. Waarom verhuis je niet naar Kosovo?
  zondag 15 april 2012 @ 21:14:30 #56
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110368303
quote:
13s.gif Op zondag 15 april 2012 21:05 schreef Ziba het volgende:
Dat kon, heb ik niet gedaan. Waarom niet? Omdat het mij met alle respect niet interesseert.

Back ontopic weer.
pi_110375736
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef AryaMehr het volgende:

Om er volgens een seculiere, democratische en relatief liberale staat te vestigen.
Israel is helemaal niet seculier. Wel democratisch en vrij liberaal in vergelijking met omringende landen zeker.

quote:
Een staat die het noodzakelijk acht om een militaire dominantie op haar buren te hebben omdat dat de enige garantie is op een continuering van de staat..
En je vergeet nog een ding: militaire dominantie omdat men anno 2012 nog steeds land inneemt wat niet van hen is. En wat internationaal recht gezien hen niet toekomt. Daar heb je wel een leger voor nodig inderdaad om dat toch in te nemen. En een sterk leger ook.

quote:
Een zogenaamd 'fascistische' staat..
Nee, racistisch. Niet facistisch. Iemand die het verschil kent noemt Israel niet facistisch. Wel overduidelijk racistisch omdat het op bloedlijnen is gefocussed en beleid daarop afstempelt. Alsof Nederland de Arische lijn zou moeten beschermen en beleid erop maken mbt immigratie en demografie van haar bevolking (en vooral niet Ariers).

quote:
waarin de Arabische minderheid ervan opmerkelijk gezien veel beter af is dan in de omringende landen...
In veel opzichten beter. Maar in een fundamenteel opzicht duidelijk niet: Israel stempelt haar beleid af op etniciteit. Geen gelijke rechten in de praktijk voor joden en niet-joden dus. Als democraat moet ook jou dat stuiten lijkt mij en een fundamenteel recht zijn wat geschonden wordt, toch? Buiten dat om staat dit kernbeleid van de Israelische staat een oplossing in de weg.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_110382166
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Je zou van de gewone man inderdaad kunnen zeggen dat hij over het algemeen vrij simpel van geest is en zijn onderbuikgevoelens erg onderhevig zijn aan de informatie welke hij aan SBS6 en de Telegraaf overhoudt.
wat een vooroordelen wat weet je nou helemaal van me? blijkbaar niets want als je ook maar IETS van me wist zou je weten dat ik de telegraaf nog niet gratis zou willen lezen, sterker nog zou mn reet er niet mee af willen vegen.
pi_110385476
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 01:15 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wat een vooroordelen wat weet je nou helemaal van me? blijkbaar niets want als je ook maar IETS van me wist zou je weten dat ik de telegraaf nog niet gratis zou willen lezen, sterker nog zou mn reet er niet mee af willen vegen.
Nou ja, voor mijn part de Metro, de Spits, Panorama, Aktueel.
pi_110393374
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef Aloulou het volgende:
Alsof Nederland de Arische lijn zou moeten beschermen en beleid erop maken mbt immigratie en demografie van haar bevolking (en vooral niet Ariers).
Huh, ik dacht dat Nederland ook tegen Iran was? :?
  maandag 16 april 2012 @ 17:10:12 #61
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110401962
pi_110402456
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zo kan je alles en iedereen wel goed praten. "Wat hoe durf jij te protesteren, dat homo's geen bloed mogen doneren, in Italië mogen mensen van hetzelfde geslacht, geen geregistreerd partnerschap vaststellen! Ga daar maar protesteren voor LGBT rechten" :(
  maandag 16 april 2012 @ 19:00:18 #63
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_110406098
O nee, Israël heeft weer eens iemand 'au au' gedaan :'( :'( TERRORISTISCH ISRAËL!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe durven die Israëliërs terroristen die zichzelf opblazen, en hun kinderen trainen om zelfmoordaanslagen te plegen, te slaan! Straks lopen ze een blauwe plek op en kunnen ze zichzelf en 100 infidels niet opblazen, zodat ze in de hemel komen samen met 1 miljoen maagden :'( :'( :'(.

Waarom moeten mensen ALTIJD iets vinden om op Israël te lopen bashen? Hebben jullie weleens gezien in wat voor een gebied Israël ligt en met wat voor een soort volk ze te maken hebben? Als ze 'lief' gaan lopen doen, worden ze binnen no-time overlopen en is het dag :W Israël en Welkom Holocaust 2.0

Israël staat dus, naar mijn mening, altijd volkomen in zijn recht. Je kunt het ermee eens zijn of niet, dat kan en mag. Dit is een democratie ;).
pi_110407783
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
^O^
  maandag 16 april 2012 @ 20:56:14 #65
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_110412853
Als je kritiek hebt op het beleid van Israël, zij het t.o.v. religieuze minderheden, de bezette gebieden, of zijn buren, dan ben je meteen selectief verontwaardigd? Je kan ook simpelweg erkennen dat beiden/meerdere partijen fout bezig zijn.

Ik snap dat Israël zich zo agressief gedraagt en opstelt, het lijkt dat dat de enige optie is om geen risico te lopen om overlopen te worden. Heb dan echter ook begrip voor andere landen en/of groepen die zich het slachtoffer voelen van deze agressie. Wellicht waren zij in beginsel wel de oorzaak van Israël's noodzaak tot agressie, maar dat doet er niets aan af dat er meerdere 'schuldigen' zijn.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_110413213
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:00 schreef computerprobleem het volgende:
O nee, Israël heeft weer eens iemand 'au au' gedaan :'( :'( TERRORISTISCH ISRAËL!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe durven die Israëliërs terroristen die zichzelf opblazen, en hun kinderen trainen om zelfmoordaanslagen te plegen, te slaan! Straks lopen ze een blauwe plek op en kunnen ze zichzelf en 100 infidels niet opblazen, zodat ze in de hemel komen samen met 1 miljoen maagden :'( :'( :'(.

Waarom moeten mensen ALTIJD iets vinden om op Israël te lopen bashen? Hebben jullie weleens gezien in wat voor een gebied Israël ligt en met wat voor een soort volk ze te maken hebben? Als ze 'lief' gaan lopen doen, worden ze binnen no-time overlopen en is het dag :W Israël en Welkom Holocaust 2.0

Israël staat dus, naar mijn mening, altijd volkomen in zijn recht. Je kunt het ermee eens zijn of niet, dat kan en mag. Dit is een democratie ;).
Heel de staat Israël had eigenlijk ook niet mogen bestaan maar niemand die daar een woord over rept.
  maandag 16 april 2012 @ 21:08:03 #67
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_110413705
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:01 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Heel de staat Israël had eigenlijk ook niet mogen bestaan maar niemand die daar een woord over rept.
Dan moet je Israël niet aankijken maar een door het Westen gedomineerd VN-mandaat.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  maandag 16 april 2012 @ 22:02:13 #68
344644 computerprobleem
pi_110417654
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:01 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Waarom niet? Elk volk verdient een eigen land, en zeker wanneer het om eigen oorspronkelijk gebied gaat. In dit geval dus het grondgebied van de Joden, niet van de Arabieren.
pi_110419204
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Dan moet je Israël niet aankijken maar een door het Westen gedomineerd VN-mandaat.
En dat doe ik ook, ik vind dat de Joden hun eigen wel wat vreedzamer naar de Palestijnen mogen opstellen. Want juist door dat landje pik van hun zitten ze nu met de huidige problemen.
  maandag 16 april 2012 @ 22:25:26 #70
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110419261
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:24 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En dat doe ik ook, ik vind dat de Joden hun eigen wel wat vreedzamer naar de Palestijnen mogen opstellen. Want juist door dat landje pik van hun zitten ze nu met de huidige problemen.
Problemen, problemen. Die Arabieren kunnen niets doen man.
pi_110419396
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Waarom niet? Elk volk verdient een eigen land, en zeker wanneer het om eigen oorspronkelijk gebied gaat. In dit geval dus het grondgebied van de Joden, niet van de Arabieren.
Als je meer dan duizend jaar niet meer op dat grondgebied bent geweest dan vind ik niet dat je nog recht van spreken heb. Om die redenen zouden alle Europese afstammelingen dus terug moeten gaan naar Europa. Alle blanken dus uit Amerika en uit Afrika en uit Australië en Nieuw-Zeeland. Maar iets zegt mij dat je niet hetzelfde over hebt voor de Afrikanen, Indianen of de Aboriginals. Derhalve vind ik dit dan ook het meest onzinnige argument wat er maar gegeven kan worden, als het op Israël aankomt word er altijd heel selectief gekeken.
pi_110419430
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:25 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Problemen, problemen. Die Arabieren kunnen niets doen man.
Nee klopt, vandaar ook al die aanslagen.
  maandag 16 april 2012 @ 22:33:29 #73
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110419744
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:28 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Nee klopt, vandaar ook al die aanslagen.
Die thuisgemaakte raketjes? :') Hoeveel doden gevallen laatst? Dat bedoel ik.
pi_110419867
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Verzet is verzet, best wel ironisch eigenlijk de Joden zijn zo verschrikkelijk behandeld in de tweede wereldoorlog en zijn zonder slag of stoot vergast. Nu hebben ze te maken met een paar opstandige Palestijnen en spelen ze zelf voor beul. Ik snap wel waarom de Joden het allemaal niet begrijpen, hun liepen tenminste hand in hand gaskamers binnen.
  maandag 16 april 2012 @ 22:37:58 #75
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110419968
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef PKRChamp het volgende:
Verzet is verzet, best wel ironisch eigenlijk de Joden zijn zo verschrikkelijk behandeld in de tweede wereldoorlog en zijn zonder slag of stoot vergast. Nu hebben ze te maken met een paar opstandige Palestijnen en spelen ze zelf voor beul. Ik snap wel waarom de Joden het allemaal niet begrijpen, hun liepen tenminste hand in hand gaskamers binnen.
Concentratiekampen vergelijken met wat er nu aan de hand is in dat gebied. Dan heb je er helemaal niets van begrepen.
  maandag 16 april 2012 @ 22:40:16 #76
344644 computerprobleem
pi_110420094
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Als je meer dan duizend jaar niet meer op dat grondgebied bent geweest dan vind ik niet dat je nog recht van spreken heb. Om die redenen zouden alle Europese afstammelingen dus terug moeten gaan naar Europa. Alle blanken dus uit Amerika en uit Afrika en uit Australië en Nieuw-Zeeland. Maar iets zegt mij dat je niet hetzelfde over hebt voor de Afrikanen, Indianen of de Aboriginals. Derhalve vind ik dit dan ook het meest onzinnige argument wat er maar gegeven kan worden, als het op Israël aankomt word er altijd heel selectief gekeken.
In dit geval wel. De Arabieren proberen het leven van iedereen te verzieken. Ze hebben al genocide gepleegd op volkeren in het Midden-Oosten, land ingepikt. Ze zijn met weet ik veel hoeveel landen en al hun Arabieren-oogjes zijn weer eens gericht op een kleine, kwetsbare minderheid. En om wat? Om 20,000 fucking vierkante kilometers land. Dagelijks plegen ze terroristische aanslagen. Ze vermoorden hun eigen mensen met de honderdduizenden - zelfs miljoenen. Dat Israël zo'n houding heeft aangenomen is MEER DAN TERECHT. Zeggen dat het 'terecht' is, is gewoon niet genoeg. Iran die het land niet eens erkent, dreigt met 'van de kaart vegen', etc. etc.
pi_110420142
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Concentratiekampen vergelijken met wat er nu aan de hand is in dat gebied. Dan heb je er helemaal niets van begrepen.
Nou het enige verschil is dat die Palestijnen iets langzamer worden vermoord maar de gelijkenissen vind ik nogal treffend.
Maar goed landje pik en dergelijke moet allemaal kunnen het zijn immers de altijd zielige Joden die overal recht op hebben.
  maandag 16 april 2012 @ 22:44:17 #78
344644 computerprobleem
pi_110420303
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ga jij eens heel snel slapen, je hoort al sinds 18:00 in bed te liggen!

Jij vergelijkt nu serieus een GENOCIDE VAN EEN VOLK met het in elkaar slaan van een paar terroristische Arabieren, die het land van een ander opeisen? Jij begrijpt er niet veel van hé?!

Het Joodse volk wordt al duizenden jaren bedrogen, als zondebok gebruikt en gehaat. Wat zij nu doen is gewoon preventief handelen. Ze willen zoiets niet nog een keer meemaken, en dat is ook wel logisch, aangezien ze omringt zijn door extremisten, terroristen, haters en landen met mogelijk kernwapens die dreigen Israël 'van de kaart te vegen'.

Zij VERDEDIGEN ZICH DUS. In de Tweede Wereldoorlog werden miljoenen Joden opgepakt, in ghetto's en concentratiekampen gestopt, vergast, levend verbrand, levend begraven, geëxecuteerd en stierven ze van de honger en uitputting.

Zie jij het verschil? Of is dat te moeilijk?
pi_110420426
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:40 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

In dit geval wel. De Arabieren proberen het leven van iedereen te verzieken. Ze hebben al genocide gepleegd op volkeren in het Midden-Oosten, land ingepikt. Ze zijn met weet ik veel hoeveel landen en al hun Arabieren-oogjes zijn weer eens gericht op een kleine, kwetsbare minderheid. En om wat? Om 20,000 fucking vierkante kilometers land. Dagelijks plegen ze terroristische aanslagen. Ze vermoorden hun eigen mensen met de honderdduizenden - zelfs miljoenen. Dat Israël zo'n houding heeft aangenomen is MEER DAN TERECHT. Zeggen dat het 'terecht' is, is gewoon niet genoeg. Iran die het land niet eens erkent, dreigt met 'van de kaart vegen', etc. etc.
Amerika heeft hele lappen grond waar ze de Joden konden plaatsen waar Israël wel tien keer in past. Maar toch kiezen ze er voor om in een gebied waar 1. de normale Arabier al honderden jaren woont te annexeren.
2. Ze nog militaire steun te geven zodat ze hun Joodse heilstaat "veilig" konden houden.
Waarom moest het nu perse daar zijn? Die mensen hebben helemaal niets met de holocaust te maken.
pi_110420869
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:44 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij vergelijkt nu serieus een GENOCIDE VAN EEN VOLK met het in elkaar slaan van een paar terroristische Arabieren, die het land van een ander opeisen? Jij begrijpt er niet veel van hé?!
Het gaat wel wat verder dan alleen in elkaar slaan, dit filmpje is nog niet eens het topje van de ijsberg. Joodse kolonisten gesteund door de Israëlische soldaten die Palestijnse vrouwen en kinderen terroriseren enz... Nee ik begrijp er helemaal niets van. _O-
quote:
Het Joodse volk wordt al duizenden jaren bedrogen, als zondebok gebruikt en gehaat. Wat zij nu doen is gewoon preventief handelen. Ze willen zoiets niet nog een keer meemaken, en dat is ook wel logisch, aangezien ze omringt zijn door extremisten, terroristen, haters en landen met mogelijk kernwapens die dreigen Israël 'van de kaart te vegen'.
Ik als neger zou dus ook in mijn recht staan om preventief blanke mensen af te schieten en dergelijke? Dus eigenlijk steun je volgens jou redenering dus ook de Black Panther beweging. :')

quote:
Zij VERDEDIGEN ZICH DUS. In de Tweede Wereldoorlog werden miljoenen Joden opgepakt, in ghetto's en concentratiekampen gestopt, vergast, levend verbrand, levend begraven, geëxecuteerd en stierven ze van de honger en uitputting.

Dus de Black Panther beweging staan volledig in hun recht om op te roepen tot haat en geweld tegen blanke personen vanwege de slavernij en verplichte sterrilisatie van zwarte mensen in de VS en de rest van Amerika.

Lachwekkend dit. _O-
  maandag 16 april 2012 @ 23:11:42 #81
344644 computerprobleem
pi_110421725
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het gaat wel wat verder dan alleen in elkaar slaan, dit filmpje is nog niet eens het topje van de ijsberg. Joodse kolonisten gesteund door de Israëlische soldaten die Palestijnse vrouwen en kinderen terroriseren enz... Nee ik begrijp er helemaal niets van. _O-

[..]

Ik als neger zou dus ook in mijn recht staan om preventief blanke mensen af te schieten en dergelijke? Dus eigenlijk steun je volgens jou redenering dus ook de Black Panther beweging. :')

[..]

Dus de Black Panther beweging staan volledig in hun recht om op te roepen tot haat en geweld tegen blanke personen vanwege de slavernij en verplichte sterrilisatie van zwarte mensen in de VS en de rest van Amerika.

Lachwekkend dit. _O-
Bla bla bla bla.

Weleens van de Handshjar SS divisie gehoord? Weleens gehoord van de hoogste moslim geestelijke die goede banden hadden met Nazi-Duitsland en het uitroeien van het Joodse volk steunde?

Blijkbaar niet, want je bent een extremist die enkel kijkt naar wat de Israëliërs doen. Dat er meer dan 6 miljoen Joden vermoord zijn doet er blijkbaar niet toe.

En je zegt wel dat de VS veel land hebben... ja, dus? Daar komen de Joden niet vandaan, ze komen uit Israël en dat is van hun. Klaar. De Arabieren hebben toch ook veel land? Laat ze maar naar Libië, Algerije, de Sahara, Saudie-Arabië, Irak of Egypte gaan. Miljoenen vierkante kilometers land dat leeg staat en iedereen heeft zijn ogen gericht op deze 20,000 vierkante km land :').
pi_110421994
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:44 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

eens
quote:
ik gok dat het te moeilijk is
  maandag 16 april 2012 @ 23:18:53 #83
344644 computerprobleem
pi_110422050
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

eens

[..]

ik gok dat het te moeilijk is
:P
pi_110422343
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Bla bla bla bla.

Weleens van de Handshjar SS divisie gehoord? Weleens gehoord van de hoogste moslim geestelijke die goede banden hadden met Nazi-Duitsland en het uitroeien van het Joodse volk steunde?

Blijkbaar niet, want je bent een extremist die enkel kijkt naar wat de Israëliërs doen. Dat er meer dan 6 miljoen Joden vermoord zijn doet er blijkbaar niet toe.

En je zegt wel dat de VS veel land hebben... ja, dus? Daar komen de Joden niet vandaan, ze komen uit Israël en dat is van hun. Klaar. De Arabieren hebben toch ook veel land? Laat ze maar naar Libië, Algerije, de Sahara, Saudie-Arabië, Irak of Egypte gaan. Miljoenen vierkante kilometers land dat leeg staat en iedereen heeft zijn ogen gericht op deze 20,000 vierkante km land :').
dat is vooral waar ik me aan stoor dat is ook de kern van het probleem en dat is ook meteen de reden dat ze nooit vrede zullen kennen daar, de jodenhaat wordt er met de paplepel ingegoten dat zie je zelfs aan de moslims hier zie posts van meki (nu postend onder athlon64) en BSB aka BullShitBoy ze steken hun jodenhaat niet onder stoelen of banken.

dus al zou het 1m3 zijn dan zouden ze er nog eeuwig voor knokken simpel om de reden dat ze joden haten en ze niks gunnen.
pi_110422374
quote:

[..]

Bla bla bla bla.

Wat heeft dat te maken met het ten onrechte inpikken van land?
quote:
Dat de huidige Joden die nu in Israël wonen ook daadwerkelijk hun oorsprong in dat gebied hebben is nog maar de vraag. Je kan je zelf beter afvragen waarom hebben ze land ingepikt van een volk wat daar al honderden jaren wonen en met het oog op spanningen niet beter was geweest om hun een stukje in de VS te geven. Nevada bijvoorbeeld.

De Black Panther beweging is wat dat betreft nog redelijk, die willen gewoon een stukje land in de VS hebben waar ze hun eigen staat kunnen stichten. Maar geuss what, dat krijgen ze niet omdat het een belachelijke eis is wat helemaal niet in verhouding staat met de realiteit. De realiteit is je kan geen hele volkeren verhuizen omwille van de Bijbel/Torah. Maar toch gebeurt het wel met de Joden en wij zwarten dan? Waar is ons deel van de Amerikaanse landen, waar is onze financieële en politieke steun? Waar is onze nationale herdenkingsdag en ga zo maar door.

Ik heb helemaal niets met die Joodse heilstaat en ik vind het jammer voor de goedwillende jood die een normaal en fatsoenlijk leven wil leiden maar ik hoop dat er een dag komt dat er echt gerechtigheid komt voor al die mensen die nu leiden onder dit Zionistische regime.
pi_110422549
Nou ik ben blij dat ze Palestijnen hebben gekozen om te pesten en niet Nederland want zoals ik het hier lees hebben ze alle recht.

Maar ze vermoordde Jezus :(
pi_110422591
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:25 schreef PKRChamp het volgende:
Wat heeft dat te maken met het ten onrechte inpikken van land?
het is hun land simpele ziel dat je bent :{
quote:
Dat de huidige Joden die nu in Israël wonen ook daadwerkelijk hun oorsprong in dat gebied hebben is nog maar de vraag. Je kan je zelf beter afvragen waarom hebben ze land ingepikt van een volk wat daar al honderden jaren wonen en met het oog op spanningen niet beter was geweest om hun een stukje in de VS te geven. Nevada bijvoorbeeld.
grapjas dit meen je echt ?
quote:
De Black Panther beweging is wat dat betreft nog redelijk, die willen gewoon een stukje land in de VS hebben waar ze hun eigen staat kunnen stichten. Maar geuss what, dat krijgen ze niet omdat het een belachelijke eis is wat helemaal niet in verhouding staat met de realiteit. De realiteit is je kan geen hele volkeren verhuizen omwille van de Bijbel/Torah. Maar toch gebeurt het wel met de Joden en wij zwarten dan? Waar is ons deel van de Amerikaanse landen, waar is onze financieële en politieke steun? Waar is onze nationale herdenkingsdag en ga zo maar door.

Ik heb helemaal niets met die Joodse heilstaat en ik vind het jammer voor de goedwillende jood die een normaal en fatsoenlijk leven wil leiden maar ik hoop dat er een dag komt dat er echt gerechtigheid komt voor al die mensen die nu leiden onder dit Zionistische regime.
ik heb iets voor je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow ja en voor ik het vergeet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 16 april 2012 @ 23:35:50 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_110422788
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

het is storend vuur

het aantal doden is helemaal niet belangrijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_110422839
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het is hun land simpele ziel dat je bent :{
Australië is van de Aboriginals simpele ziel, wat doen al die blanken nog daar? :')
quote:
[..]

grapjas dit meen je echt ?
Ja dat meen ik echt, ik vind niet dat je na duizend jaar nog een stuk land kunt claimen. Ik geloof ook niet dat alle negers in de wereld ineens naar Afrika kunnen verhuizen en de boel daar over nemen. Zouden ze niet tof vinden in Afrika. Hetzelfde geld voor de VS, ik geloof niet dat jij erop zit te wachten dat er een paar miljoen extra Nederlanders in Nederland komen wonen en hun normen en waarden aan jou gaan opdringen. Hoe moeilijk kan het nu zijn om dat te begrijpen?
quote:
[..]

ik heb iets voor je
SPOILER
ow ja en voor ik het vergeet
SPOILER
Ik heb helemaal niets met Moslims te maken, dit gaat niet om geloof maar om landje pik. En er gaat een dag komen dat het goed losbarst en de Joden er niet al te goed vanaf gaan komen.
pi_110423971
quote:

[..]

Bla bla bla bla.

Niet de hoogste moslimgeestelijke, want zoiets bestaat niet. De islam heeft geen hiërarchisch georganiseerd clerus zoals het christendom. Maar Al-Husseini was inderdaad een pro-Duitse mufti. Nou nou, één mufti! Wereldschokkend. Hij was niet eens uit op het vernietigen van de Joden, hij koos alleen de kant van de Duitsers omdat dat toentertijd opportuun was. De Kozakken en de Tataren hebben in Rusland destijds hetzelfde gedaan, maar niemand beticht hen nu nog van nazisme.

Bovendien waren de mannen van de Handschar-divisie (geen Handshjar dus) Bosnisch, er zat niet één Arabier bij.

quote:
Kijk eens naar de huidige bevolkingssamenstelling van Israël. De meerderheid van de Israëli's behoort tot de edot hamizrah, de Joodse gemeenschappen van het Midden-Oosten. Die mensen hebben helemaal geen holocaust ondergaan, want ze zaten veilig in Arabische landen. Arabieren hebben nooit gepoogd om de Joden uit te roeien. In Europa zijn talloze voorbeelden te noemen van zulke pogroms (de Holocaust, maar ook de pogroms in het Spanje van na de Reconquista etcetera) maar de Arabieren hebben zoiets niet op hun geweten.

quote:
Beetje veel naar Ehud Barak geluisterd de laatste tijd? Die miljoenen vierkante kilometers die jij noemt bestaan vooral uit woestijn, en da's wel effe iets anders dan het vruchtbare Levantijnse stukje grond dat de zionisten zichzelf hebben toebedeeld. Bovendien zie ik niet in waarom de landen die jij noemt zouden moeten opdraaien voor de Palestijnen. Zij hebben het probleem weliswaar niet weten te verhelpen, maar ze hebben het ook zeker niet veroorzaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Leevancleef op 17-04-2012 00:17:27 ]
Sum es est, sumus estis sunt
  dinsdag 17 april 2012 @ 00:19:49 #91
344644 computerprobleem
pi_110424527
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 00:02 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Niet de hoogste moslimgeestelijke, want zoiets bestaat niet. De islam heeft geen hiërarchisch georganiseerd clerus zoals het christendom. Maar Al-Husseini was inderdaad een pro-Duitse mufti. Nou nou, één mufti! Wereldschokkend. Hij was niet eens uit op het vernietigen van de Joden, hij koos alleen de kant van de Duitsers omdat dat toentertijd opportuun was. De Kozakken en de Tataren hebben in Rusland destijds hetzelfde gedaan, maar niemand beticht hen nu nog van nazisme.

Bovendien waren de mannen van de Handschar-divisie (geen Handshjar dus) Bosnisch, er zat niet één Arabier bij.

[..]

Kijk eens naar de huidige bevolkingssamenstelling van Israël. De meerderheid van de Israëli's behoort tot de edot hamizrah, de Joodse gemeenschappen van het Midden-Oosten. Die mensen hebben helemaal geen holocaust ondergaan, want ze zaten veilig in Arabische landen. Arabieren hebben nooit gepoogd om de Joden uit te roeien. In Europa zijn talloze voorbeelden te noemen van zulke pogroms (de Holocaust, maar ook de pogroms in het Spanje van na de Reconquista etcetera) maar de Arabieren hebben zoiets niet op hun geweten.

[..]

Beetje veel naar Ehud Barak geluisterd de laatste tijd? Die miljoenen vierkante kilometers die jij noemt bestaan vooral uit woestijn, en da's wel effe iets anders dan het vruchtbare Levantijnse stukje grond dat de zionisten zichzelf hebben toebedeeld. Bovendien zie ik niet in waarom de landen die jij noemt zouden moeten opdraaien voor de Palestijnen. Zij hebben het probleem weliswaar niet weten te verhelpen, maar ze hebben het ook zeker niet veroorzaakt.
pi_110424568
Wat, is het je bat mitswa vandaag ofzo?
Sum es est, sumus estis sunt
pi_110424779
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:36 schreef PKRChamp het volgende:
Ik heb helemaal niets met Moslims te maken, dit gaat niet om geloof maar om landje pik. En er gaat een dag komen dat het goed losbarst en de Joden er niet al te goed vanaf gaan komen.
dat denk ik niet hoor :D
pi_110424838
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat denk ik niet hoor :D
Je zit er wel vaker naast. ;)
  dinsdag 17 april 2012 @ 00:46:06 #96
344644 computerprobleem
pi_110425100
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 00:32 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Je zit er wel vaker naast. ;)
Haha, Israël kan elk land in het MO tegelijk aan. En als de Arabieren, Perzen en Turken te losse handjes krijgen, heeft Israël nog altijd wel iets om er een totale oorlog van te maken en in een aantal dagen toch nog te winnen ;).
pi_110425130
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 april 2012 00:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Haha, Israël kan elk land in het MO tegelijk aan. En als de Arabieren, Perzen en Turken te losse handjes krijgen, heeft Israël nog altijd wel iets om er een totale oorlog van te maken en in een aantal dagen toch nog te winnen ;).
Nee.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 17 april 2012 @ 00:49:09 #98
344644 computerprobleem
pi_110425153
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 00:47 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Nee.
Ja.

Niet zo lang geleden hakte ze meerdere Arabische landen tegelijk in de pan.
Sindsdien hebben ze niet meer zo'n grote mond tegen het machtige Israël.

Yom Kippur War
pi_110425166
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 april 2012 00:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Het enige voordeel wat ze hebben zijn 200 Kernwapens die ze hebben gehad van de VS. En je onderschat Turkije vreselijk, die zijn op militair gebied een van de grote jongens.
Maar ik zie al welke kant het op gaat nu, wie wie z`n ass kickt is totaal niet belangrijk de argumenten zijn weer eens op en teruggrijpen naar een bijbelverhaal is het enige wat je nu nog kan doen met betrekking tot de legitimiteit van de staat Israël.
pi_110425170
Ik vind dat Israël haar kernwapens moet opgeven. Levensgevaarlijk die wapens in handen van die idioten.

Anders vind ik dat Iran ook door mag gaan met ontwikkelen van kernwapens, als ze dat al aan het doen zijn. Ze moeten zich kunnen verzekeren dat ze niet worden aangevallen. Enige manier om daar zeker van te zijn, dunkt me.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 00:52:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')