What the hellquote:Op zondag 8 april 2012 10:58 schreef roos85 het volgende:
WTF:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)uper_paashaas__.html
tering!quote:Op zondag 8 april 2012 10:58 schreef roos85 het volgende:
WTF:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)uper_paashaas__.html
Nee, wel een zakje met cappuccino -eitjesquote:
Dat klinkt goed Bos!quote:Op zondag 8 april 2012 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, wel een zakje met cappuccino -eitjes
Zijn al op.quote:
Ik heb gister een zakje witte amandeldingetjes gehaald, moest nog aan je denkenquote:
lekkerquote:Op zondag 8 april 2012 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, wel een zakje met cappuccino -eitjes
Door het formaat denk ik snel aan Turks brood, maar wat is deze?quote:
Mohhhhhquote:
Ik dacht laat ik het eens in een springvorm bakkenquote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door het formaat denk ik snel aan Turks brood, maar wat is deze?
quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben net aangevallen door mijn schoonmoeder
Ik lag in bed, trekt ze het laken van me af... ik verdedig mij met mijn deodorant, spuit ze me onder met scheerschuim
Een toefje voor je tutuquote:
quote:
quote:
Nee dit is een willekeurige foto, het ging om de eierenquote:
ohhhg. Ik dacht nu die prijs!quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dit is een willekeurige foto, het ging om de eierenDe prijs weet ik niet
50% misschien?
WAUWquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
Even spammen met 20+ graden en beste timing ooit qua sakura
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lees net de mail van Vodafone, ze schrijven idd over iets dat ze willen doen. Je had gelijk MissJ!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
is inderdaad zo, maar hun klanten zijn wél de dupe geworden niet zo'n klein beetje ook. Dus denk dat ze wel met iets gaan komen hoor.
Welke Patriekje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Nieuwe telefoon besteld. Even fappen!
Ik kan echt niet meer zonder internet op m'n telefoon hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
Nice
hijs wel fokking groot![]()
Moet ook maar eens gaan kijken naar een abbo voor bij m'n nieuwe foon, altijd prepaid gehad, en geen internet, wat op een smartphone best jammer is
Indeed, de mijne gaat ook niet klein zijn, 4,7 inchquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer zonder internet op m'n telefoon hoor
En hij is inderdaad groot.. Maar big boys need big stuff!
Heb je je telefoon al?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
Mogguh!
Ik leef nog.... zo ongeveer... ofzo
Die na-aper heeft dezelfde als mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, iedereen heeft in het kader van lentekriebels een nieuwe telefoon of zo ?
Ha! Jij aapt mij naquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die na-aper heeft dezelfde als mij
Ik heb al een tijdje mijn iphoniequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, iedereen heeft in het kader van lentekriebels een nieuwe telefoon of zo ?
Ik wil hem al sinds ik werd geborenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wilt 'm al zeg mahhh.... nahh... een half jaah!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... Ik dacht aan de One, maar die is klein
Ik had liever de one gehad denk ik. Maar I shut the fuck upquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
"Ik ben een half jaar, wat is dit?"quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wilt 'm al zeg mahhh.... nahh... een half jaah!
Ik ga dus voor de One X, ik loop meteen 0,6 inch achter op julliequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
"Ik ben een half jaar, wat is dit?"
Naaaah....
One Xquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga dus voor de One X, ik loop meteen 0,6 inch achter op jullie
Grote voeten toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Renesite het volgende:
Trouwus: Big Boys Big Stuff?
Alsof Benny zo big is
Het is serieus de eerste telefoon die ik mooi vind in wit, en nog mooier dan de grijze variant ookquote:
Is hij vergelijkbaar met een HTC qua grootte Zwabs? Sensatie XL?quote:
Nice, lookin' good! Kan je dan ook met een stylus Draw Something doen, dat is wel ideaalquote:
Die Samsung? Hij is zelfs een stukkie groterquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij vergelijkbaar met een HTC qua grootte Zwabs? Sensatie XL?
Heb je de Jamin nog op de agenda voor deze week?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
Mogguh!
Ik leef nog.... zo ongeveer... ofzo
Ja die grote van Patrique!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die Samsung? Hij is zelfs een stukkie groter
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Renesite het volgende:
Trouwus: Big Boys Big Stuff?
Alsof Benny zo big is
Dat is idd wel heul zondequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
Nice
hijs wel fokking groot![]()
Moet ook maar eens gaan kijken naar een abbo voor bij m'n nieuwe foon, altijd prepaid gehad, en geen internet, wat op een smartphone best jammer is
Je kan ook voor alle capacatieve touchscreens (die alleen met je vingers werken) een stylus kopen, heb er zelf eentje gehaald voor een tekenprogramma op m'n tablet voor simpele schetsjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nice, lookin' good! Kan je dan ook met een stylus Draw Something doen, dat is wel ideaal
Ik heb iets meer dan een kilo gehaald.. Ze hadden nog ene paar dozen staan en aangezien die kilo al -een soort van- bijna op is, denk ik dat dat nog wel bijgevuld zal wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je de Jamin nog op de agenda voor deze week?
is 5,3 inch dacht ik..quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die grote van Patrique!Veel groter dan de XL? Ah
Hmm, mijn oude Stylus van m'n Palm had ik wel willen testen, maar dat had vast niet gewerkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan ook voor alle capacatieve touchscreens (die alleen met je vingers werken) een stylus kopen, heb er zelf eentje gehaald voor een tekenprogramma op m'n tablet voor simpele schetsjes
Niet, je zit ons te dollenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb iets meer dan een kilo gehaald.. Ze hadden nog ene paar dozen staan en aangezien die kilo al -een soort van- bijna op is, denk ik dat dat nog wel bijgevuld zal worden
even googlen leert:quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die grote van Patrique!Veel groter dan de XL? Ah
Ik weet de maten niet van die Sensatie en de XL, ik heb de gewone Sensation, ook groot in je hand voor sommige mensen. Ik heb grote handen, dus ik kan de knoppen wel vinden!quote:
DANK!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
even googlen leert:
HTC Senseesjun XL: 132.5mm x 70.7mm x 9.9 mm
Samsung Tafelblad-note: 147mm x 83mm x 9.7mm
Whehequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Ik ben dan ook niet de enige die die rotzooi heeft zitten eten hoor
Bij Hiquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
benny, bij welke provider zit jij eigenlijk?
8 april besteld. Incl. pasen 3 dagen danquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah ,. ok .. ik ookHoelang heeft het uiteindelijk geduurt dan, als je hem morgen krijgt?
Aan het einde van het abbonement kun je kiezen of je hem houdt(en een bepaald bedrag moet betalen) of dat je hem gewoon weer teruggeeft, zodat zij het weer kunnen verwerken enzo.quote:
Ahhh ok! Dan hoop ik dat ik m donderdag hebquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
8 april besteld. Incl. pasen 3 dagen dan
Jij hebt het ook gewoon via de site gedaan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ahhh ok! Dan hoop ik dat ik m donderdag heb
Joah!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt het ook gewoon via de site gedaan?
Ik denk die dag zelf pas..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar bellen ze ook wanneer ze precies komen?
quote:
Huh?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Wat ik me dus afvraag... waarom staat er eigenlijk een balletdanser op het plaatje in de OP?
verrekquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Wat ik me dus afvraag... waarom staat er eigenlijk een balletdanser op het plaatje in de OP?
Volgens mij is het geeneens een steenboortje wat ze er in heeft zitten maar een metaal / universeelboortje dat wel door gips komt, maar bij steen kan je het vergetenquote:
Nee, je moet ff verder lezenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is het geeneens een steenboortje wat ze er in heeft zitten maar een metaal / universeelboortje dat wel door gips komt, maar bij steen kan je het vergeten
ik zie het ja,quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, je moet ff verder lezen.. ze gaat gas aansluiten
ik pis bijna in m'n broek, die wil echt doodquote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Okeeis alleen teflon tape een optie of mag Duct Tape ook?
Dit soort dingen laat ik expres maar aan een man overquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, je moet ff verder lezen.. ze gaat gas aansluiten
Heb je potloden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
GODVER
na roze is nu ook mn blauwe markeerstift z.g.a. op
quote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef Diemux het volgende:
PRIO 1: AMBU / BRANDW huis op instorten | 17:46:15 Locatie: Flappe-du-Pomme's huis
quote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef plopkweker het volgende:
HULPVERLENING 1 ASSISTENTIE [CPA] CENTRALE POST AMBULANCE (+INC.NET: REG.INMELD+) (REANIMATIE) [OZ] OORZAAK: GASLEIDING GEKNAPT (GASEXPLOSIE) Locatie: Flappe-du-Pomme
Regio : 13 : [AMS] Amsterdam-Amstelland
Urgentie : O O O O O : HOOG
Eenheden : 0102998 : Monitorcode Brandweer
: 0101200 : Tankautospuit
: 0101219 : Kazernealarm
Jaaaahaaa... tegenwoordig doe je dat op je Note, maar omdat je die nog niet hebt en je markeerstiften op sterven na dood zijn, kun je beter wel 2001-materiaal achter de rug houden.quote:
Ok.. maar ik ben klaar. en heb het laatste beetje inkt er uit weten te person!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaaaahaaa... tegenwoordig doe je dat op je Note, maar omdat je die nog niet hebt en je markeerstiften op sterven na dood zijn, kun je beter wel 2001-materiaal achter de rug houden.
Goeie jonge...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. maar ik ben klaar. en heb het laatste beetje inkt er uit weten te person!
1 | SJV 1E volgt z.s.m. |
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog zoiets... rooster voor volgend blok zijn bekend, maar de groepjes nog niet... Ik wil verdomme weten welk rooster ik moet volgen!
Oh.. wij hebben wat lessen die je met 1 of 2 groepjes van je klas volgt.. dus 6 groepjes, 6 roosters. Die roosters zijn er al wel.. maar nu weten we dus nog niet in welk groepje we zittenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
ruim 3 kwart van het schooljaar achter de rug en er nu pas achter komen waar de cijfers staan in SIS(Studenten Informatie Systeem).
Oh. Progresswww ftwquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
ruim 3 kwart van het schooljaar achter de rug en er nu pas achter komen waar de cijfers staan in SIS(Studenten Informatie Systeem).
Ohw ja, handigquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. wij hebben wat lessen die je met 1 of 2 groepjes van je klas volgt.. dus 6 groepjes, 6 roosters. Die roosters zijn er al wel.. maar nu weten we dus nog niet in welk groepje we zitten
Die van ons kost(te) 14.5 miljoen, maar ik heb nog nooit zo een onhandig kutsysteem gezienquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Studieonderdelen Score EC Alg. inl. Priv.recht 1.7 Alg. inl. Publ.recht 4.0 Int. opdracht 1 7.7 4.0 Int. opdracht 2 6.3 4.0 Jur. Meth. Techn. 1 6.6 3.0 Jur. Meth. Techn. 2 4.0 4.0 Prof. Comm. Schr. 6.8 2.0 Studieloopb.begel. 1 V 1.0 Soc. Psy. Fund. 5.2 |
Is dat een soort Osiris?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van ons kost(te) 14.5 miljoen, maar ik heb nog nooit zo een onhandig kutsysteem gezien. Dus ik durf er wel op in te zetten dat dat een stuk beter is ja
Aantal studiepunten.quote:
Aantal ec's wat je er voor krijgt.. kan elke blok 15 ec's verkrijgen. bij 60 (alles wat je moet halen het eerste jaar dus) heb je je P. bij 40 ec's en 2 verplichte toetsen mag je naar het 2de jaarquote:
geen idee, ken ik nietquote:
Magisterquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet die Silverlight-troep ook alweer die nu helemaal hip is op middelbare scholen?
En je bent nu wel redelijk op weg toch? Hoezo zoveel in 1 blok? Omdat je nog dingen moest herkansen ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik heb er dus pas 14 van de 30Maar als ik dit blok alles haal heb ik er dus 41 van de 45
aaah klinkt net als Osiris, ook al zo'n kut systeemquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen idee, ken ik niet.
Vroeger hadden we Boomonline. Dat was gewoon een lijstje met cijfers en meer niet.
Nu willen ze een heel systeem maken waarop je inlogt, je rooster, cijfers kunt zien en je kunt aanmelden voor allerlei extra lessen enzo. Maar simpel gezegd is het... kut.
Ohja, dat inderdaadquote:
Ik vind Osiris prima werken op zich.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
aaah klinkt net als Osiris, ook al zo'n kut systeem
Oh, 40 is op zich wel te doen toch? Wij moesten er 52 halenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Aantal ec's wat je er voor krijgt.. kan elke blok 15 ec's verkrijgen. bij 60 (alles wat je moet halen het eerste jaar dus) heb je je P. bij 40 ec's en 2 verplichte toetsen mag je naar het 2de jaar
Ja, wat een tyfustroepquote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
En je bent nu wel redelijk op weg toch? Hoezo zoveel in 1 blok? Omdat je nog dingen moest herkansen ofzo?
Inderdaad, het gaat vaker fout vanwege de mensen die de gegevens invoeren, zo ben ik ineens een cijfer kwijt van een vak dat ik vorig jaar gehaald heb omdat ik ineens ingeschreven ben voor een tentamen waar ik vorig jaar een 9,3 voor heb gehaald, maar nu een ND staat omdat ik er niet naar toe gegaan benquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wat een tyfustroep. En als je boven de 18 was kon je ouders weigeren te laten inloggen op die site zodat die niet konden zien of je wel of niet aanwezig was
.
Klopt. Dat is vanaf volgend schooljaar ook zo op het hanzehogeschoolquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, 40 is op zich wel te doen toch? Wij moesten er 52 halen.
Dat gaat je wel lukkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ik denk dat ik van dit blok alle 15 wel haal. Daarnaast hoop ik dat ik gewoon mijn herkansingen allemaal haal!
Wtfquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat vaker fout vanwege de mensen die de gegevens invoeren, zo ben ik ineens een cijfer kwijt van een vak dat ik vorig jaar gehaald heb omdat ik ineens ingeschreven ben voor een tentamen waar ik vorig jaar een 9,3 voor heb gehaald, maar omdat ik er nu een ND staat omdat ik er niet naar toe gegaan ben
Iedere instantie die programma´s gebruikt die van Silverlight of Flash afhankelijk zijn zouden ze moeten opheffenquote:
Op zich wel veel, maarja kaf, koren enzo. En als het je echt interesseert is dat ook echt wel te halen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt. Dat is vanaf volgend schooljaar ook zo op het hanzehogeschool
Op mijn middelbareschool was de term website nog nauwelijks bekend. We werkten zelfs nog in MSDOSquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef Renesite het volgende:
Wij hadden dat niet. Wij hadden gewoon rapportbesprekingen op onze middelbareschool.
Dus datquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere instantie die programma´s gebruikt die van Silverlight of Flash afhankelijk zijn zouden ze moeten opheffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dat.
Raad eens wat wij hebben moeten leren op school....Flash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That reminds me.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Hmmhmm! Klopt! Vind 40 ook best wel aan de weinige kant zeg maar.. gezien je 30 punten kan halen met vakken volgen en opdrachten voldoende afsluiten.. hoef je in principe maar 3 van de 8 tentamens te halenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op zich wel veel, maarja kaf, koren enzo. En als het je echt interesseert is dat ook echt wel te halen.
Vakken volgen levert al punten op?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmhmm! Klopt! Vind 40 ook best wel aan de weinige kant zeg maar.. gezien je 30 punten kan halen met vakken volgen en opdrachten voldoende afsluiten.. hoef je in principe maar 3 van de 8 tentamens te halen
Die brilmeneer met hondquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij de rijdende rechter nu een neger die rood van kwaadheid word
+ opdrachten voldoende afsluiten... Maar dit blok heb ik Professionele Communicatie Mondeling... moet je de hele tijd gesprekjes doen. Beetje actief meedoen en je hebt 3 ec's binnen!quote:
Iets met een duim en een gezicht.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet het afval nog buiten zetten?
Mja, wij hebben ook dat soort vakken inderdaad. Juridische Gespreksvaardigheden, Argumenteren, Solliciteren. Allemaal vakken waar allemaal moeilijk over gedaan wordt, maar uiteindelijk wordt beoordeeld aan de hand van gesprekken van 5 minutenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
+ opdrachten voldoende afsluiten... Maar dit blok heb ik Professionele Communicatie Mondeling... moet je de hele tijd gesprekjes doen. Beetje actief meedoen en je hebt 3 ec's binnen!
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik schakel net te laat in, het is al afgelopen
Flash > duimgezicht.quote:
quote:
Ik was te laat met edittenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Flash > duimgezicht.
Moet ik ook ALLES uitleggen? [ afbeelding ]
Dat lied moet je wel direct de geluid-uit-knop bij vinden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:02 schreef roos85 het volgende:
Blijf het zo grappig vinden dat Yo in deze clip speelt
Ik vind die dus echt geniaalquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lied moet je wel direct de geluid-uit-knop bij vinden.
Nee joh, dit is echt een leuk nummer !quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lied moet je wel direct de geluid-uit-knop bij vinden.
In b4 sextapesquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Lieke van Lexmond heeft een relatie met de broer van Reinout Oerlemans. Hij is investeerder in youporn.com
Lieke neukt zich lekker omhoog he, van een mede soapie naar een of andere hoge pief bij de VARA.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Lieke van Lexmond heeft een relatie met de broer van Reinout Oerlemans. Hij is investeerder in youporn.com
Huh?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lieke neukt zich lekker omhoog he, van een mede soapie naar een of andere hoge pief bij de VARA.
Nou na de broek met die Rietberger piano man (die nu met Linda de Mol gaat) had ze toch een relatie met super speurneus Jack, en toen ging ze naar een of andere polo speler en nu de broer van Arnie.quote:
Maar wie is die hoge pief van de Vara dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou na de broek met die Rietberger piano man (die nu met Linda de Mol gaat) had ze toch een relatie met super speurneus Jack, en toen ging ze naar een of andere polo speler en nu de broer van Arnie.
De broer van Arniequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar wie is die hoge pief van de Vara dan?
Welterusten en succes met lerenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg op om nog even te lezen voor tentamen
Succes morgenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg op om nog even te lezen voor tentamen
Op zich denk ik wel dat ik dit tentamen haal.. alleen dat is dan weer juist mijn grootste kalvuil geloof ikquote:
Je kunt hetquote:Op woensdag 11 april 2012 08:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Op zich denk ik wel dat ik dit tentamen haal.. alleen dat is dan weer juist mijn grootste kalvuil geloof ik
Succesquote:Op woensdag 11 april 2012 08:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... even opfrissen, 09.15 de trein, chill naar tentamenlocatie fietsen en daar nog ff doornemen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 08:19 schreef iBenny het volgende:
Porno op beamer. Sommige blijven ook gewoon puber
Zet hem op!quote:Op woensdag 11 april 2012 08:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... even opfrissen, 09.15 de trein, chill naar tentamenlocatie fietsen en daar nog ff doornemen.
Patje!quote:
Hoe lang nog? Succes zo!quote:
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:
En we moeten zelf groepjes maken voor blok 4... the horror!
quote:Wat zeggen Susskind et al. (2008) over de gezichtsuitdrukkingen walging en angst?
Antwoord C is dus het goede antwoord. Wat dus eigenlijk betekend dat alleen antwoord B goed isquote:Walging zorgt voor minder scherpe waarneming.
Walging en angst zorgen ervoor dat je gevaarlijke stimuli uit de weg gaat.
Zowel b als c is juist.
Angst zorgt voor scherpere waarneming.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Falend:
[..]
[..]
Antwoord C is dus het goede antwoord. Wat dus eigenlijk betekend dat alleen antwoord B goed is
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Falend:
[..]
[..]
Antwoord C is dus het goede antwoord. Wat dus eigenlijk betekend dat alleen antwoord B goed is
Klinkt wel als interessante stofquote:Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Falend:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:31 schreef Renesite het volgende:
Uitzendinggemist haat mij. En ik hem/haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |