SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 8 april 2012 10:41 schreef Ayca het volgende:
Het Turkentopic is afhankelijk van het aantal actieve users, niet van één specifieke user.
Big Tastyquote:Op zondag 8 april 2012 10:43 schreef Bortecinem het volgende:
OMG. Is de big tasty terug ben ik op dieet.
Daar zit toch bacon op?quote:Op zondag 8 april 2012 10:43 schreef Bortecinem het volgende:
Goedzo, want bacon bevat domuz-DNA en is niet bevorderlijk voor onze BIR-genen.quote:
Ik haat de BG. Ik vind echt niks lekker daar.quote:Op zondag 8 april 2012 10:54 schreef Ayca het volgende:
Als ik fastfood haal is het zo'n kingdeal voor 2 eurode rest vind ik eigenlijk te duur voor wat je ervoor krijgt en niet eens zo lekker. (liever een zak patat dan bv)
Maar zal eens zo'n big tasty halen als ik langs de mac kom.
Het is zondag man. Rustdag alles jewaitz.quote:Op zondag 8 april 2012 11:17 schreef xaban06 het volgende:
Wiesmann, je vroeg wat er gedaan moest worden aan mijn auto, heb ik zitten posten, reageer je er niet op. Maymun.
Heerlijj vers, opgewarmdquote:Op zondag 8 april 2012 11:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat de BG. Ik vind echt niks lekker daar.
Maar BT moet je echt proberen ja. Vergeet niet te zeggen dat je 'm zonder bacon wil. Ze maken 'm dan speciaal voor jou, lekker vers.![]()
Nee, hoor. Helemaal niet. Geloof me, ik ken het verschil tussen een opgewarmde Big Mac en een net afgebakken Big Tasty. Smaakt heel anders.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 11:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Helemaal niet. Geloof me, ik ken het verschil tussen een opgewarmde Big Mac en een net afgebakken Big Tasty. Smaakt heel anders.
Het was zaterdag. Inek.quote:Op zondag 8 april 2012 11:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is zondag man. Rustdag alles jewaitz.
Je kent het verschil tussen een oude BT en een net opgewarmde BT.quote:Op zondag 8 april 2012 11:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Helemaal niet. Geloof me, ik ken het verschil tussen een opgewarmde Big Mac en een net afgebakken Big Tasty. Smaakt heel anders.
't was sjabbat olm, niet werken; je weet tog, is koeltoer alles.quote:
Ja want alle ingrediënten zijn ook versquote:Op zondag 8 april 2012 11:27 schreef Bortecinem het volgende:
Dus? Dat maakt een net afgebakken BT niet minder vers.
Jodelogica.
Dit dus.quote:Op zondag 8 april 2012 11:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Je kent het verschil tussen een oude BT en een net opgewarmde BT..
That's so not true.quote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef Bortecinem het volgende:
Stelletje mierenneukers. Alleen de broodjes worden opgewarmd, het vlees wordt altijd vers afgebakken. Die zijn rauw wanneer ze aankomen bij de Mc. En ja, je proeft het verschil tussen een burger waarvan het vlees 20 minuten geleden is afgebakken en een burger die net is gemaakt/gebakken.
Ook geen twister fries? Krijg altijd extra van mn excollegasquote:Op zondag 8 april 2012 11:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat de BG. Ik vind echt niks lekker daar.
Maar BT moet je echt proberen ja. Vergeet niet te zeggen dat je 'm zonder bacon wil. Ze maken 'm dan speciaal voor jou, lekker vers.![]()
Je mist wat! Hij is echt lekker weerquote:Op zondag 8 april 2012 10:43 schreef Bortecinem het volgende:
ik ga op jou jagen, en dan ga ik jouw vlees eten..quote:Op zondag 8 april 2012 11:44 schreef Ayca het volgende:
Neem aan dat jullie allemaal zelf in het wild gaan jagen op vlees en het ter plekke opeten? Anders is het niet vers natuurlijk.
Nooit gehad eigenlijk. Maar de burgers bij de Big Mac vind ik echt vies dus kom er verder ook nooit.quote:Op zondag 8 april 2012 11:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ook geen twister fries? Krijg altijd extra van mn excollegas![]()
Aciktimeven ontbijten
Yep!quote:
ik weet niet, post eens wat foto's dan kan ik oordelen of je een dikke reet hebt of niet..quote:Op zondag 8 april 2012 11:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ja want wij eten ook elke dag bij de KFC of de Mc wil je zeggen.
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef EL_Presidente het volgende:
Türk mutfagi dururken, komen jullie met jullie KFC en McD
quote:Op zondag 8 april 2012 11:50 schreef EL_Presidente het volgende:
ik weet niet, post eens wat foto's dan kan ik oordelen of je een dikke reet hebt of niet..
Je hoort er NOOIT te etenquote:Op zondag 8 april 2012 11:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ja want wij eten ook elke dag bij de KFC of de Mc wil je zeggen.
Mehmet en Muratquote:Op zondag 8 april 2012 11:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik snap echt niet hoe meisjes voor die mehmet en murat kunnen vallen, wat een creeps
Ze waren gister in Coconutsquote:
Ja blijkbaar, ik zag eerst die gozer met lange haren en twijfelde of hij het nou was, maar 5 minuten later zag ik zn handlanger ook.quote:
En je bent niet ff samen op de foto geweest ?quote:Op zondag 8 april 2012 12:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik zag eerst die gozer met lange haren en twijfelde of hij het nou was, maar 5 minuten later zag ik zn hadlanger ook.
Zijn het soms je 'homies'quote:Op zondag 8 april 2012 12:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee joh, zijn aardige gozers. Doen geen vlieg kwaad.
nee ik heb geen ''vrienden'' of ''homies''quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
nee ik heb geen ''vrienden'' of ''homies''Ik ken hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Rotterdam, stadhuispleinquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef EL_Presidente het volgende:
Türk mutfagi dururken, komen jullie met jullie KFC en McD
Waar op Schiphol werk je?quote:Op zondag 8 april 2012 05:06 schreef Bilge het volgende:
zG, een paar topics terug beweerde iemand dat het Turkentopic afhankelijk is van vrouwelijk inbreng. Dit shockeerde mij, maar na enige bezinning over wat mij aantrekt concludeerde ik dat jij dat bent. Ik wil de andrren niet tekort doen, maar met je vindingrijkheid, verdorven geest en algemene kennis ben jij de zon die al het andere zwakkere materie aantrekt. _0_
ik kan niet vaak posten omdat ik aan het werken ben. Ik werk op Schiphol, zojuist kwamen 2 vliegtuigen tegelijk binnen.
;-( omdat je je tijd verdoet. Leven is al zo kort, weinige tijd nuttig besteden. Neem voorbeeld aan mij: normaal loon + nachttoeslag + weekendtoeslag + 70% feestdagtoeslag verdienste ik nu. Winning!
Waar heb ik dit aan te danken Spikedquote:
Even dit beantwoorden dan.quote:
Ben je wel goed in je hoofd ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 13:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Waar heb ik dit aan te danken Spiked? Je kent me niet eens dat goed. Misschien ben ik wel een bitch
?
quote:Op zondag 8 april 2012 14:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ben je wel goed in je hoofd ofzoJij en bitch is net als water en vuur, gaat niet samen
Tag-team bro.quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
I'm in. Maar ben wel stiekem bang dat ik gelynched zal worden
Het Grote FOK!genetica-topic!quote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan kun je mij alles over DNA vertellen.
Jij bent niet welkom.quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
je wordt niet gelynched..quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beterquote:
Yeaaaaa buddy.. It's t-shirt tiiiiiimequote:
Hatelijk liedquote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
So sweet, so beautiful
Everyday like, queen on her throne
No, nobody knows how she feel
Ayca, lady one day it'll be real
Ayca Ayca passing me by
Ayca Ayca my my my
Ayca Ayca smile for me now
Ayca Ayca in my life
Hoiquote:
omdat er te weinig turken zijn op dit forumquote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef Blocko het volgende:
Waarom loopt dit topic soms storm en is het soms niet vooruit te branden?
Ik merk het ook; meestal gaat het na middernacht pas echt hard.quote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef Blocko het volgende:
Waarom loopt dit topic soms storm en is het soms niet vooruit te branden?
Ah, begrepenquote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef Ayca het volgende:
Had het niet over bitch.
'Je kent me niet eens dat goed'
Dat is wel lief van je, maar... Waarom? Ik snap het niet. Waarom doe je zo? Wie ben jij?quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef SpikedPsych het volgende:
Julis ik heb al een rap over je gemqqalleen ben ik te beschaamd om hem te posten
Zo te zien een verdwaalde en vooral verwarde Turkmensch.quote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je, maar... Waarom? Ik snap het niet. Waarom doe je zo? Wie ben jij?
Geef dan een verklaring. Ik vind het vreemd. Maar misschien is hij wel zo'n persoon.quote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo te zien een verdwaalde en vooral verwarde Turkmensch.
ik heb ook een rap gemaakt. wil je horen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Geef dan een verklaring. Ik vind het vreemd. Maar misschien is hij wel zo'n persoon.
Fixed. Zal dit de motivatie van Mehmet en Murat zijn geweest ?quote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Door met een God BIR te neuken kan een vrouw haar slettige verleden wissen.![]()
Waar heb jij dat van opgestoken?quote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Door met een God te neuken kan een vrouw haar slettige verleden wissen.![]()
En wat hebben jullie vandaag van de TV opgestoken?
Ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehadquote:
Vaaay. En nu zingen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehad
Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat
Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genakt
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat
Ik was wel in shock dat ik ze gister zagquote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fixed. Zal dit de motivatie van Mehmet en Murat zijn geweest ?
quote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik was wel in shock dat ik ze gister zag
Dat zou mij niks verbazen, eigenlijk deden zij gewoon hun plicht als oplettende burger met in gedachten de eer van de sletjes in kwestie, dat het betreffende heerschap er een paar potten Whey van De Tuinen en een Teutoonse automobiel aan overgehouden hebben is een onverwachte prettige bijkomstigheid.quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fixed. Zal dit de motivatie van Mehmet en Murat zijn geweest ?
Ja dit is, ja dit is, die leipe mocro flavour.quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehad
Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat
Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genakt
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat
http://www.imdb.com/title/tt0043949/combinedquote:
Dezen baasquote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen, eigenlijk deden zij gewoon hun plicht als oplettende burger met in gedachten de eer van de sletjes in kwestie, dat het betreffende heerschap er een paar potten Whey van De Tuinen en een Teutoonse automobiel aan overgehouden hebben is een onverwachte prettige bijkomstigheid.
goeie rap, mang..quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen, eigenlijk deden zij gewoon hun plicht als oplettende burger met in gedachten de eer van de sletjes in kwestie, dat het betreffende heerschap er een paar potten Whey van De Tuinen en een Teutoonse automobiel aan overgehouden hebben is een onverwachte prettige bijkomstigheid.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0043949/combined
Wat een baas die Nero, een stad vol mensen afbranden omdat je een nieuwe stad wil bouwen en de schuld aan wat Gristenhonden geven die je vervolgens voert aan de leeuwen
Ik wist niet dat je een donkere huidskleur hebtquote:
Ik ben wel benieuwd. Kan het desnoods via DM? Heb je het serieus helemaal zelf bedachtquote:Op maandag 9 april 2012 00:08 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik ga dus ech nie mijn shit posten. Het is veels te persoonsgericht wat ik haat. En ik ben super bescheiden.
dit heeft hij bedacht..quote:Op maandag 9 april 2012 00:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Kan het desnoods via DM? Heb je het serieus helemaal zelf bedacht?
Hij heeft het zelfs opgenomen;quote:Op maandag 9 april 2012 00:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Kan het desnoods via DM? Heb je het serieus helemaal zelf bedacht?
Kwnie, heeft nog wat wijzigingen nodig. En nee Weissman, ik heb niks opgenomen, ik klink dan als een troglodietquote:Op maandag 9 april 2012 00:09 schreef Julis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 00:18 schreef Weissman het volgende:
Waarom gebruik je steeds dat laatste woord ? Wil je je uniek voelen ofzo ?
Weissman's avatar is hot dus who cares?quote:Op maandag 9 april 2012 00:50 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
***** jij eens lekker op. Wat doet een jood en israelit op een turkentopic ?
Mag ik ook een kusje??quote:Op maandag 9 april 2012 00:56 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi, weissman en SpikedPsych mogen per direct stoppen met bitchen op elkaar, ga lekker op MSN of via DM knutselen met elkaar, maar niet in dit topic. Dank jullie
Aha Weissman is dus wel degelijk een "Isrealit" zoals die SpikedPsych dat aangeeft.quote:Op maandag 9 april 2012 00:56 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi, weissman en SpikedPsych mogen per direct stoppen met bitchen op elkaar, ga lekker op MSN of via DM knutselen met elkaar, maar niet in dit topic. Dank jullie
Ware het niet dat SpikedPsych degene was met de TR en niet Weissmanquote:Op maandag 9 april 2012 00:58 schreef Blocko het volgende:
[..]
Aha Weissman is dus wel degelijk een "Isrealit" zoals die SpikedPsych dat aangeeft.
Vriendjes met "hoge" functies...
* Blocko zet tin-hat foil ding op.
Kusje?quote:Op maandag 9 april 2012 00:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ware het niet dat SpikedPsych degene was met de TR en niet Weissman
Verder nog wat op mij aan te merken?
Wat gemeen, daar krijg je spijt van hoor.. Toevallig ben ik heel sexy!quote:Op maandag 9 april 2012 00:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen
Fotoboek van LolaLovesYouquote:Op maandag 9 april 2012 00:53 schreef Blocko het volgende:
[..]
Weissman's avatar is hot dus who cares?
HOHOHOHOHOHOquote:Op maandag 9 april 2012 01:03 schreef Blocko het volgende:
Ik blijf maar hangen in die friendzone hier op fok.
Wat nou whatever, een Turk geeft je een kus en jij zegt whatever?quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 01:06 schreef Blocko het volgende:
[..]
Een hipster.
Wat heeft Weissman met deze user te maken?
Gefriendzoned worden is falen in het hosselen (quote:
Yup! Thnxquote:Op maandag 9 april 2012 01:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gefriendzoned worden is falen in het hosselen () van een meisje en dan als "vriend" gezien worden. Hopelijk snap je het nu
Internet niet snappenquote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef Blocko het volgende:
Beetje zoals die relatie tussen Spiked en Julis.
quote:Op maandag 9 april 2012 01:15 schreef Julis het volgende:
[..]
:s hoe kun je nou een relatie hebben via het internet dan.
fouradiquote:Op maandag 9 april 2012 01:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij kan rappen. Dat is eerder een nadeel dan een voordeel.
Een ladder in je panty? Een 2de kind? Een zeldzame glitter Blastoise kaart?quote:Op maandag 9 april 2012 01:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
OOOOOOOH MIJN GOD!! Jullie raden nooit wat ik heb, dit is echt...... Omfg!
Niksquote:Op maandag 9 april 2012 01:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een ladder in je panty? Een 2de kind? Een zeldzame glitter Blastoise kaart?
Meerderequote:Op maandag 9 april 2012 01:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Heb jij een relatie via het internet, ja?
Aandachtsstoornis?quote:Op maandag 9 april 2012 01:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
OOOOOOOH MIJN GOD!! Jullie raden nooit wat ik heb, dit is echt...... Omfg!
Mwah. Zo nu en danquote:
Hoi, ik ga slapen, zware dag en over 4 uur is het alweer bidtijd. Challas. Nog een fijne avond INSHA'ALLAH.quote:Op maandag 9 april 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niks![]()
Moest gewoon even aandacht, hooooooi!
Kan altijd meer toch?quote:Op maandag 9 april 2012 01:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Is toch juist leuk. Niet zo sip kijken, joh. Of vind je dat niet leuk? Hoe meer, hoe beter.
Allah rahatlik versin.quote:Op maandag 9 april 2012 01:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoi, ik ga slapen, zware dag en over 4 uur is het alweer bidtijd. Challas. Nog een fijne avond INSHA'ALLAH.
Ik wil een foto maar, hou het wel aan de "lo lo"quote:Op maandag 9 april 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Twaalf, vierendertig, zesenvijftig, achtenzeventig, eenennegentig, nul.
lo lo?quote:Op maandag 9 april 2012 01:22 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik wil een foto maar, hou het wel aan de "lo lo"
Voeg daden bij je woorden zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 april 2012 01:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Goed zo. Ik wil een stikker voor je maken.
quote:Op maandag 9 april 2012 01:25 schreef Blocko het volgende:
[..]
Voeg daden bij je woorden zou ik zeggen.
Zie je; jij maakt raps enzo ik doe niks en krijg gewoon een sticker van Julis.quote:
Dankjewel Julis.quote:Op maandag 9 april 2012 01:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, ja. Zet me niet onder druk.
Goed, wil je nu een euro ?quote:Op maandag 9 april 2012 01:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Zie je; jij maakt raps enzo ik doe niks en krijg gewoon een sticker van Julis.
Het verschil jongeh.
Ik denk dat ze je op wil fleuren om het feit dat je niks KAN makenquote:Op maandag 9 april 2012 01:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Zie je; jij maakt raps enzo ik doe niks en krijg gewoon een sticker van Julis.
Het verschil jongeh.
En anders?quote:Op maandag 9 april 2012 01:32 schreef Julis het volgende:
Jongens, doe normaal tegen Spiked.
[..]
Alsjeblieft Sal.
Sal? Hoe heten jullie eigenlijk?quote:Op maandag 9 april 2012 01:32 schreef Julis het volgende:
Jongens, doe normaal tegen Spiked.
[..]
Alsjeblieft Sal.
Vier over half 1 of vier over half 2?quote:
Nu ben ik bangquote:Op maandag 9 april 2012 01:34 schreef xminator het volgende:
Abine oyle konusma. Anders stop ik een lepel sambal in je mond.
half 2.quote:Op maandag 9 april 2012 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Vier over half 1 of vier over half 2?
[..]
Nu ben ik bang.
.
Tamam, sorryquote:Op maandag 9 april 2012 01:34 schreef xminator het volgende:
Abine oyle konusma. Anders stop ik een lepel sambal in je mond.
Wat is deze. Leer eerst maar eens engels voordat je poging doet tot rappen in het engels.quote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef SpikedPsych het volgende:
Look at y'all running ur mouth again,
If you keep doin ir you will and up like Stan,
Youll never get a fan,
While i have a whole clan,
And ur lonley screamin in the man,
To suppres the fact that u cant and i can.
Hier
Nouja, het is een begin tochquote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is deze. Leer eerst maar eens engels voordat je poging doet tot rappen in het engels.
wtf man wtfquote:Op maandag 9 april 2012 01:38 schreef Blocko het volgende:
Hoe de fuck kan jij nou én Julis te gek vinden en zarGon.
Wtf.
Okadar korktunmu? Dat je twee keer erop reageert?quote:
HOU OP OVER SAMSUNSPOR JA. IK WIL ER NIETS OVER HOREN. NAAANANANANANANNAquote:Op maandag 9 april 2012 01:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Okadar korktunmu? Dat je twee keer erop reageert?
Of gaat het niet meer goed sinds samsunspor een bon chef kreeg?
Ik las hoerenquote:Op maandag 9 april 2012 01:40 schreef Julis het volgende:
[..]
HOU OP OVER SAMSUNSPOR JA. IK WIL ER NIETS OVER HOREN. NAAANANANANANANNA
quote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef SpikedPsych het volgende:
Youll never get a fan,
Hier
quote:Op maandag 9 april 2012 01:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Zeg eerlijk.
Je snapt wel waar ik op doelde he
wtf
:S
Zargon is de paashaas, hij gaat morgenvroeg eitjes verstoppen in zijn bunnysuit.quote:Op maandag 9 april 2012 01:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij slaapt. Want morgen moet hij vroeg opstaan.
Ik vind zulke liedjes beluisteren soms wel leuk, heb ik gemerktquote:
Serieus, we gaan wel naar een park achtig iets morgen. Dan kan ik net zo goed paaseitjes kopen als de winkels open zijn. Kan ik ze lekker gaan verstoppen.quote:Op maandag 9 april 2012 01:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Zargon is de paashaas, hij gaat morgenvroeg eitjes verstoppen in zijn bunnysuit.
Nog eentje dan?quote:Op maandag 9 april 2012 01:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind zulke liedjes beluisteren soms wel leuk, heb ik gemerkt. Ook al begrijp ik niet wat ze zeggen.
[..]
Serieus, we gaan wel naar een park achtig iets morgen. Dan kan ik net zo goed paaseitjes kopen als de winkels open zijn. Kan ik ze lekker gaan verstoppen.
oefquote:Op maandag 9 april 2012 01:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja! Doe nog eentje daarna ga ik slapen.
Ik vond de vorige leuker, maar deze heeft ook watquote:
Once bunu dinlequote:Op maandag 9 april 2012 01:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vond de vorige leuker, maar deze heeft ook wat.
/Iyi geceler!
Ik val niet op meisjes, maar op jongensquote:Op maandag 9 april 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat gemeen, daar krijg je spijt van hoor.. Toevallig ben ik heel sexy!
Hoi Triggiequote:Op maandag 9 april 2012 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat nou whatever, een Turk geeft je een kus en jij zegt whatever?
Tamam, yaquote:Op maandag 9 april 2012 01:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Once bunu dinlesonra defol git
![]()
Iyi geceler
Hoiquote:Op maandag 9 april 2012 02:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik val niet op meisjes, maar op jongens
[..]
Hoi Triggie
okquote:Op maandag 9 april 2012 02:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Tamam, ya. Mag jij morgen zarGon uitleggen waarom ik moe was.
![]()
.
quote:
Dankje schatquote:
wollah moet je kklappuh ofsowquote:Op maandag 9 april 2012 00:56 schreef BrandX het volgende:
Israël, chemtrails, kurdistan, Amerika, illuminazi, Harun Yahya, Aziz yildirim, Cemaat, darbe, reptilians, 9/11 inside job alleszquote:Op maandag 9 april 2012 00:58 schreef Blocko het volgende:
Aha Weissman is dus wel degelijk een "Isrealit" zoals die SpikedPsych dat aangeeft.
Vriendjes met "hoge" functies...
* Blocko zet tin-hat foil ding op.
Eerst tof doen en daarna haulle bij de modsquote:Op maandag 9 april 2012 00:59 schreef BrandX het volgende:
Ware het niet dat SpikedPsych degene was met de TR en niet Weissman
Islam en feest in 1 zin gebruikenquote:Op maandag 9 april 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
Zo, dat was tof. Islam congres was een en al feest, de catering moet alleen volgende keer beter.
Turken-wijsheidquote:Op maandag 9 april 2012 01:20 schreef Triggershot het volgende:
Ask hayatin zekatimis, odeyelimde bitsin artik.
Niet haten, ik weet dat je me stiekem wel magquote:Op maandag 9 april 2012 01:38 schreef SpikedPsych het volgende:
Blocko
Ayca
Weissman![]()
Arcadia![]()
Julis
zarGon
JaleesaJoia
El_Presidente
Word.quote:
QFTquote:
Ya sev ya terket en alle andere discriminerende patriottistische bullshitquote:
HAHAHAHAHAHquote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef SpikedPsych het volgende:
Youll never get a fan,
Hier
Niet in, maar i'm.quote:Op maandag 9 april 2012 01:45 schreef xminator het volgende:
Straf, omdat je zo stoer deed.
Wat is deze:
Screamin in the man??
Gast, wrm haat je mij ?quote:Op maandag 9 april 2012 11:10 schreef Blocko het volgende:
Geen smoesjes Spiked, is niet nodig.
Je moet gewoon achter je artistieke uitspattingen staan.
Je hebt me vandaag ? Je reageert heel bot op allles. Drm heb ik et gevoel dat jij me haat.quote:Op maandag 9 april 2012 11:12 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik haat je niet.
Ik heb je vandaag slechts die aan die TT.
Je kan ook gewoon meewerken.
Dit bedoel ik dusquote:Op maandag 9 april 2012 11:14 schreef Blocko het volgende:
Maak een Topic report aan.
Ik heb een fout gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |