Yep!quote:
ik weet niet, post eens wat foto's dan kan ik oordelen of je een dikke reet hebt of niet..quote:Op zondag 8 april 2012 11:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ja want wij eten ook elke dag bij de KFC of de Mc wil je zeggen.
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef EL_Presidente het volgende:
Türk mutfagi dururken, komen jullie met jullie KFC en McD
quote:Op zondag 8 april 2012 11:50 schreef EL_Presidente het volgende:
ik weet niet, post eens wat foto's dan kan ik oordelen of je een dikke reet hebt of niet..
Je hoort er NOOIT te etenquote:Op zondag 8 april 2012 11:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ja want wij eten ook elke dag bij de KFC of de Mc wil je zeggen.
Mehmet en Muratquote:Op zondag 8 april 2012 11:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik snap echt niet hoe meisjes voor die mehmet en murat kunnen vallen, wat een creeps
Ze waren gister in Coconutsquote:
Ja blijkbaar, ik zag eerst die gozer met lange haren en twijfelde of hij het nou was, maar 5 minuten later zag ik zn handlanger ook.quote:
En je bent niet ff samen op de foto geweest ?quote:Op zondag 8 april 2012 12:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik zag eerst die gozer met lange haren en twijfelde of hij het nou was, maar 5 minuten later zag ik zn hadlanger ook.
Zijn het soms je 'homies'quote:Op zondag 8 april 2012 12:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee joh, zijn aardige gozers. Doen geen vlieg kwaad.
nee ik heb geen ''vrienden'' of ''homies''quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
nee ik heb geen ''vrienden'' of ''homies''Ik ken hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Rotterdam, stadhuispleinquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef EL_Presidente het volgende:
Türk mutfagi dururken, komen jullie met jullie KFC en McD
Waar op Schiphol werk je?quote:Op zondag 8 april 2012 05:06 schreef Bilge het volgende:
zG, een paar topics terug beweerde iemand dat het Turkentopic afhankelijk is van vrouwelijk inbreng. Dit shockeerde mij, maar na enige bezinning over wat mij aantrekt concludeerde ik dat jij dat bent. Ik wil de andrren niet tekort doen, maar met je vindingrijkheid, verdorven geest en algemene kennis ben jij de zon die al het andere zwakkere materie aantrekt. _0_
ik kan niet vaak posten omdat ik aan het werken ben. Ik werk op Schiphol, zojuist kwamen 2 vliegtuigen tegelijk binnen.
;-( omdat je je tijd verdoet. Leven is al zo kort, weinige tijd nuttig besteden. Neem voorbeeld aan mij: normaal loon + nachttoeslag + weekendtoeslag + 70% feestdagtoeslag verdienste ik nu. Winning!
Waar heb ik dit aan te danken Spikedquote:
Even dit beantwoorden dan.quote:
Ben je wel goed in je hoofd ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 13:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Waar heb ik dit aan te danken Spiked? Je kent me niet eens dat goed. Misschien ben ik wel een bitch
?
quote:Op zondag 8 april 2012 14:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ben je wel goed in je hoofd ofzoJij en bitch is net als water en vuur, gaat niet samen
Tag-team bro.quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
I'm in. Maar ben wel stiekem bang dat ik gelynched zal worden
Het Grote FOK!genetica-topic!quote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan kun je mij alles over DNA vertellen.
Jij bent niet welkom.quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
je wordt niet gelynched..quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |