That's so not true.quote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef Bortecinem het volgende:
Stelletje mierenneukers. Alleen de broodjes worden opgewarmd, het vlees wordt altijd vers afgebakken. Die zijn rauw wanneer ze aankomen bij de Mc. En ja, je proeft het verschil tussen een burger waarvan het vlees 20 minuten geleden is afgebakken en een burger die net is gemaakt/gebakken.
Ook geen twister fries? Krijg altijd extra van mn excollegasquote:Op zondag 8 april 2012 11:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat de BG. Ik vind echt niks lekker daar.
Maar BT moet je echt proberen ja. Vergeet niet te zeggen dat je 'm zonder bacon wil. Ze maken 'm dan speciaal voor jou, lekker vers.![]()
Je mist wat! Hij is echt lekker weerquote:Op zondag 8 april 2012 10:43 schreef Bortecinem het volgende:
OMG. Is de big tasty terug ben ik op dieet.
ik ga op jou jagen, en dan ga ik jouw vlees eten..quote:Op zondag 8 april 2012 11:44 schreef Ayca het volgende:
Neem aan dat jullie allemaal zelf in het wild gaan jagen op vlees en het ter plekke opeten? Anders is het niet vers natuurlijk.
Nooit gehad eigenlijk. Maar de burgers bij de Big Mac vind ik echt vies dus kom er verder ook nooit.quote:Op zondag 8 april 2012 11:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ook geen twister fries? Krijg altijd extra van mn excollegas![]()
Aciktimeven ontbijten
Yep!quote:
ik weet niet, post eens wat foto's dan kan ik oordelen of je een dikke reet hebt of niet..quote:Op zondag 8 april 2012 11:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ja want wij eten ook elke dag bij de KFC of de Mc wil je zeggen.
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef EL_Presidente het volgende:
Türk mutfagi dururken, komen jullie met jullie KFC en McD
quote:Op zondag 8 april 2012 11:50 schreef EL_Presidente het volgende:
ik weet niet, post eens wat foto's dan kan ik oordelen of je een dikke reet hebt of niet..
Je hoort er NOOIT te etenquote:Op zondag 8 april 2012 11:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ja want wij eten ook elke dag bij de KFC of de Mc wil je zeggen.
Mehmet en Muratquote:Op zondag 8 april 2012 11:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik snap echt niet hoe meisjes voor die mehmet en murat kunnen vallen, wat een creeps
Ze waren gister in Coconutsquote:
Ja blijkbaar, ik zag eerst die gozer met lange haren en twijfelde of hij het nou was, maar 5 minuten later zag ik zn handlanger ook.quote:
En je bent niet ff samen op de foto geweest ?quote:Op zondag 8 april 2012 12:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik zag eerst die gozer met lange haren en twijfelde of hij het nou was, maar 5 minuten later zag ik zn hadlanger ook.
Zijn het soms je 'homies'quote:Op zondag 8 april 2012 12:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee joh, zijn aardige gozers. Doen geen vlieg kwaad.
nee ik heb geen ''vrienden'' of ''homies''quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
nee ik heb geen ''vrienden'' of ''homies''Ik ken hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Rotterdam, stadhuispleinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |