quote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef EL_Presidente het volgende:
Türk mutfagi dururken, komen jullie met jullie KFC en McD
Waar op Schiphol werk je?quote:Op zondag 8 april 2012 05:06 schreef Bilge het volgende:
zG, een paar topics terug beweerde iemand dat het Turkentopic afhankelijk is van vrouwelijk inbreng. Dit shockeerde mij, maar na enige bezinning over wat mij aantrekt concludeerde ik dat jij dat bent. Ik wil de andrren niet tekort doen, maar met je vindingrijkheid, verdorven geest en algemene kennis ben jij de zon die al het andere zwakkere materie aantrekt. _0_
ik kan niet vaak posten omdat ik aan het werken ben. Ik werk op Schiphol, zojuist kwamen 2 vliegtuigen tegelijk binnen.
;-( omdat je je tijd verdoet. Leven is al zo kort, weinige tijd nuttig besteden. Neem voorbeeld aan mij: normaal loon + nachttoeslag + weekendtoeslag + 70% feestdagtoeslag verdienste ik nu. Winning!
Waar heb ik dit aan te danken Spikedquote:
Even dit beantwoorden dan.quote:
Ben je wel goed in je hoofd ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 13:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Waar heb ik dit aan te danken Spiked? Je kent me niet eens dat goed. Misschien ben ik wel een bitch
?
quote:Op zondag 8 april 2012 14:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ben je wel goed in je hoofd ofzoJij en bitch is net als water en vuur, gaat niet samen
Tag-team bro.quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
I'm in. Maar ben wel stiekem bang dat ik gelynched zal worden
Het Grote FOK!genetica-topic!quote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan kun je mij alles over DNA vertellen.
Jij bent niet welkom.quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
je wordt niet gelynched..quote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |