Hatelijk liedquote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
So sweet, so beautiful
Everyday like, queen on her throne
No, nobody knows how she feel
Ayca, lady one day it'll be real
Ayca Ayca passing me by
Ayca Ayca my my my
Ayca Ayca smile for me now
Ayca Ayca in my life
Hoiquote:
omdat er te weinig turken zijn op dit forumquote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef Blocko het volgende:
Waarom loopt dit topic soms storm en is het soms niet vooruit te branden?
Ik merk het ook; meestal gaat het na middernacht pas echt hard.quote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef Blocko het volgende:
Waarom loopt dit topic soms storm en is het soms niet vooruit te branden?
Ah, begrepenquote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef Ayca het volgende:
Had het niet over bitch.
'Je kent me niet eens dat goed'
Dat is wel lief van je, maar... Waarom? Ik snap het niet. Waarom doe je zo? Wie ben jij?quote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef SpikedPsych het volgende:
Julis ik heb al een rap over je gemqqalleen ben ik te beschaamd om hem te posten
Zo te zien een verdwaalde en vooral verwarde Turkmensch.quote:Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je, maar... Waarom? Ik snap het niet. Waarom doe je zo? Wie ben jij?
Geef dan een verklaring. Ik vind het vreemd. Maar misschien is hij wel zo'n persoon.quote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo te zien een verdwaalde en vooral verwarde Turkmensch.
ik heb ook een rap gemaakt. wil je horen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Geef dan een verklaring. Ik vind het vreemd. Maar misschien is hij wel zo'n persoon.
Fixed. Zal dit de motivatie van Mehmet en Murat zijn geweest ?quote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Door met een God BIR te neuken kan een vrouw haar slettige verleden wissen.![]()
Waar heb jij dat van opgestoken?quote:Op zondag 8 april 2012 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Door met een God te neuken kan een vrouw haar slettige verleden wissen.![]()
En wat hebben jullie vandaag van de TV opgestoken?
Ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehadquote:
Vaaay. En nu zingen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehad
Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat
Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genakt
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat
Ik was wel in shock dat ik ze gister zagquote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fixed. Zal dit de motivatie van Mehmet en Murat zijn geweest ?
quote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik was wel in shock dat ik ze gister zag
Dat zou mij niks verbazen, eigenlijk deden zij gewoon hun plicht als oplettende burger met in gedachten de eer van de sletjes in kwestie, dat het betreffende heerschap er een paar potten Whey van De Tuinen en een Teutoonse automobiel aan overgehouden hebben is een onverwachte prettige bijkomstigheid.quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fixed. Zal dit de motivatie van Mehmet en Murat zijn geweest ?
Ja dit is, ja dit is, die leipe mocro flavour.quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehad
Het leven is geen spel nee het leven is geen Wedden Dat
Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genakt
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat
http://www.imdb.com/title/tt0043949/combinedquote:
Dezen baasquote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen, eigenlijk deden zij gewoon hun plicht als oplettende burger met in gedachten de eer van de sletjes in kwestie, dat het betreffende heerschap er een paar potten Whey van De Tuinen en een Teutoonse automobiel aan overgehouden hebben is een onverwachte prettige bijkomstigheid.
goeie rap, mang..quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen, eigenlijk deden zij gewoon hun plicht als oplettende burger met in gedachten de eer van de sletjes in kwestie, dat het betreffende heerschap er een paar potten Whey van De Tuinen en een Teutoonse automobiel aan overgehouden hebben is een onverwachte prettige bijkomstigheid.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0043949/combined
Wat een baas die Nero, een stad vol mensen afbranden omdat je een nieuwe stad wil bouwen en de schuld aan wat Gristenhonden geven die je vervolgens voert aan de leeuwen
Ik wist niet dat je een donkere huidskleur hebtquote:
Ik ben wel benieuwd. Kan het desnoods via DM? Heb je het serieus helemaal zelf bedachtquote:Op maandag 9 april 2012 00:08 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik ga dus ech nie mijn shit posten. Het is veels te persoonsgericht wat ik haat. En ik ben super bescheiden.
dit heeft hij bedacht..quote:Op maandag 9 april 2012 00:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Kan het desnoods via DM? Heb je het serieus helemaal zelf bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |