Dit is de in concert uitvoering dus daar wordt het een en ander mee gespeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat stuk van Darryl komt regelrecht uit een oud liedje van hem. Beetje jammer
Oh dacht alquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is de in concert uitvoering dus daar wordt het een en ander mee gespeeld.
De nummers zijn ook niet direct de uitvoeringen van tv.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat stuk van Darryl komt regelrecht uit een oud liedje van hem. Beetje jammer
Volgens mij had hij altijd een kleine auto ofzo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof die ooit zuiver en clean heeft gezongen ...
Volgens mij heeft Armand geen geldig rijbewijs meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij had hij altijd een kleine auto ofzo.
Maar kleine Viezerik werd volgens mij wel heel goed met dit ...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
House for Sale is wel een mooi nummer. En Ali heeft mooi haar. En kleine viezerik heeft glimmende dingen op zijn tanden.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kleine Viezerik werd volgens mij wel heel goed met dit ...
Een grill, wordt eroverheen gezet als een soort bitje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
En kleine viezerik heeft glimmende dingen op zijn tanden.
Ja ik kwam even niet op de naam, soort beugel maar dan glimmender.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een grill, wordt eroverheen gezet als een soort bitje.
Ja Kempiquote:
Zonder Brownie was dit geen succes geworden (de tv-serie)...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
Brownie Dutch vind ik ook altijd leuk met zijn gekke hoge stemmetje.
Deze gast was volgens mij ook goed.
Zijn castraatstem doet het soms wel aardig , mijn ideequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
Brownie is een goeie producer maar hij moet niet zingen.
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
Brownie is een goeie producer maar hij moet niet zingen.
ik neem aan alleen henk en henk, die waren vorig jaar ook weer bij elkaar voor vrienden van amstel geloof ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:44 schreef Karina het volgende:
Apart: Het Goede Doel, met zijn allen? Ik dacht dat ze uit elkaar waren.
Ik zag in de trailer dat ze vandaag naar Volendam gaan, dus ik denk dat Jan Keizer en Anny Schilder aan de beurt zijn.quote:Ali B en de rappers gaan de komende weken langs bij Jan Keizer & Anny Schilder, Koos Alberts, Ria Valk, Maggie MacNeal, Het Goede Doel, Peter Koelewijn, Astrid Nijgh en Danny de Munk.
Ik kijk hierna het laatste deel. Het oplezen gaat mij altijd veel te traag.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:35 schreef Specularium het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in dat dictee.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:38 schreef DeeBee het volgende:
'Even Volendam opsnuiven...'
Nice one.![]()
1 per jaarquote:Op woensdag 12 december 2012 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
O. Niemand wil toch in Volendam wonen?
37 albums, WTF!, dat is echt veel.
Doen ze nog goed. Meeste artiesten redden dat niet eens.quote:
Zeker weten, ook één van de weinige die ik van ze ken.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Wel het leukste nummer vind ik. Mon Amour.
Geen idee, haar moeder schijnt ook haar tante te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:01 schreef michiel_merk het volgende:
is Annie de moeder van Monique Smit ?
en de tante van Jan Smit zin vrouw/vriendinquote:Op woensdag 12 december 2012 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, haar moeder schijnt ook haar tante te zijn.
Volgens mij doet hij altijd de stukjes die hetzelfde zijn als het origineel. En hij is voor de hoge notenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:04 schreef StephanL het volgende:
Brownie Dutch moet altijd mee zingen, dat begrijp nooit helemaal.
Ja die knijp zn ballen altijd afquote:Op woensdag 12 december 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Dutchie zometeen met zijn hoge stemmetje.
Astrid Nijgh? Ik dacht dat die al dood wasquote:Op woensdag 12 december 2012 07:31 schreef Karina het volgende:
KickVanavond weer een nieuwe aflevering.
[..]
Ik zag in de trailer dat ze vandaag naar Volendam gaan, dus ik denk dat Jan Keizer en Anny Schilder aan de beurt zijn.
Lennart Nijgh is al een tijdje dood volgens mij, dat zal de verwarring zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Astrid Nijgh zat bij DWDD, onherkenbaar! Ja logisch natuurlijk, die is al in 30 jaar niet meer op tv geweest geloof ik.
Je moet gewoon effe wachten, staan de nummers los online.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:08 schreef ddx het volgende:
Volgende afleveringen neem ik wel op, kan je snel doorspoelen op tussenstukjes.
Zijn wel paar stukje die leuk zijn, maar vandaag hoop slaapverwekkende stukjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet gewoon effe wachten, staan de nummers los online.
Zijn het je ogen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |