te voorspelbaar het spaanse voetbalquote:
denk het wel jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:05 schreef DeTolk het volgende:
topscorers ook
Messi en Cristiano komen gewoon boven de 50 doelpunten straks
Zal toch zeker niet, tis nog maar 7 wedstrijden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:05 schreef DeTolk het volgende:
topscorers ook
Messi en Cristiano komen gewoon boven de 50 doelpunten straks
per wedstrijd een hattrick scorenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal toch zeker niet, tis nog maar 7 wedstrijden.
Begroting van Valencia valt ook in het niets vergeleken met Madrid en Barcelona. Zolang de UEFA dit blijft toestaan, zal er de komende jaren ook niets veranderen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
31 punten verschil tussen de nr 1 en nr 3 damn
Tis toch sowieso een grote bende daaro man. Check dat verhaal met Betis en PSV over die Leandro. PSV 88x in het gelijk gesteld. Betis betaalt gewoon niet. Geen sancties. Flikker toch op.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Begroting van Valencia valt ook in het niets vergeleken met Madrid en Barcelona. Zolang de UEFA dit blijft toestaan, zal er de komende jaren ook niets veranderen.
Geen enkele Spaanse ploeg heeft een speler die beter is dan de basiself van Barcelona en Madrid.
Zie HSV, Málaga en Mathijsen, ook Hercules met Velthuizen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tis toch sowieso een grote bende daaro man. Check dat verhaal met Betis en PSV over die Leandro. PSV 88x in het gelijk gesteld. Betis betaalt gewoon niet. Geen sancties. Flikker toch op.
Dat had de KNVB NOOIT toegestaan. Als het andersom was geweest, werd PSV zo'n beetje overgenomen door de KNVBquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tis toch sowieso een grote bende daaro man. Check dat verhaal met Betis en PSV over die Leandro. PSV 88x in het gelijk gesteld. Betis betaalt gewoon niet. Geen sancties. Flikker toch op.
En daar bleef het bij, zometeen Real - Valencia ....quote:Op zondag 8 april 2012 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zeker niet want het is 2-0 gebleven
Nu 2e helft Atletic de Bilbao - Sevilla 1-0
C'mon Valencia, maak de competitie wat spannender...quote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar bleef het bij, zometeen Real - Valencia ....
Dan heb je als liefhebber best wel 15 eutjes overquote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Niet oordelen voordat je het zeker weet. Maar dan niet.
Ik hoef me niet te verantwoorden, maar toch doe ik het: op mijn kamer heb ik wel gewoon Sport 1, maar ik ben voor het weekend thuis vanwege Pasen. En hier heb ik dus geen Sport 1. Dus vandaar.quote:Op zondag 8 april 2012 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heb je als liefhebber best wel 15 eutjes over
Ja dan moet je je ouders overtuigenquote:Op zondag 8 april 2012 21:32 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te verantwoorden, maar toch doe ik het: op mijn kamer heb ik wel gewoon Sport 1, maar ik ben voor het weekend thuis vanwege Pasen. En hier heb ik dus geen Sport 1. Dus vandaar.
Ik ben haast nooit thuis. Dus ik vroeg het me voor 1 keer af. Sorry hoor, ik wist niet dat iedereen hier zo braaf was.quote:
Iedereen moet wel netjes meebetalen voor de 13 miljoen per jaar voor Messi en kornuitenquote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit thuis. Dus ik vroeg het me voor 1 keer af. Sorry hoor, ik wist niet dat iedereen hier zo braaf was.
Natuurlijk niet. Je hebt altijd zo'n iemand ertussen. Kijk even op lshunter.com of .tv . Weet even niet meer welke het was.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit thuis. Dus ik vroeg het me voor 1 keer af. Sorry hoor, ik wist niet dat iedereen hier zo braaf was.
Duurt meestal niet zo lang voordat het gebeurt....quote:
Net al bijnaquote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duurt meestal niet zo lang voordat het gebeurt....
Volgens mij niet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Is zo'n opkomst nog mogelijk in Camp Nou?
Is ook weer zo'n trend om dit te vinden, volgens mij. Hoor/lees het steeds vakerquote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Messi is de laatste tijd ook een zielig teringventje
Dat sowieso, al kan Ronaldo er ook wat van.quote:
Al een tijdje.quote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja man. Kijk en sssstttt! pleasequote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En die geluidseffecten.quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef TheGeneral het volgende:
Die herhalingen altijd in Spanje... Daar wordt je helemaal gek van. Alles, hoe onnozel ook, 30 keer herhalen.
Met 0-0 ben ik al tevreden.quote:
Helaas wel ja.quote:
Recht op het doel af manquote:
Misschien loopt mijn stream wel 2 minuten achterquote:
Dat kloptquote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valdes zal nooit aan keepen toe komen bij Spanje zo lang Casillas er is
Een chromosoompje teveel lijkt me een meer logische verklaring.quote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien loopt mijn stream wel 2 minuten achter
quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Een chromosoompje teveel lijkt me een meer logische verklaring.
Nee, denk het niet man.quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Casillas is ook gewoon een betere keeper als Valdez. Maar dit was gewoon een simpele redding.quote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valdes zal nooit aan keepen toe komen bij Spanje zo lang Casillas er is
Alles is beter dan Arbeloa. Zwakke schakel.quote:
Valdez ken ik niet, maar Valdes maakt zo zijn foutjes ja.quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Casillas is ook gewoon een betere keeper als Valdez. Maar dit was gewoon een simpele redding.
Hihiquote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Bosingwa..quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles is beter dan Arbeloa. Zwakke schakel.
Manolev?quote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja maar Bosingwa... Naar Real Madrid. Die speelt Ivanovic er bij Chelasea niet eens uit..
Er moeten toch wel betere rechtsbacks rondlopen die Real kan halen.
Coentrão hebben ze tochquote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles is beter dan Arbeloa. Zwakke schakel.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat VdWiel daarnaartoe gaat.
Wil je de ene zwakke schakel door de andere vervangen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Was in wandelgangen en misschien kan het wel zo worden.quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je de ene zwakke schakel door de andere vervangen?
Hoop het echt niet.. zal ook wel niet lijkt mequote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Dat zou baas zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Welke wandelgangenquote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was in wandelgangen en misschien kan het wel zo worden.
Blackcard Greg komt tekort. Zelfs Valencia schat ik te hoog voor hem in.quote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was in wandelgangen en misschien kan het wel zo worden.
Hier dan waarschijnlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dochter heeft de stad verlaten ivm spam
Dat snap ik ook niet. Altijd zeuren om Barca terwijl Madrid precies hetzelfde doet.. Zelfde met vragen om kaarten, zelfde met zeuren om alles, zelfde met rennen naar een scheids etc... Het is bij allebei stront irritant. Maar dan wel constant Barca erop haten terwijl bij Real hetzelfde gebeurd.quote:Op zondag 8 april 2012 22:40 schreef wieisboos het volgende:
ozilen dan huilie doen als barca makkelijk gaat liggen.
Kan hem inderdaad geven. Al wa het wel heel erg licht en Benzema wel makkelijk naarde grond ging. Maar die handen hoorde daar inderdaad niet.quote:
Boeit dat wat? Als we maar kunnen genieten van prachtvoetbalquote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef kilozout het volgende:
Wat is die Di Maria toch lelijk, de tering..
quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef kilozout het volgende:
Maar wat een techniek heeft hijquote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef kilozout het volgende:
Ze hebben daar in heel Spanje een handje van. Zag het gisteren bij Zaragoza ook.quote:Op zondag 8 april 2012 22:49 schreef Rodawa het volgende:
Ik weet dat Barcelona duikers in het team heeft, maar bij Real weten ze ook wat acteren is.
Haha inderdaad, daar waren ze ook lekker bezig. Moet toch irritant zijn voor de tegenstander, lijkt me.quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben daar in heel Spanje een handje van. Zag het gisteren bij Zaragoza ook.
Ach ja, Pepe....dan liever Alves.quote:Op zondag 8 april 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Haha die pepe, die zag arbeloa ook aan als vijand, kan je nagaan hoe het verstand van pepe staat, op 0
Slim toch, ze weten dat z'n IQ niet hoger is dan de minuut op het scorebord.quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef Che_ het volgende:
Ze maken Pepe wel expres agressief door hem telkens hard aan te pakken.. zijn bloed kookt nu wss
Dit seizoen niet hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Nou Ronaldo, dat doe je wel eens beter, ging er al goed voor zitten
Gebeurde ook niks.quote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef chufi het volgende:
Echt lache ... Ronaldo toch duidelijk onderuit en helemaal niks
Had inderdaad geel moeten zijn voor een schwalbe.quote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef chufi het volgende:
Jawel maar het was er wel buiten, dus sowieso geen pingel.quote:Op zondag 8 april 2012 23:00 schreef Zorro het volgende:
Barcelona had hier allang een penalty gekregen en rood voor de tegenstander. Duidelijk op de enkel getrapt.
Goh, voor wie zal hij zijn vanavond?quote:
Sierd is een held. Ga je mond spoelen!quote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ben blij dat ik Engels commentaar heb als ik jullie zo hoor.
Nouuuuuuuuu....quote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hij is bij elke club even enthousiast hoor
Dat klopt, maar ik zei ook hoe het bij Barcelona zou zijn gegaan, niet wat de waarheid isquote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jawel maar het was er wel buiten, dus sowieso geen pingel.
Het gebeurde buiten de 16. En hij liep nog ff door voor hij zich bedacht dat hij beter kon gaan liggen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:00 schreef Zorro het volgende:
Barcelona had hier allang een penalty gekregen en rood voor de tegenstander. Duidelijk op de enkel getrapt.
Behalve bij realquote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is gvd zn beroepquote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
quote:
lul niet, hij was de eerste die gelijk riep penalty! bij Ronaldo net.quote:
Hij heeft het niet zo met Pepe en Marceloquote:
Inderdaad, maar vooral veel te vaak bij het doel van Valencia. Krijg bijna elke minuut wel een hartverzakking.quote:
Dus als iemand denkt dat het wel een penal is, kan diegene meteen niets meer tegen die club hebben?quote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef kalinhos het volgende:
[..]
lul niet, hij was de eerste die gelijk riep penalty! bij Ronaldo net.
Tja, wie wel?quote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zo met Pepe en Marcelo
nee, natuurlijk niet. Maar ik vind 'm beide kanten op even enthousiast.quote:Op zondag 8 april 2012 23:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dus als iemand denkt dat het wel een penal is, kan diegene meteen niets meer tegen die club hebben?
Maar het werd uiteindelijk wel 1-0. Ik hoop dat dat hier niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Klummie het volgende:
Lijkt Arsenal wel van eerder op de avond. Die vonden een leeg doel ook al zo moeilijk.
Die wonnen.. hopen dat dit bij Real niet gebeurtquote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Klummie het volgende:
Lijkt Arsenal wel van eerder op de avond. Die vonden een leeg doel ook al zo moeilijk.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik nu al 80 minuten, maar het blijft maar 0-0.
De zoveelstequote:
Had inmiddels wel 8-8 kunnen zijnquote:
Ik heb dit verhaal inmiddels al zo'n 7 keer gelezen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef chufi het volgende:
Die trainer van Valencia staat nu waarschijnlijk helemaal te flippen langs de lijn... Ik was laatst bij Valencia - PSV en zat er vlak achter, ... Heel erg afleidend die gast ...
Laat hem toch blij zijn. komt ie ook een keer buiten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal inmiddels al zo'n 7 keer gelezen.
Hij is echt irri om achter te zittenquote:Op zondag 8 april 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal inmiddels al zo'n 7 keer gelezen.
Sowieso een prima keepertjequote:
Heerlijk toch. Zijn de mensen in de 2e ring ook weer blij.quote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef Ayreon84 het volgende:
Pepe zal ook eens een voorzet geven... fail
Ze hebben PSV uitgeschakeldquote:
Hopen op rode kaartenquote:Op zondag 8 april 2012 23:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
De frustraties komen omhoog bij Real.
Dat interesseert me nietquote:Op zondag 8 april 2012 23:20 schreef Groninger. het volgende:
[..]
En genk, chelsea, leverkusen, stoke & az
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |