Hier dan waarschijnlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dochter heeft de stad verlaten ivm spam
Dat snap ik ook niet. Altijd zeuren om Barca terwijl Madrid precies hetzelfde doet.. Zelfde met vragen om kaarten, zelfde met zeuren om alles, zelfde met rennen naar een scheids etc... Het is bij allebei stront irritant. Maar dan wel constant Barca erop haten terwijl bij Real hetzelfde gebeurd.quote:Op zondag 8 april 2012 22:40 schreef wieisboos het volgende:
ozilen dan huilie doen als barca makkelijk gaat liggen.
Kan hem inderdaad geven. Al wa het wel heel erg licht en Benzema wel makkelijk naarde grond ging. Maar die handen hoorde daar inderdaad niet.quote:
Boeit dat wat? Als we maar kunnen genieten van prachtvoetbalquote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef kilozout het volgende:
Wat is die Di Maria toch lelijk, de tering..
quote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef kilozout het volgende:
Maar wat een techniek heeft hijquote:Op zondag 8 april 2012 22:46 schreef kilozout het volgende:
Ze hebben daar in heel Spanje een handje van. Zag het gisteren bij Zaragoza ook.quote:Op zondag 8 april 2012 22:49 schreef Rodawa het volgende:
Ik weet dat Barcelona duikers in het team heeft, maar bij Real weten ze ook wat acteren is.
Haha inderdaad, daar waren ze ook lekker bezig. Moet toch irritant zijn voor de tegenstander, lijkt me.quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben daar in heel Spanje een handje van. Zag het gisteren bij Zaragoza ook.
Ach ja, Pepe....dan liever Alves.quote:Op zondag 8 april 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Haha die pepe, die zag arbeloa ook aan als vijand, kan je nagaan hoe het verstand van pepe staat, op 0
Slim toch, ze weten dat z'n IQ niet hoger is dan de minuut op het scorebord.quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef Che_ het volgende:
Ze maken Pepe wel expres agressief door hem telkens hard aan te pakken.. zijn bloed kookt nu wss
Dit seizoen niet hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Nou Ronaldo, dat doe je wel eens beter, ging er al goed voor zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |