Een chromosoompje teveel lijkt me een meer logische verklaring.quote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien loopt mijn stream wel 2 minuten achter
quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Een chromosoompje teveel lijkt me een meer logische verklaring.
Nee, denk het niet man.quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Casillas is ook gewoon een betere keeper als Valdez. Maar dit was gewoon een simpele redding.quote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valdes zal nooit aan keepen toe komen bij Spanje zo lang Casillas er is
Alles is beter dan Arbeloa. Zwakke schakel.quote:
Valdez ken ik niet, maar Valdes maakt zo zijn foutjes ja.quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Casillas is ook gewoon een betere keeper als Valdez. Maar dit was gewoon een simpele redding.
Hihiquote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Bosingwa..quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles is beter dan Arbeloa. Zwakke schakel.
Manolev?quote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja maar Bosingwa... Naar Real Madrid. Die speelt Ivanovic er bij Chelasea niet eens uit..
Er moeten toch wel betere rechtsbacks rondlopen die Real kan halen.
Coentrão hebben ze tochquote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles is beter dan Arbeloa. Zwakke schakel.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat VdWiel daarnaartoe gaat.
Wil je de ene zwakke schakel door de andere vervangen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Was in wandelgangen en misschien kan het wel zo worden.quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je de ene zwakke schakel door de andere vervangen?
Hoop het echt niet.. zal ook wel niet lijkt mequote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Dat zou baas zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Welke wandelgangenquote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was in wandelgangen en misschien kan het wel zo worden.
Blackcard Greg komt tekort. Zelfs Valencia schat ik te hoog voor hem in.quote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was in wandelgangen en misschien kan het wel zo worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |