Met 0-0 ben ik al tevreden.quote:
Helaas wel ja.quote:
Recht op het doel af manquote:
Misschien loopt mijn stream wel 2 minuten achterquote:
Dat kloptquote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valdes zal nooit aan keepen toe komen bij Spanje zo lang Casillas er is
Een chromosoompje teveel lijkt me een meer logische verklaring.quote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien loopt mijn stream wel 2 minuten achter
quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Een chromosoompje teveel lijkt me een meer logische verklaring.
Nee, denk het niet man.quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Casillas is ook gewoon een betere keeper als Valdez. Maar dit was gewoon een simpele redding.quote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valdes zal nooit aan keepen toe komen bij Spanje zo lang Casillas er is
Alles is beter dan Arbeloa. Zwakke schakel.quote:
Valdez ken ik niet, maar Valdes maakt zo zijn foutjes ja.quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Casillas is ook gewoon een betere keeper als Valdez. Maar dit was gewoon een simpele redding.
Hihiquote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Bosingwa..quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles is beter dan Arbeloa. Zwakke schakel.
Manolev?quote:Op zondag 8 april 2012 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja maar Bosingwa... Naar Real Madrid. Die speelt Ivanovic er bij Chelasea niet eens uit..
Er moeten toch wel betere rechtsbacks rondlopen die Real kan halen.
Coentrăo hebben ze tochquote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles is beter dan Arbeloa. Zwakke schakel.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat VdWiel daarnaartoe gaat.
Wil je de ene zwakke schakel door de andere vervangen?quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Was in wandelgangen en misschien kan het wel zo worden.quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je de ene zwakke schakel door de andere vervangen?
Hoop het echt niet.. zal ook wel niet lijkt mequote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Dat zou baas zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
Welke wandelgangenquote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was in wandelgangen en misschien kan het wel zo worden.
Blackcard Greg komt tekort. Zelfs Valencia schat ik te hoog voor hem in.quote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was in wandelgangen en misschien kan het wel zo worden.
Hier dan waarschijnlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dochter heeft de stad verlaten ivm spam
Dat snap ik ook niet. Altijd zeuren om Barca terwijl Madrid precies hetzelfde doet.. Zelfde met vragen om kaarten, zelfde met zeuren om alles, zelfde met rennen naar een scheids etc... Het is bij allebei stront irritant. Maar dan wel constant Barca erop haten terwijl bij Real hetzelfde gebeurd.quote:Op zondag 8 april 2012 22:40 schreef wieisboos het volgende:
ozilen dan huilie doen als barca makkelijk gaat liggen.
Kan hem inderdaad geven. Al wa het wel heel erg licht en Benzema wel makkelijk naarde grond ging. Maar die handen hoorde daar inderdaad niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |