Ik hoef me niet te verantwoorden, maar toch doe ik het: op mijn kamer heb ik wel gewoon Sport 1, maar ik ben voor het weekend thuis vanwege Pasen. En hier heb ik dus geen Sport 1. Dus vandaar.quote:Op zondag 8 april 2012 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heb je als liefhebber best wel 15 eutjes over
Ja dan moet je je ouders overtuigenquote:Op zondag 8 april 2012 21:32 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te verantwoorden, maar toch doe ik het: op mijn kamer heb ik wel gewoon Sport 1, maar ik ben voor het weekend thuis vanwege Pasen. En hier heb ik dus geen Sport 1. Dus vandaar.
Ik ben haast nooit thuis. Dus ik vroeg het me voor 1 keer af. Sorry hoor, ik wist niet dat iedereen hier zo braaf was.quote:
Iedereen moet wel netjes meebetalen voor de 13 miljoen per jaar voor Messi en kornuitenquote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit thuis. Dus ik vroeg het me voor 1 keer af. Sorry hoor, ik wist niet dat iedereen hier zo braaf was.
Natuurlijk niet. Je hebt altijd zo'n iemand ertussen. Kijk even op lshunter.com of .tv . Weet even niet meer welke het was.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit thuis. Dus ik vroeg het me voor 1 keer af. Sorry hoor, ik wist niet dat iedereen hier zo braaf was.
Duurt meestal niet zo lang voordat het gebeurt....quote:
Net al bijnaquote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duurt meestal niet zo lang voordat het gebeurt....
Volgens mij niet.quote:Op zondag 8 april 2012 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Is zo'n opkomst nog mogelijk in Camp Nou?
Is ook weer zo'n trend om dit te vinden, volgens mij. Hoor/lees het steeds vakerquote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Messi is de laatste tijd ook een zielig teringventje
Dat sowieso, al kan Ronaldo er ook wat van.quote:
Al een tijdje.quote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja man. Kijk en sssstttt! pleasequote:Op zondag 8 april 2012 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |