Hij vindt het niet leukquote:
Ze leiden wel af van d'r neusquote:
Liver sinaasappelsap dan de mayonaise van vorige week...quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
plakt toch als een malle, ik zou echt overslaan.
Dat wel, damn wat smerig lijkt me dat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liver sinaasappelsap dan de mayonaise van vorige week...
Zij is best oud al denk ik, begin 60 ofzo?quote:
En Lieke heeft meer kraaienpoten dan Simone.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zij is best oud al denk ik, begin 60 ofzo?
53quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zij is best oud al denk ik, begin 60 ofzo?
Hij wil van alle markten thuis zijn nu zijn muziek niet echt lekker gaat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:32 schreef Adelante het volgende:
Lange Frans
Waarom moet die zo veel op tv zijn...
Katiequote:Op zaterdag 7 april 2012 22:21 schreef dfdsdfds het volgende:
Hoe heette die Engels sprekende chick ook alweer?
Simone is leuk ze gaat Sister Act spelen.. Leuke uitzending en internet uitzending was ook leuk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:30 schreef hexje het volgende:
Simone doet mij vandaan aan Tineke Schouten denken.
Ja, viel mij ook op. Erg jammer dat er juist bij dat interview veel foto's en filmpjes langs kwamen die je dus niet kon zien.quote:Op zondag 8 april 2012 00:00 schreef Basson het volgende:
Vraag me af wat er achter de schermen fout is gegaan. Op de een of andere manier kon er tijdens het item met Simone niet geschakeld worden. Alles op de handheld camera....
Ik heb de reguliere uitzending niet gezien, maar nu in de herhaling lijkt alles goed te gaan.quote:Op zondag 8 april 2012 00:49 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op. Erg jammer dat er juist bij dat interview veel foto's en filmpjes langs kwamen die je dus niet kon zien.
En 20 jaar hetzelfde kapsel.quote:Op zondag 8 april 2012 03:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat heeft die Simone een vrolijk gezicht voor iemand die zo veel verdriet heeft gehad. Tof mens!
Verdriet met wat?quote:Op zondag 8 april 2012 03:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat heeft die Simone een vrolijk gezicht voor iemand die zo veel verdriet heeft gehad. Tof mens!
Hij werkt bij Paul de leeuw.twitter:nicoarends twitterde op zaterdag 07-04-2012 om 21:01:38Gloeiende! Montagefout in uitzending vanavond! Camera 4 niet op tape... reageer retweet
Haar dochtertje zou nu als ze leefde 14 jaar zijn geworden..Simone heeft met 7 maanden zwangerschap haar kindje verloren.. Natuurlijk ook haar man regisseur Guus Verstraete.quote:Op zondag 8 april 2012 11:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Verdriet met wat?
Ze heeft idd altijd al hetzelfde kapsel.
En als dat 14 jaar geleden is gebeurd zou je verwachten dat je dan nu nog steeds niet vrolijk kijkt?quote:Op zondag 8 april 2012 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Haar dochtertje zou nu als ze leefde 14 jaar zijn geworden..Simone heeft met 7 maanden zwangerschap haar kindje verloren.. Natuurlijk ook haar man regisseur Guus Verstraete.
Hoe kun je nu een hekel hebben aan uitzending gemist?quote:Op zondag 8 april 2012 13:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Verdomme, uitzending van gister niet opgenomen en gemistIk haat Uitzending Gemist maar moet het nu wel gebruiken... Fuck
Oh jawel hoor, absoluut. Maar bij de meeste mensen tekent zoiets in het gezicht. Terwijl zij juist een heel vrolijk gezicht heeft, met lachrimpels. Vind ik mooi.quote:Op zondag 8 april 2012 12:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
En als dat 14 jaar geleden is gebeurd zou je verwachten dat je dan nu nog steeds niet vrolijk kijkt?
Neehee. Je moet gaan naar www.Paul.vara.nl.quote:Op zondag 8 april 2012 13:31 schreef Taurus het volgende:
Hoe kun je nu een hekel hebben aan uitzending gemist?Hij staat daar overigens niet op volgens mij. Deed het net niet.
Die linkt naar UG slimmerdquote:Op zondag 8 april 2012 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neehee. Je moet gaan naar www.Paul.vara.nl.
Wie weet beter dommerik jij of ik. ik heb toevallig van de week op de site van Paul de uitzending gezien.quote:Op zondag 8 april 2012 19:17 schreef Piles het volgende:
Die linkt naar UG slimmerdEn daar doet ie het dus ook niet.
Het gaat om de aflevering van gisteren. Kijk eens op de site of ie het doet.quote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie weet beter dommerik jij of ik. ik heb toevallig van de week op de site van Paul de uitzending gezien.
Oh, toevalligquote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Toevallig vandaag geen geldige uitzending maar morgenof zo kun je hem zien [ afbeelding ] voor jou Piles.
Neen, van vorige week natuurlijkquote:Op zondag 8 april 2012 19:39 schreef Piles het volgende:
De uitzending van gisteren? Dat lijkt me heel stug hè
Daar ging het toch helemaal niet overquote:Op zondag 8 april 2012 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neen, van vorige week natuurlijkhehe!!!
Ik mis die lampjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
Dit is niet het niveau van 'Shine'.
En zijn hand door zijn haar, elke 10 seconden.quote:Op zondag 15 april 2012 18:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn die toppers toch verschrikkelijk zeg, vooral die Rene Froger met zijn hamsterwangen
Tja ze wordt ook ouder héquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:56 schreef chufi het volgende:
Nou Bridget gaat er ook niet op vooruit zeg
Ze zag er goed uit vind ik..Leuke uitzending PAU!L en ook PAU!LXL was leuk zojuist gekeken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:56 schreef chufi het volgende:
Nou Bridget gaat er ook niet op vooruit zeg
De onwetenden onder onsquote:
92 jaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo genieten.![]()
Zuster Klivia
Zo adrem nog.
Hetty Blok![]()
![]()
quote:
Volstrekt oninteressant type inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef tong80 het volgende:
Zo'n Irene Moors haalt het hele programma naar beneden.
Wat een trieste doos.
WHUT, ik dacht dat ze zeiden 72, toen dacht ik nou, dan ziet ze er niet zo heel best uit, maar 92, en dan nog zo scherpquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]Zo oud! Jeetje. Ik zat al te wachten tot haar leeftijd werd genoemd, ik dacht 85 in die trant.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
WHUT, ik dacht dat ze zeiden 72, toen dacht ik nou, dan ziet ze er niet zo heel best uit, maar 92, en dan nog zo scherp
Ow leuk!! Kan niet wachten tot het op uitzending gemist staat, Hettyquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo genieten.![]()
Zuster Klivia
Zo adrem nog.
Hetty Blok![]()
![]()
Ik vond zijn trillende lip wel grappig.quote:
die priceless blik in zijn ogenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vond zijn trillende lip wel grappig.
is hij daar van?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter dan wat ik gehoord heb op de Voice UK
Ik hoorde net nog het laatste stukje, inderdaad, stukken beter en vooral rustiger.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter dan wat ik gehoord heb op de Voice UK
Ik denk dat hij daar optrad, want hij is daar niet van.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
is hij daar van?
ik zap net ff tijdens reclame van Taken
Dat is haar trade markquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:35 schreef chufi het volgende:
Wat heeft dat fotomodel/vrouw van hem lelijke tanden
Arrogant kwam ze over toen die 22 jarige meid in beeld kwamquote:
Was een leuke uitzending vond ik..Weet niet of jij inmiddels op i-net hebt gekeken ben benieuwd wat je van PAU!L vond.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:21 schreef ElizabethR het volgende:
Ow leuk!! Kan niet wachten tot het op uitzending gemist staat, HettyJemig, 92 al!!
Dat meen je niet ..Ken jij Hetty Blok niet?? Zij is bekend als Zuster Clivia in '' Ja Zuster Nee Zuster'' in de jaren 60 eind jaren 60 dan..quote:
twitter:PAULOPZATERDAG twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 14:33:00#5mei dus Feestelijke gasten vanavond: @jason_mraz @Yes_Rtwit @giel3fm @fritswester @LobkeBerkhout en @dorsports #Pau!l #Ned1 22.10u #Vara reageer retweet
Hij doet nu wel stoer, maar als Yes R langskomt zit ie toch weer van 'godsamme wauwauwauw'quote:
Beetje oldschool Kopspijkers achtigquote:
Welnee, dan zou 'ie nu ook wel slijmenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Hij doet nu wel stoer, maar als Yes R langskomt zit ie toch weer van 'godsamme wauwauwauw'
quote:
Ook waarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon van niveau Onder De Tram en Tussen De Oren
verschrikkelijk hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een nietszeggend kutliedje is dit zeg
Alle hipsters rukken zich nu suf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
zo waar dit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
verschrikkelijk hevroeger maakte hij nog wel leuke nummers, maar nu is het alleen maar van die verschrikkelijke zoete Sky muziek.
Oh ja, dat is ook van hem. Zou je bijna vergetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
verschrikkelijk hevroeger maakte hij nog wel leuke nummers, maar nu is het alleen maar van die verschrikkelijke zoete Sky muziek.
Ik vond het nog best aardigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja dat wel, maar ik dacht meer aan iemand als Johan Heestersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kampioenschapsspeech van hem niet gezien?
ietsje langer dan 10 minuten. ik vond vorige week mooier dan zaterdag het gehele uitzending bedoel ik..quote:
Politiek zal mij een worst wezen dus mij opdragen het nieuws te volgen is wel ongepast.quote:
Beetje jammer dat 'ie al z'n vriendinnen uitnodigt vanavond inderdaad. Met name die Leontine, die heeft toch echt niets meer toe te voegen?quote:
Ja en dan die gezellige 'bij ons in het Gooi'-anekdotes, who fucking cares?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Beetje jammer dat 'ie al z'n vriendinnen uitnodigt vanavond inderdaad. Met name die Leontine, die heeft toch echt niets meer toe te voegen?Die Paulien is nog enigszins actueel en Buma natuurlijk ook, maar Leontine, alsjeblieft zeg. Er zijn toch wel interessantere gasten uit te nodigen denk ik.
Als er maar geen skateboards in de buurt warenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ga absoluut niet op Buma stemmen, maar dit doet hij uitstekend. Ook Balkenende was trouwens in dit soort programma's altijd op zijn best.
Daar is iequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:54 schreef Piles het volgende:
Kom op met de quiz, weg met dit gewauwel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |