Kan ook een leuke hobby zijn, je ergeren aan iets wat niets met jou te maken heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het stoort me, hoe triest die mensen zijn.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:00 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Als je hier al last van hebt, gaat het bij jezelf ook ergens mis.
Je hoeft niet direct altijd overal erg veel (over)last van te hebben om iets irritant te vinden hoor.quote:
Jawel, het doet pijn aan de ogen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet direct altijd overal erg veel (over)last van te hebben om iets irritant te vinden hoor.
Er zijn hier mensen die klagen over mensen die 'ik vindt' schrijven. Daar heb je toch zelf ook geen last van?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Zenato het volgende:
Iets zegt me dat jij geen vrienden hebt...
Zo jij hebt egt vantasie enzo en orginieteid enzo wordt jij soms filmmaker of sgrijver?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Zenato het volgende:
En ze moeten allemaal wel gewoon voldoen aan jouw verwachting natuurlijk. Wat zullen we nou krijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Ritmo het volgende:
Overigens heb ik er wel degelijk last van (gehad). Soms zit je met zulke figuren opgescheept d.m.v. je werk, projectgroep op school etc. En dan moet je noodgedwongen met ze omgaan.
Met normale mensen neem je dan maandag ff je weekend door, maar zij hebben gewoon nooit wat te vertellen.
Echt hé, het zijn ook altijd ''nerds'' die ze aandoen naar school..quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef SpikedPsych het volgende:
Niks mis met bergschoenen, als je ze maar tijdens een bergwandeling gebruikt
Kap eens met dat achterlijke gekaats.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Zenato het volgende:
Trolololquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef Paxcon het volgende:
ja ts je kan nou wel interessant doen maar ik heb gewoon via internet vrienden (denk aan bijvoorbeeld world of warcraft) alleen die wonen niet in de buurt
En jij word zeker taalkundige ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Zo jij hebt egt vantasie enzo en orginieteid enzo wordt jij soms filmmaker of sgrijver?
Helemaal niet. Integendeel... juist leuk als ze nou net iets vertellen wat ik niet verwacht, iets leuks.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En ze moeten allemaal wel gewoon voldoen aan jouw verwachting natuurlijk. Wat zullen we nou krijgen.
TS is steen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef plopkweker het volgende:
Vraagje aan TS, Haat jij ook wel eens niet?
Mensen die hele dagen voor tentamens leren...
Just Shoot Me
Avondmensen willen uitslaaprecht
Computernerds
Nederlandse Marine
Dat is een kleine greep uit jouw topics. alleen maar haten, haten en nog eens haten. waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |