Ze bewaren het leukste voor het laatst hè, zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Waarom is het begin van dit programma zo kut en wordt het later pas leuk en als het leuk is dan is eht afgelopen
Ik zit er net een beetje in, is het afgelopenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze bewaren het leukste voor het laatst hè, zoals gewoonlijk.
Op die manier kijk je volgende week weerquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Waarom is het begin van dit programma zo kut en wordt het later pas leuk en als het leuk is dan is eht afgelopen
Ik zat het ook echt te doen hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Beatbox oefening:
Poffertje crackertje.
En dan zonder klinkers, dus pfhttj krkrtj heel vaak achter elkaar zeggen.
Waarschijnlijk si 80% volgende week hier weer klagen over de slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die manier kijk je volgende week weer
Nu kan ik mn scherm niet meer zien. Alle popcorn en cola zit ertegenaan getuftquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Beatbox oefening:
Poffertje crackertje.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Beatbox oefening:
Poffertje crackertje.
Ik verheug me er al opquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk si 80% volgende week hier weer klagen over de slechte kwaliteit.
lmao...quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Logisch, hier wordt je ook moe van.. Robert
Is Robert hier niet een beetje te oud voor?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh die remix van het smurfenlied was wel tof.
de smurfenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Logisch dat hij als laatst gaat, die microfoon is straks volgetuft.
Michael Winslowquote:
Dat was echt heel slecht bij deze act, compleet overbodigquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:27 schreef kwiwi het volgende:
waarom vertelt ie steeds wat ie gaat doen, dat horen we toch
Mja, mja, jammer wel inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Robert hier niet een beetje te oud voor?
Oh wacht Patries is ouder
We moeten maar eens een flinke lading dreigmails sturen naar RTL, met het vriendelijke doch dringende verzoek Robert uit HGT te verwijderen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef kwiwi het volgende:
zo, overschakelen naar de gypsies, tot volgende week medeklagers![]()
Ja, die vallen wel lekker binnen wat jij wilt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
weer anderhalf uur van mijn leven voorbij
toch twee leuke acts, Laura uit Almere en Dance Flash
Zou ie kont dan als cunt uitspreken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Robert, die alles wat op -end eindigt uitspreekt als -ont. Ontroeront, lachwekkont, duisont.
Soms jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Als je niet al teveel talent verwacht is HGT wel vermakelijk,tenminste ik vind het vermakelijk
dito hierquote:
La Paay heeft d'r seizoen niet volgens mij. Ze zegt zo weinig steeds.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vond de jury vanavond ontzettend lullig doen en met name mevrouw Paay.
Dit sowiesoquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef tompsv18 het volgende:
Gordon was vanavond wel weer lekker bezig met zijn opmerkingen
Ja nee geen toppers gezien ...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het gemist.
Ik weet niet of ik het morgen op RTL8 terug ga kijken.
De moeite waard?
Nee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het gemist.
De moeite waard?
het was wel beter dan die van vorige week..quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het gemist.
De moeite waard?
Op de achtergrond is het wel grappig of als je door kan spoelen, voor de rest niet echt een aanrader ofzoquote:
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
het was wel beter dan die van vorige week..
Veel doorspoelenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de achtergrond is het wel grappig of als je door kan spoelen, voor de rest niet echt een aanrader ofzo
Dit waren leuke en sommige hilarische acts:quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk.
Ik ga wel weer kijken bij de liveshows of zo.
Ik krijg nog steeds foutmeldingen bij RTL Gemist ...quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dit waren leuke en sommige hilarische acts:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ac16764b-f2b7-4818-b18c-da6402a73fe8
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6e428d2b-d368-4a48-9849-d5aa625d5dd0
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6e428d2b-d368-4a48-9849-d5aa625d5dd0
Ik zou zeggen niet de moeite waardquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds foutmeldingen bij RTL Gemist ...
Kutsite.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:22 schreef iBenny het volgende:
1.962.000 kijkers gisteren. Een stuk minder dan vorige week. Flikken Maastricht zit HGT ook op de hielen...
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:32 schreef iBenny het volgende:
Dat blonde Almeerse kreng vond ik ook maar raar. En vond dr ook eigenlijk helemaal niet mooi zingen. Dan liever die ophoepeler...
Was dat Flikken er vorige week niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:22 schreef iBenny het volgende:
1.962.000 kijkers gisteren. Een stuk minder dan vorige week. Flikken Maastricht zit HGT ook op de hielen...
Ik vraag me af in welk seizoen het dan zo anders was.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb gisteren nog maar net de top100 gehaald, dus dat zegt wel dat er weinig te melden was. Aan de koffietafel ging het gesprek over alles behalve HGT, dat is in het verleden wel anders geweest.
seizoen 1, met breezah Anne Wilson. 2008 geloof ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welk seizoen het dan zo anders was.
Neuh, beatboxen is populairder dan ooit tegenwoordig. Net als popping/locking enzo. En het niveau ligt ook vele malen hoger dan de 80squote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef BabeWatcher het volgende:
bietboksen was in de jaren 90 al ouderwetsch
Of de sympathieshow.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
Hollands got talent is gewoon lelijk. het gaat erom wat het meeste entertaint. niet talent. kunnen ze beter best entertaining show noemen ofzo.
Uhu... hoezo?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef FokNederland het volgende:
Ibenny ben jij die ImBenny op Twitter?
Nee hoor. RTL heeft sinds een jaar of zo altijd op vrijdag reclame voor GTST zodat het ongeveer 7 minuten te laat begint.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef FokNederland het volgende:
Duurt nog wel even want GTST loopt uit.
En waarom is het acteerwerk bij soaps slechter dan bij niet-soapseries? Omdat ze bij soapseries heel veel scènes op 1 dag moeten opnemen en eigenlijk alles er in één keer goed op moet staan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat een tenenkrommend acteerwerk en dit is de langst lopende nederlandse serie ooit
Nederlandse comedy is net zo tenenkrommendquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
En waarom is het acteerwerk bij soaps slechter dan bij niet-soapseries? Omdat ze bij soapseries heel veel scènes op 1 dag moeten opnemen en eigenlijk alles er in één keer goed op moet staan.
Bij bijv. comedyseries hebben ze meer tijd om zich voor te bereiden en kunnen ze scènes vaker overdoen.
Ik zag namelijk bij Talentenjacht Feedback een Twitter staan.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:34 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ik zag namelijk bij Talentenjacht Feedback een Twitter staan.
Ik ging even kijken wie Volgend waren en zag daar Imbenny staan. En toen zag ik die foto en toen deed ik, dus ik vroeg me af of jij dat bent.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:34 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ik zag namelijk bij Talentenjacht Feedback een Twitter staan.
Ik ging even kijken wie Volgend waren en zag daar Imbenny staan. En toen zag ik die foto en toen deed ik, dus ik vroeg me af of jij dat bent.
Is bijna afgelopenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef chufi het volgende:
En zoals altijd maar weer wachten voordat we los kunnen gaan
Doe maar ff een Dan-post, dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Als ik Robert zo zie dan denk ik"waar is de caravan"?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Doe maar ff een Dan-post, dan hebben we dat ook weer gehad
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Doe maar ff een Dan-post, dan hebben we dat ook weer gehad
quote:
niet mijn kop thee, tenzij het tienermeisjes zijnquote:
Dit is de eerste act pasquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
Vergeet ik het begin nu alweer.Niks gemist zeker?
Eh... nopequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
alleen deze dansers, niks gemist dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
Het hoogtepunt is net geweestquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
ja blijkbaar hequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
Hun deden het trouwens anders dan dat ze zeiden
Je moest niet doen wat ze zeiden, je moest doen wat ze dedenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
Hun deden het trouwens anders dan dat ze zeiden
quote:
Duurt ff voordat het wat drukker wordt tochquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier rustig trouwens vandaag, kan alle posts zowaar op m'n gemakje lezenWaar is Pheno bijvoorbeeld?
Ik ken het niet eens. Wehehehe Danquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
Melbourne shuffleAchterhaalde bende.
ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht dat ze in trainingspak gingen dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |