Dit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Ze had iets grappigs moeten doen. Dan was ze vast doorgegaan.
whehe, ziet er echt niet uit he!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:52 schreef DjinN het volgende:
Dafuq ?!Die kerel is vergeten de rest van zijn hoofd te scheren
Neem een borrelquote:
whehehequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef DjinN het volgende:
Ik moet meteen aan Miss Jay denken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Miss Jay is gewoonquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef DjinN het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ook al zo'n nasty figuur ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef DjinN het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jaaa! Die vind ik geweldigquote:
Hij wordt altijd zo ongemakkelijk bij nichtenquote:
dit, beetje jammer.quote:
Tja er gaat elk seizoen zoveel meer bagger door... flauw ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef WillemijnB het volgende:
Dan is een choreograaf en danser, 't lijkt me stug dat hij anti-homo is.
Ach, een kerel die goed danst oogt ook snel als een nicht, dus dan moet Dan wat anders gaan doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij wordt altijd zo ongemakkelijk bij nichten.
nee heel modern zeggen ze...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef DjinN het volgende:
Oh god niet weer van die kutmuziek heVan die jaren 50 meuk
Nee, Mister Sandmanquote:
De versie in Cry Baby was veel beterquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit voor stom hoempapa arrangement?
Patries heeft gelijk, de stemmen liggen te dicht bij elkaar, waardoor het niet vol genoeg klinktquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Acapella is beter. Nog steeds niet perfect.
quote:
ik ga echt meteen slapen na HGT, ik werk bijna elke zaterdagquote:
Erik!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Babette!
Ik kan Jar of Hearts niet meer horen. Dankzij alle talentenjachten.
Is al een paar jaar oud. Tijdens SYTYCD NL seizoen 2 volgens mij al.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar komt dat nummer opeens vandaan... een hit is het nooit geweest toch?
Gleequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar komt dat nummer opeens vandaan... een hit is het nooit geweest toch?
Ohwquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is al een paar jaar oud. Tijdens SYTYCD NL seizoen 2 volgens mij al.
Pasen is veel beter dan Kerst. Wat is er nou bijzonder aan geboren worden? Opstaan uit de dood is pas echt een prestatie!quote:
dan lig je 'n eind achter, komt uit seizoen 1 of 2quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha... die aflevering heb ik denk ik nog niet gezien
quote:
ik ga morgen een Vastendag houden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Pasen is in mijn herinnering altijd al zo'n vreetfeest geweest, net als Kerst.
Dan is het toen niet opgevallen, dat kan ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan lig je 'n eind achter, komt uit seizoen 1 of 2
google zegt: 2 (prom queen)quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan lig je 'n eind achter, komt uit seizoen 1 of 2
Nee niet zo als nu, vroeger hadden hooguit Paasbrood en gekleurde eieren. Nu zie je hele paasmaaltijden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Pasen is in mijn herinnering altijd al zo'n vreetfeest geweest, net als Kerst.
Ja toen was het een croissantje, warm ei, chocola, paasbroodje, gedekte tafel... nu 4 gangenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet zo als nu, vroeger hadden hooguit Paasbrood en gekleurde eieren. Nu zie je hele paasmaaltijden.
In mijn familie was dat altijd alquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet zo als nu, vroeger hadden hooguit Paasbrood en gekleurde eieren. Nu zie je hele paasmaaltijden.
Ah jullie waren trendsettersquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn familie was dat altijd al. Misschien hebben de supermarkten ons eindelijk ingehaald
.
Daarom moet Dan niet zo zeiken, de danser dattie isquote:
Waardeloos figuur hè?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook maar niet wennen aan Robert in dit programma.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
Is die met z'n voorhoofd tegen een grasmaaier aangelopen?!
Ik vind het wel passen, de acts slaan ook 9 van de 10 keer nergens op, dus Robert past imo best prima, gewoon losjes enzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan ook maar niet wennen aan Robert in dit programma.
mag ik je aanrakenquote:
Past bij 'r gezichtquote:
Omdat ze uit die hoek komt met hetzelfde accentquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:16 schreef babette21 het volgende:
waarom praten alle (puber)meisjes tegenwoordig als Britt?
Christina Perriquote:
Christina Perri.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje te schreeuwerig.
quote:
Dat denk ik niet..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik denk van Christina Perri.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik woon al heel lang in Almere, maar ik ben haar nog nooit tegengekomen.
Ben ik het wel mee eens. Meer ruimte voor de wat "andere" acts, goochelaars, weet ik veel, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind dat zangers en zangeressen weg moeten uit HGT, daar zijn al 20 andere shows voor.
Zeiden ze dat? Wat een vergelijkingquote:
Neusfluitjes, kameelspugersquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Meer ruimte voor de wat "andere" acts, goochelaars, weet ik veel, dat soort dingen.
Ja, ze is helemaal niet bruin!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeiden ze dat? Wat een vergelijkingSchaamteloos
Clownsquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Meer ruimte voor de wat "andere" acts, goochelaars, weet ik veel, dat soort dingen.
X-factor komt voorlopig niet terug..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind dat zangers en zangeressen weg moeten uit HGT, daar zijn al 20 andere shows voor.
Precies, meer variatie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar he als hier nog tienduizenden anderen wonenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik woon al heel lang in Almere, maar ik ben haar nog nooit tegengekomen.
misschien heb ik over haar heen gekekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Raar he als hier nog tienduizenden anderen wonen
Dat zal het zijn ....quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
misschien heb ik over haar heen gekeken1m56
En dan roepen dat het nu op 4 beter is dan op 6, mwahhhhhhhquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Meh, een gemiddelde kandidaat van THE Voice Kids was beter
Bij TVOH gaat zij echt niet door.. maar ben het wel met je eens hoor, dat dit eigenlijk niet in HGT hoeft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan heb je nog The Voice, en die andere 20 talentenjachten gericht op zang.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Dat is nou juist precies waarom dit soort acts niet in HGT thuishoren, omdat ze hier wel doorgaan, en daar niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij TVOH gaat zij echt niet door.. maar ben het wel met je eens hoor, dat dit eigenlijk niet in HGT hoeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |