Spuit 11... Galbakken krijgen hier alle ruimte. Je verontwaardiging vind ik nogal huichelachtig/selectief als je ziet hoe in SC op de man wordt gespeeld. Ik heb je daarover nog nooit zien klagen of mensen daarop zien aanspreken.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef Reya het volgende:
In het PVV-topic wordt - niet voor de eerste keer - op de persoon gespeeld. Dat begint behoorlijk vervelend te worden.
Ik heb het maar even gedaan bij gebrek aan POLmods.quote:Op zondag 22 april 2012 23:38 schreef Hexagon het volgende:
Kan een mod de onzin reacties in mijn nieuwe topic weggooien?
Stel hier je dreamteam-kabinet samen
Remlof heeft hem meegenomen, dus gefixtquote:Op maandag 23 april 2012 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom is dit feestelijke topic gesloten?
Zwaai hier Rutte 1 uit
Als het niks toevoegt aan POL, knikker het dan naar ONZ ofzo. Ik zie niet in welke "schade" dit topic heeft...
Oja:![]()
![]()
Done.quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef freako het volgende:
Bijzondere TT: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/336834/Oppositie-wil-Wet-W
Topic is sowieso niet veel soeps
Het gaat om je gehele posthistorie die momenteel stevige dieptepunten aan het bereiken is. Ik weet niet wat je wilt maar zo ga je het in elk geval niet bereiken.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het valt mij op dat de moderatie een stuk strenger is geworden dan de afgelopen anderhalf a twee jaar. Toeval??? 'Kleur' bekennen noemen ze dat geloof ik?
Al die tijd roepen dat Wilders een gevaar is was toegestaan, echter Roemer benoemen is niet toegestaan? De pvv een partij van NSB'ers noemen, was geen probleem...... ik ben wel benieuwd waarom dit nu niet mag. Krijgt men hier geld van de SP ofzo?
Hoho, VKZ is het nieuwe piratennest.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat om je gehele posthistorie die momenteel stevige dieptepunten aan het bereiken is. Ik weet niet wat je wilt maar zo ga je het in elk geval niet bereiken.
Overigens, strenge moderatie hier? We doen maar weinig aan moderatie op inhoud alleen als het niveau weer eens zwaar zakt. Dan doen we daar iets aan, zoals nu. verder kan en mag er in POL volgens mij meer dan bijna overal op FOK.
Ik ben tegen de SP aan het ageren.... als dat idd als dieptepunt gezien wordt bevestig je mijn punt. Dat ik het wat dik aanzet mag toch niet als dieptepunt worden aangemerkt aangezien mods wel werd toegestaan anderhalf jaar de pvv neer te zetten als NSB partij, zelfs in zijn onderschrift.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat om je gehele posthistorie die momenteel stevige dieptepunten aan het bereiken is. Ik weet niet wat je wilt maar zo ga je het in elk geval niet bereiken.
Overigens, strenge moderatie hier? We doen maar weinig aan moderatie op inhoud alleen als het niveau weer eens zwaar zakt. Dan doen we daar iets aan, zoals nu. verder kan en mag er in POL volgens mij meer dan bijna overal op FOK.
daar wordt toch alles wat negatief is over de PVV verwijderd?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, VKZ is het nieuwe piratennest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |