Het is dan nog steeds wel een vereiste die begrippen en hun maatschappelijke relevantie te begrijpen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het principe van inkomsten en uitgaven in balans houden wordt juist vaak goed gesnapt door het 'laag opgeleide klootjesvolk'. Vraag 20 bouwvakker of ze liever ontspoorde overheidsfinancieen zien of gezonde overheidsfinancieen, en ik denk dat ze allemaal het laatste zeggen.
Verwend kreng dus. Zoals de meeste VVD-ers trouwens,.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er niks mee te lijden hebt, je krijgt gewoon een villa van pa en ma door je strot geduwd en hebt schijt aan de rest.
Ze kunnen nog altijd SP stemmen als het een keer tegen zitquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verwend kreng dus. Zoals de meeste VVD-ers trouwens,.
Wellicht dat het klootjesvolk wel inziet dat bezuinigen noodzakelijk is, maar dat maakt nog niet dat zij waardering hebben voor de keuzes die worden gemaakt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het principe van inkomsten en uitgaven in balans houden wordt juist vaak goed gesnapt door het 'laag opgeleide klootjesvolk'. Vraag 20 bouwvakker of ze liever ontspoorde overheidsfinancieen zien of gezonde overheidsfinancieen, en ik denk dat ze allemaal het laatste zeggen.
Wat bedoel jij?quote:
Het is heel simpel hoor, als je organisatie in de financiele problemen zit is ze per saldo vleugellam. De meeste mensen zien toch ook wel in dat een vleugellamme overheid niets voor ze kan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is dan nog steeds wel een vereiste die begrippen en hun maatschappelijke relevantie te begrijpen.
Ik doel op het globale joodse complot.quote:
Het mondiale Joodse complot, zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doel op het globale joodse complot.
Prima.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het mondiale Joodse complot, zul je bedoelen.
[insert neuskusgrap over een jood en een eskimo]quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, mijn punt is dat joden geen lieverdjes waren.
Waarom moet iemand anders dit nu weer doen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[insert neuskusgrap over een jood en een eskimo]
antisemiet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, mijn punt is dat joden geen lieverdjes waren.
Je was te laat Leon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom moet iemand anders dit nu weer doen?
Of de prijzen van de huizen moeten omlaag. Minder winst voor de verkoper.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat dankzij de aflossing mensen een hogere maandlast hebben en zodoende geen huis kunnen kopen.
Klopt.quote:
Dan ben je vast niet aan het werk, nietsnut.quote:
Nee een dagje vrij, ben aan het klussen en zit nu even op balkon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan ben je vast niet aan het werk, nietsnut.
Prima, alleen jammer dat vele mensen hun geld in de woning hebben zitten en werd voorgeschoteld dat ze het huis als appeltje voor de dorst bij pensioen etc. konden gebruiken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Of de prijzen van de huizen moeten omlaag. Minder winst voor de verkoper.
Voor mensen die bijvoorbeeld < 10 jaar een hypotheek hebben en hun schuld niet zouden kunnen aflossen met de verkoop van hun huis moet het mogelijk worden dit gedeelte mee te financieren in de hypotheek op het volgende huis.
Ik vind het wel goed dat men gedwongen wordt af te lossen.Een huis wordt niet altijd meer waard blijkt maar weer.
Welk alternatief stel je voor?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima, alleen jammer dat vele mensen hun geld in de woning hebben zitten en werd voorgeschoteld dat ze het huis als appeltje voor de dorst bij pensioen etc. konden gebruiken.
Wanneer je moet aflossen hou je in dat geval alleen maar meer geld over aan het einde van de rit aangezien je een kleinere schuld bij de bank hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima, alleen jammer dat vele mensen hun geld in de woning hebben zitten en werd voorgeschoteld dat ze het huis als appeltje voor de dorst bij pensioen etc. konden gebruiken.
Commercie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een volstrekt stupide omerking mijnerzijds.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé [ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat zijn broer opzoek was naar het gouden ei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |