Tijdens mijn studententijd heb ik gezien dat het individu volkomen maakbaar is. Het product is droevig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
...en de samenleving in tweeën deelt. Zij die mee kunnen en doen en zijn die dat niet kunnen.
Ik snap wel dat studenten en scholieren dit eerst maar eens moeten ervaren. Maakbaarheid van het individu is bullshit.
Ik had u nog expliciet gevraagd niet voor te dragen uit het oeuvre van Pfeijffer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:01 schreef TitusPullo het volgende:
Er is echt niets dat niet gebeuren kan vandaag
Deuren zwaaien open
Ramen klappen dicht
En hele werelden vergaan
Omdat ze daar om vroegen
Zonder het te weten
En altijd weer de vraag
Of het ooit terecht is
Dat het een gevecht is
Om gewoon ergens te zijn
Om te wonen en te leven
En al was het ook maar even
Echt een mens te kunnen zijn
En dan los te komen van je plaats en tijd
Dat laatste is pertinent onjuist.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je moet niet focussen op het herverdelen van de taart, maar de taart laten groeien. Daar profiteert iedereen van.
Moeten werkgevers dan gedwongen worden mensen aan te nemen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste is pertinent onjuist.
Je kan de taart laten groeien en eerlijker delen. Nogmaals keuzes maken. alle partijen aanspreken op hun verantwoordelijkheden ipv werkgervers geheel vrij te laten.
Ik erger mij de laatste tijd meer en meer aan Roemer, met z'n populistische bagger. Dat de SP nog maar hard moge zakken in de peilingen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:45 schreef robin007bond het volgende:
Emile Roemer![]()
Iedereen op bijstandsniveau
Zorgen voor bedrijfscontinuiteit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:09 schreef robin007bond het volgende:
Wat zou de verantwoordelijkheid van de werkgever moeten zijn?
Nee, dat belemmert hen bij bovenstaande taak.quote:Moeten werkgevers dan gedwongen worden mensen aan te nemen?
Enorme boete als ze alleen de krenten uit de pap vissen. Enorme bonus als ze meer mensen op achterstandpsotitie aannemen. Te beginnen bij bedrijven met meer dan 50 fte's.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moeten werkgevers dan gedwongen worden mensen aan te nemen?
Als we dat soort mensen nou gewoon in kampen stoppen. Dan creeëren we gelijk weer banen voor de resterende mensen in achterstandsposities.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Enorme boete als ze alleen de krenten uit de pap vissen. Enorme bonus als ze meer mensen op achterstandpsotitie aannemen. Te beginnen bij bedrijven met meer dan 50 fte's.
Doodspuiten kan ook. Dan hou je nog meer geld over.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als we dat soort mensen nou gewoon in kampen stoppen. Dan creeëren we gelijk weer banen voor de resterende mensen in achterstandsposities.
Haha, unlikely.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik erger mij de laatste tijd meer en meer aan Roemer, met z'n populistische bagger. Dat de SP nog maar hard moge zakken in de peilingen.
Is Burgers Zoo van propaganda voorzien?quote:
Nee, dat is leefbaarheid. Ik denk dat de systematische uitroeiing van kanslozen dit land een stuk leefbaarder zou maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Doodspuiten kan ook. Dan hou je nog meer geld over.
Geld is toch allesbepalend?
U bent een dierenactivist?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is Burgers Zoo van propaganda voorzien?
Dat dacht het Derde Rijk ook. De geschiedenis herhaald weer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, dat is leefbaarheid. Ik denk dat de systematische uitroeiing van kanslozen dit land een stuk leefbaarder zou maken.
Valt wel mee, niets mis met joden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat dacht het Derde Rijk ook. De geschiedenis herhaald weer.
Integendeel, het Derde Rijk had het voornamelijk voorzien op bekwame mensen die geen vlieg kwaad deden. Net als de SP. Niet voor heette de partij van Hitler nSdaP.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat dacht het Derde Rijk ook. De geschiedenis herhaald weer.
Ik heb een zwak voor beren.quote:
Wacht maar tot het kabinet het nieuwe bezuinigingspakket presenteert. Ook al is het geweldig pakket, dan nog zal dit kiezers in de armen van SP drijven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ze zijn al een aantal zetels gezakt sinds het hoogtepunt in de peilingen.
Hoho. Geen kwaad deden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:23 schreef TitusPullo het volgende:
Integendeel,
[..]
Integendeel, het Derde Rijk had het voornamelijk voorzien op bekwame mensen die geen vlieg kwaad deden. Net als de SP. Niet voor heette de partij van Hitler nSdaP.
[ afbeelding ]
Dat betwijfel ik, mensen zien prima in dat bezuinigingen noodzakelijk zijn. Daarom stegen de VVD en D66 in dezelfde peiling ook, beide twee zetels. VVD naar 36 zetels, D66 even groot als het CDA nu.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht maar tot het kabinet het nieuwe bezuinigingspakket presenteert. Ook al is het geweldig pakket, dan nog zal dit kiezers in de armen van SP drijven.
Het land maakt zichzelf liever kapot. On-be-grij-perlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, mensen zien prima in dat bezuinigingen noodzakelijk zijn. Daarom stegen de VVD en D66 in dezelfde peiling ook, beide twee zetels. VVD naar 36 zetels, D66 even groot als het CDA nu.
Je onderschat de domheid van het laag opgeleide klootjesvolk. Als de wereld rationeel in elkaar zou steken, dan zou je voorspelling misschien uitkomen. Maar dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, mensen zien prima in dat bezuinigingen noodzakelijk zijn. Daarom stegen de VVD en D66 in dezelfde peiling ook, beide twee zetels. VVD naar 36 zetels, D66 even groot als het CDA nu.
Omdat dankzij de aflossing mensen een hogere maandlast hebben en zodoende geen huis kunnen kopen.quote:
Tot dat doel dient juist PvdA gestemd te worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
Het is overigens geen slecht plan om SP te stemmen. Puur om VVD-minnend Nederland te trollen.
Ik weet dat jij er niks mee te lijden hebt, je krijgt gewoon een villa van pa en ma door je strot geduwd en hebt schijt aan de rest.quote:
Het principe van inkomsten en uitgaven in balans houden wordt juist vaak goed gesnapt door het 'laag opgeleide klootjesvolk'. Vraag 20 bouwvakker of ze liever ontspoorde overheidsfinancieen zien of gezonde overheidsfinancieen, en ik denk dat ze allemaal het laatste zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Je onderschat de domheid van het laag opgeleide klootjesvolk. Als de wereld rationeel in elkaar zou steken, dan zou je voorspelling misschien uitkomen. Maar dat is niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |