SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
de rest vd mensen zijn luie ambtenaren die vrij zijn.quote:
Kerk broeder, kerk!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de rest vd mensen zijn luie ambtenaren die vrij zijn.
Jij en ik, mich zijn de echte harde werkers die begrijpen dat je door vrije dagen de economie niet kan redden
I hear ya, cabron.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:42 schreef Bozz187 het volgende:
Oke zal het tegen me collega zeggen,
Aan mij vragen welke stad uit brabant beter is om te winkelen
Ja als je alleen naar de h&m of de WE gaat wel ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wat boeit het nou in welke stad je gaat winkelen zitten toch overal dezelfde franchise
In iedere stad zit toch een Jack & Jones, Footlocker, Zara, Men @ work noem die shit maar op. Hell zelfs Weert heeft al die winkels en ze willen hier nu ook een H&M neer poten. Ach ik bestel mijn kleren en sneakers toch meestal op Internet net zo makkelijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja als je alleen naar de h&m of de WE gaat wel ja.
Dus wel voor zondag al te downloadenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bob,
Ep2 is wel te downloaden
Game Of Thrones S02E02 720p WEBRip XviD-REFiLL
Game Of Thrones S02E02 Webrip XViD AC3 HQ Hive-CM8
Ja maar als je niet bij alleen maar grote franchise winkels je shit haalt maakt het wel uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wat boeit het nou in welke stad je gaat winkelen zitten toch overal dezelfde franchise
Ja maar dan noem je ook de standaard winkels op. Overigens zit niet in iedere stad een Zara (helaasquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In iedere stad zit toch een Jack & Jones, Footlocker, Zara, Men @ work noem die shit maar op. Hell zelfs Weert heeft al die winkels en ze willen hier nu ook een H&M neer poten. Ach ik bestel mijn kleren en sneakers toch meestal op Internet net zo makkelijk
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus wel voor zondag al te downloaden
Dat zijn wel de winkels waar 90% van de mensen hun kleren koopt en ik moet eerlijk zeggen dat het mij echt niet boeit of ik nou een Jack & Jones shirt, een of ander gaar vintage shirt of een shirt van de V&D draag. Maarja ieder zijn ding natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je ook de standaard winkels op. Overigens zit niet in iedere stad een Zara (helaas) En de andere winkels waar ik graag heen ga zitten alleen in Rotterdam of Antwerpen.
Daar gaat het toch ook helemaal niet om.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn wel de winkels waar 90% van de mensen hun kleren koopt en ik moet eerlijk zeggen dat het mij echt niet boeit of ik nou een Jack & Jones shirt, een of ander gaar vintage shirt of een shirt van de V&D draag. Maarja ieder zijn ding natuurlijk
Primark?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je ook de standaard winkels op. Overigens zit niet in iedere stad een Zara (helaas) En de andere winkels waar ik graag heen ga zitten alleen in Rotterdam of Antwerpen.
Hehe, in Rotterdam de Primark en Bershka inderdaad, New Look en River Islandquote:
Ach kleding heb ik geen verstand van laat altijd mijn vriendinnen die shit voor me kopen like a real player.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om.Gaat er toch om wat je smaak is.
Andere je kleding laten kopen. Really?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach kleding heb ik geen verstand van laat altijd mijn vriendinnen die shit voor me kopen like a real player.
Je ma dus?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach kleding heb ik geen verstand van laat altijd mijn vriendinnen die shit voor me kopen like a real player.
Serieus weet je hoeveel mij het boeit wat voor shirt ik aan heb natuurlijk moet het er wel een beetje uit zien maar dat is dan ook mijn enige criteriumquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Andere je kleding laten kopen. Really?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Luister als ik in de stad ben met een chick en zei zegt dat is leuk dan koop ik die shit gewoon als ik het ook wel wat vind. Maar serieus als ik ergens een godsgruwelijke hekel aan heb is het uren door de stad lopen en naar kleding kijken. Als ik alleen zou gaan winkelen ging ik waarschijnlijk meteen in de kroeg zitten en het geld maar gewoon op pilsen ipv kleren te kopen.
Indd als ik echt iets wil zoek ik het wel op internet. Bestel mijn sneakers ook altijd online meestal nog goedkoper ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al die kleren passen heb ik godsgruwelijke hekel aan, bestel die shit wel online
Sneakers sowieso, al veel uit Zweden laten komenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Indd als ik echt iets wil zoek ik het wel op internet. Bestel mijn sneakers ook altijd online meestal nog goedkoper ook.
Ja heb ook zatquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Inderdaad ik heb zoveel paar nikes hier staan daar word je bang van
Webrip, ik zal is kijken, denk dat ik liever wacht op meer kwaliteitquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bob,
Ep2 is wel te downloaden
Game Of Thrones S02E02 720p WEBRip XviD-REFiLL
Game Of Thrones S02E02 Webrip XViD AC3 HQ Hive-CM8
quote:
Mja nog even 10 minuutjes ofzo, maar zoals ik al verwachtte kwam toen mijn vriendin thuisquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had je gisteren nou nog BF gespeeld Ross?
stoer modje weerquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Michhas het volgende:
Willen jullie op mij stemmen? Student Of The Year 2012!
En toen ging de zweep er weer overheen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja nog even 10 minuutjes ofzo, maar zoals ik al verwachtte kwam toen mijn vriendin thuis
Get the fuck out of there.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:14 schreef Michhas het volgende:
Vrijdagmiddagen op kantoor
Kijk om me heen, iedereen zit te ouwehoeren of te internettenWhat am I doing here
Dat is de mannelijkheid die op je inwerkt, je verandert van een saaie muurbloem in een woest aantrekkelijke oerman.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom krijg je het zo godverdomme warm van bier
De vrouwen worden mooierquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom krijg je het zo godverdomme warm van bier
Daarom heb ik het altijd zo warm! It all makes sense now...quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is de mannelijkheid die op je inwerkt, je verandert van een saaie muurbloem in een woest aantrekkelijke oerman.
Ik heb nog nooit kleren online besteld, behalve mijn Julius Jaspers-shirtquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al die kleren passen heb ik godsgruwelijke hekel aan, bestel die shit wel online
Nja als je als maat L hebt moet je geen S gaan bestellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kleren online besteld, behalve mijn Julius Jaspers-shirtAls je die shit niet kan passen wordt het lastig kopen vind ik
Varieert per merk. Sommige L, sommige XL, andere zoals Superdry zijn XXL.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je als maat L hebt moet je geen S gaan bestellen
Pierinooooooooquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:55 schreef PierreTT het volgende:
Sorry, ik verveel me kapot. Heb al mijn werkzaamheden voor vanavond in een half uur al gedaan
Ik moet tot 11 werken, dan gaan er geen treinen meer naar je dorp, weet jequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom maar bier drinken in weert Pietermans
MW3-buddyquote:
Je weet 't. Sexy and we know it.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MW3-buddyRoti-boy
![]()
Kom je later ook op mijn plantage wonen? Gaan we samen in een schommelstoel zitten in een wit pak![]()
Damn boy niet haten op W-City.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet tot 11 werken, dan gaan er geen treinen meer naar je dorp, weet je
Ja hoi, en ik dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MW3-buddyRoti-boy
![]()
Kom je later ook op mijn plantage wonen? Gaan we samen in een schommelstoel zitten in een wit pak![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zitten, beetje roken
Stoptreinen rijden wel later geloof ik. Shit zie ook net dat ik nog 11 euro heb voor het weekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik haat niet,het beste dorp is simpelweg onbereikbaar
Alsof ik niet kan koken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet toch iemand hebben die voor je kookt.
Dat doe ik welquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet toch iemand hebben die voor je kookt.
Serieus, ik heb vandaag echt niks te doen. Ik heb alles al gedaan, er is niemand hier, en ik zit te wachten totdat het 11 uur is. Wel net een bootlading eten besteldquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit hier kei hard te janken, stoot net weer mijn voetprecies zelfe teen en die ernaast, zit fucking gat in mijn nagel. En ben flauwgevallenKanker zeg zak door de grond van de pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef tliciouz het volgende:
Komt goed, wel pijnlijk altijd, tenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuke disco-nagellak
Half bezopen is weggegooid geld.
Je hebt het nogal moeilijk met lopen hèquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit hier kei hard te janken, stoot net weer mijn voetprecies zelfe teen en die ernaast, zit fucking gat in mijn nagel. En ben flauwgevallenKanker zeg zak door de grond van de pijn
Of dat ie muteertquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef KoningStoma het volgende:
Beter een gat, dan dat 'ie helemaal blauw wordt en eraf valt
Al geslapen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef KoningStoma het volgende:
Beter een gat, dan dat 'ie helemaal blauw wordt en eraf valt
Is afgelopen hèquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick moet jij geen one three hill kijken?
Zie die boy zich op glad ijs bevindenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Echte fans kijken alles terug toch dit dat. Maar beter ga je oefenen in FIFA want je bent echt slecht
Ik zou het niet weten, ik heb Fifa nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre mijn waarde vrind ik geef nick zwaar hard batta in FIFA als ik Wil
Gastquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Echte fans kijken alles terug toch dit dat. Maar beter ga je oefenen in FIFA want je bent echt slecht
FIFA 12 niet hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb Fifa niet
Achteraf was dat beter geweest, de FIFA 11 tijden waren beterquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb Fifa niet
Dreamteam! Keeper doet mee!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Achteraf was dat beter geweest, de FIFA 11 tijden waren beter.
Ik mis de ballen terug op de keeper
Neequote:
Vriend die zieke scoop chip en vliegende kopbal van Elia vanmiddag waren mooi jij doet alleen afleggen niggerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal vanaf morgen weer eens gaan cappen Stef.
Dan kan iedereen de mooie goals die ik maak weer terug zien
Nelis heeft geen fok account vrindquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vriend die ziek scoop chip en vliegende kopbal van Elia vanmiddag waren mooi jij doet alleen afleggen nigger
Fucking dom.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef SoldMayor het volgende:
Nick denkt het echt dat hij goed is in fifa.![]()
![]()
Je had iets anders verwacht?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fucking dom.
1vs1 battle winnen = autoban
een handgun only server joinen met 2 debielen erin die USAS gunnen. Uiteraard meneer admin + vriendje. Zodra je zelf iets anders pakt = autoban
admins spawnrapen en zodra je enigzinds in de buurt komt van hun spawn (onbewust) = autoban
Ja nu durft ie wel hè, vrijdags kan ik nooitquote:
Niet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nelis heeft geen fok account vrind
Ja zaterdags in de middag durft ie wel he,quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja nu durft ie wel hè, vrijdags kan ik nooit.
Maar morgen geef ik je goeie batta
True dat.quote:
Vannacht 5u MW3?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zaterdags in de middag durft ie wel he,
maat ik ga dalijk weer bier drinken.
Mischien vanacht om 5 uur ofzo?
Dan win je zeker.
Oh dan win ik morgen zekerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zaterdags in de middag durft ie wel he,
maat ik ga dalijk weer bier drinken.
Mischien vanacht om 5 uur ofzo?
Dan win je zeker.
Beter fixen we zelf een server met een paar man hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
True dat.
Welkom op teh internets 2012, waar iedereen zich gedraagd als een klein kind.
Internet
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan join ik ook wel even voor wat mw3
Allemaal kutnieuws brengen en dan afsluiten met Kraftwerk om het allemaal weer goed te maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fucking dom.
1vs1 battle winnen = autoban
een handgun only server joinen met 2 debielen erin die USAS gunnen. Uiteraard meneer admin + vriendje. Zodra je zelf iets anders pakt = autoban
admins spawnrapen en zodra je enigzinds in de buurt komt van hun spawn (onbewust) = autoban
Rapper?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh dan win ik morgen zeker.
Ink kid choco
[..]
Beter fixen we zelf een server met een paar man hier.
Al zullen we dan hetzelfde doen
Ik was ook dat topic aan het bekijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Die Filipijnen die zich laten kruisigen... gelovigen
Ah okéquote:
Daar zong ie SoldMayor in the hoodquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Allemaal kutnieuws brengen en dan afsluiten met Kraftwerk om het allemaal weer goed te maken.
Wat een man, wat een man
Ik snapte hem! Bwohohoquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Snapje hem
Auto
bahn
Wat een topgrap.
Maar het was weer gezellig vanavondLekker zitten ragen weer
Wow... Dat was een wilde avond.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga ik zo ook doen.
Teamborrel
Borrel
Bier
Leuk, ik vind het.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat doe ik welIk vertrouw alleen Stef en mezelf als het aankomt op koken. En Michiel.
Ik hoop dat die van mij ook vandaag gebracht wordtquote:
hij is chill hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van mij ook vandaag gebracht wordtAl vrees ik van niet
Had ik ook al gezien ja, maar je kan hem zelf ook gewoon knippen he.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:57 schreef Bozz187 het volgende:
Wel schijt van die microSIM kaart
Moet ik zo eerst mijn oude op maat laten knippen
Wel tofquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:12 schreef Rossdale het volgende:
Lekker nummertje
Alleen een beetje jammer dat hij siri gebruikt maargoed, de beat is nice
Ik denk dat als ik molly eerder vind hij haar nooit weer terug krijgtquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:12 schreef Rossdale het volgende:
Lekker nummertje
Alleen een beetje jammer dat hij siri gebruikt maargoed, de beat is nice
Daar hebben ze in de winkel een apparaat voor, kunnen ze de info van je ene sim naar de ander over zetten, ben je ook je nummers niet kwijt!quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:57 schreef Bozz187 het volgende:
Wel schijt van die microSIM kaart
Moet ik zo eerst mijn oude op maat laten knippen
i know maar moet je weer helemaal naar de stad toe om ff dat ding te laten knippenquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Daar hebben ze in de winkel een apparaat voor, kunnen ze de info van je ene sim naar de ander over zetten, ben je ook je nummers niet kwijt!
Ik welquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sorry piet ik was niet meer thuis gekomen vannacht
Ik werd vanmorgen wakker bij die chick die ook op café was met karaoke. Die kleine die je schattig vondquote:
Echt? Die was wel cute jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker bij die chick die ook op café was met karaoke. Die kleine die je schattig vond
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Faaljoekel ik huilend in slaap vallen vannacht
Trouwens, die (ex?)vriend van haar, dat was me ook wel een toffe baasquote:
niet geneukt wel wat andere shit. Die Justin is echt een opperbaas kun je altijd mee pilsenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Trouwens, die (ex?)vriend van haar, dat was me ook wel een toffe baas
Beetje voelen enso ;$ :$ hmm lekker hor stefke echtquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
niet geneukt wel wat andere shit. Die Justin is echt een opperbaas kun je altijd mee pilsen
De staat waar ik in verkeerde was dit het maximale wat er te halen vielquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beetje voelen enso ;$ :$ hmm lekker hor stefke echt
Oh, dat gevoel ken ik wel ja...quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De staat waar ik in verkeerde was dit het maximale wat er te halen viel
Nog erger is als je bezig bent en je misselijk word van de beweging enzoquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh, dat gevoel ken ik wel ja...
Zoveel zuipen dat je fucking geil wordt, maar vervolgens je schwanz niet meer omhoog krijgt
Briljantquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
niet geneukt wel wat andere shit. Die Justin is echt een opperbaas kun je altijd mee pilsen
Dat heb ik niet, maar wel dat je zo dronken bent dat je misselijk wordt op het moment dat je gaat neuken, omdat alles rond gaat klotsen in je buikquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:37 schreef Michhas het volgende:
Zoveel zuipen dat je fucking geil wordt, maar vervolgens je schwanz niet meer omhoog krijgt
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar wel dat je zo dronken bent dat je misselijk wordt op het moment dat je gaat neuken, omdat alles rond gaat klotsen in je buik![]()
Als ik echt goed dronken ben kan ik echt niet neuken. Dan heb ik na een minuut alweer zo'n slap bierbommetje bungelen op de plek waar normaliter mijn epische lul hangt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar wel dat je zo dronken bent dat je misselijk wordt op het moment dat je gaat neuken, omdat alles rond gaat klotsen in je buik![]()
Ach was wel lachen voor 1 avond maar verder zie ik het ook niet gaan. Zo maar eens kijken of ik geld kan hosselen dan kan ik vanavond nog gaan zuipen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BriljantWel een contrast, jij en zij. Qua grootte
Niet lullig bedoeld maar zij is echt zo'n klein lief ielig meisje
Beetje friemelen ;$quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beetje voelen enso ;$ :$ hmm lekker hor stefke echt
Wauw.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik echt goed dronken ben kan ik echt niet neuken. Dan heb ik na een minuut alweer zo'n slap bierbommetje bungelen op de plek waar normaliter mijn epische lul hangt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik echt goed dronken ben kan ik echt niet neuken. Dan heb ik na een minuut alweer zo'n slap bierbommetje bungelen op de plek waar normaliter mijn epische lul hangt.
Keep it real son.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aight boys ik ga op de hossel die money maken dit dat
Na jarenlange samenwerking met Lil Wayne, Bashy, 2Pac, Run DMC en Drake spitten ze nu onder hun eigen naam.quote:
Dit iddquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Na jarenlange samenwerking met Lil Wayne, Bashy, 2Pac, Run DMC en Drake spitten ze nu onder hun eigen naam.
Ze willen Sold nadoen.
Ook een faal iddquote:
Huh? ook een jtag xbox ofzo?quote:
gevonden?quote:
Maurice en ik roepen het al tijdenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:18 schreef SoldMayor het volgende:
Die RSASS
Dan ding is echt overpowerd.
Maar MW3 begint nog echt leuk te worden.![]()
Vanavond hele avond vriendquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:18 schreef SoldMayor het volgende:
Maar MW3 begint nog echt leuk te worden.![]()
En dan ben ik er niet.quote:
Doe ik. Bij elke camper schreeuw ik dan: "DEZE IS VOOR MIJN ROTIBOYquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan ben ik er niet.Neuk die kk campers in hun kont, Pierre.
jij bent net zo crayquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Jullie blijven toch een raar kliekje als ik dit topic lees
jij ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Jullie blijven toch een raar kliekje als ik dit topic lees
Geniale plaat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hondje blaft, poesje miauwt.
Neen laat maar zitten joh
En deze natuurlijk ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hondje blaft, poesje miauwt.
Neen laat maar zitten joh
awh yeah samen met de broer van hans, reneetje klokquote:
Reneeetjeee Klok.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
awh yeah samen met de broer van hans, reneetje klok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
the fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook leuk dat me phone voor fuck de sugestie dick geeft
Dat blijktquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jÄ… chill ook super snel, ja voor mij is heTypn ff wennen
Shut the fuck up 10th prestige wiggerquote:Op zondag 8 april 2012 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Flesjes jack dit dat street life alles
niet huilen hij komt teminsten de deur uitquote:Op zondag 8 april 2012 01:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shut the fuck up 10th prestige wigger
Waar de fck denk je dat ik ben dan, ben geen stoma, mattias.quote:Op zondag 8 april 2012 03:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet huilen hij komt teminsten de deur uit
Hoezo? Stoma is nu bij mij hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 03:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar de fck denk je dat ik ben dan, ben geen stoma, mattias.
quote:Op zondag 8 april 2012 10:39 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.actiespullen.n(...)sid=1&4dkn=promo1web
Ik ga beginnen aan Spartacus, nooit gekeken en heb net het eerste seizoen binnenquote:Op zondag 8 april 2012 12:15 schreef Michhas het volgende:
Mooie dag om te beginnen aan Game of Thrones.
Nu al GOTY en zo.quote:'Datum voor Black Ops 2-trailer verschenen'
PlayStation 3 • Windows • XBOX 360 • Geschreven door Patrick (ROFLOL) op 08-04-2012 @ 12:16
Vorig jaar kwam Infinity Ward met een afsluiter voor de Modern Warfare-trilogie, dit jaar is het dan weer zoals gewoonlijk de beurt aan Treyarch om met een Call Of Duty-game aan te komen. Eerder gingen er al geruchten rond over een mogelijke Black Ops 2, vandaag is de officiële logo van Treyarch's Black Ops 2 gelekt.
De screenshot verscheen op de officiële website van Call Of Duty en was al snel verdwenen van de website. Wat het meest opvalt aan de screenshot is dat er een datum is geplaatst, 28 april 2012. Precies twee jaar geleden verscheen destijds de eerste trailer van Black Ops, het lijkt er dus op dat we dit keer opnieuw de eerste trailer kunnen verwachten op 28 april.
Spartacus is fucking awesomequote:Op zondag 8 april 2012 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga beginnen aan Spartacus, nooit gekeken en heb net het eerste seizoen binnen
Ah, goed om te horenquote:Op zondag 8 april 2012 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Spartacus is fucking awesome
Veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |