SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
de rest vd mensen zijn luie ambtenaren die vrij zijn.quote:
Kerk broeder, kerk!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de rest vd mensen zijn luie ambtenaren die vrij zijn.
Jij en ik, mich zijn de echte harde werkers die begrijpen dat je door vrije dagen de economie niet kan redden
I hear ya, cabron.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:42 schreef Bozz187 het volgende:
Oke zal het tegen me collega zeggen,
Aan mij vragen welke stad uit brabant beter is om te winkelen
Ja als je alleen naar de h&m of de WE gaat wel ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wat boeit het nou in welke stad je gaat winkelen zitten toch overal dezelfde franchise
In iedere stad zit toch een Jack & Jones, Footlocker, Zara, Men @ work noem die shit maar op. Hell zelfs Weert heeft al die winkels en ze willen hier nu ook een H&M neer poten. Ach ik bestel mijn kleren en sneakers toch meestal op Internet net zo makkelijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja als je alleen naar de h&m of de WE gaat wel ja.
Dus wel voor zondag al te downloadenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bob,
Ep2 is wel te downloaden
Game Of Thrones S02E02 720p WEBRip XviD-REFiLL
Game Of Thrones S02E02 Webrip XViD AC3 HQ Hive-CM8
Ja maar als je niet bij alleen maar grote franchise winkels je shit haalt maakt het wel uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wat boeit het nou in welke stad je gaat winkelen zitten toch overal dezelfde franchise
Ja maar dan noem je ook de standaard winkels op. Overigens zit niet in iedere stad een Zara (helaasquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In iedere stad zit toch een Jack & Jones, Footlocker, Zara, Men @ work noem die shit maar op. Hell zelfs Weert heeft al die winkels en ze willen hier nu ook een H&M neer poten. Ach ik bestel mijn kleren en sneakers toch meestal op Internet net zo makkelijk
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus wel voor zondag al te downloaden
Dat zijn wel de winkels waar 90% van de mensen hun kleren koopt en ik moet eerlijk zeggen dat het mij echt niet boeit of ik nou een Jack & Jones shirt, een of ander gaar vintage shirt of een shirt van de V&D draag. Maarja ieder zijn ding natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je ook de standaard winkels op. Overigens zit niet in iedere stad een Zara (helaas) En de andere winkels waar ik graag heen ga zitten alleen in Rotterdam of Antwerpen.
Daar gaat het toch ook helemaal niet om.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn wel de winkels waar 90% van de mensen hun kleren koopt en ik moet eerlijk zeggen dat het mij echt niet boeit of ik nou een Jack & Jones shirt, een of ander gaar vintage shirt of een shirt van de V&D draag. Maarja ieder zijn ding natuurlijk
Primark?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je ook de standaard winkels op. Overigens zit niet in iedere stad een Zara (helaas) En de andere winkels waar ik graag heen ga zitten alleen in Rotterdam of Antwerpen.
Hehe, in Rotterdam de Primark en Bershka inderdaad, New Look en River Islandquote:
Ach kleding heb ik geen verstand van laat altijd mijn vriendinnen die shit voor me kopen like a real player.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om.Gaat er toch om wat je smaak is.
Andere je kleding laten kopen. Really?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach kleding heb ik geen verstand van laat altijd mijn vriendinnen die shit voor me kopen like a real player.
Je ma dus?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach kleding heb ik geen verstand van laat altijd mijn vriendinnen die shit voor me kopen like a real player.
Serieus weet je hoeveel mij het boeit wat voor shirt ik aan heb natuurlijk moet het er wel een beetje uit zien maar dat is dan ook mijn enige criteriumquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Andere je kleding laten kopen. Really?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |