stoer modje weerquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Michhas het volgende:
Willen jullie op mij stemmen? Student Of The Year 2012!
En toen ging de zweep er weer overheen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja nog even 10 minuutjes ofzo, maar zoals ik al verwachtte kwam toen mijn vriendin thuis
Get the fuck out of there.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:14 schreef Michhas het volgende:
Vrijdagmiddagen op kantoor
Kijk om me heen, iedereen zit te ouwehoeren of te internettenWhat am I doing here
Dat is de mannelijkheid die op je inwerkt, je verandert van een saaie muurbloem in een woest aantrekkelijke oerman.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom krijg je het zo godverdomme warm van bier
De vrouwen worden mooierquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom krijg je het zo godverdomme warm van bier
Daarom heb ik het altijd zo warm! It all makes sense now...quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is de mannelijkheid die op je inwerkt, je verandert van een saaie muurbloem in een woest aantrekkelijke oerman.
Ik heb nog nooit kleren online besteld, behalve mijn Julius Jaspers-shirtquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al die kleren passen heb ik godsgruwelijke hekel aan, bestel die shit wel online
Nja als je als maat L hebt moet je geen S gaan bestellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kleren online besteld, behalve mijn Julius Jaspers-shirtAls je die shit niet kan passen wordt het lastig kopen vind ik
Varieert per merk. Sommige L, sommige XL, andere zoals Superdry zijn XXL.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je als maat L hebt moet je geen S gaan bestellen
Pierinooooooooquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:55 schreef PierreTT het volgende:
Sorry, ik verveel me kapot. Heb al mijn werkzaamheden voor vanavond in een half uur al gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |