Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Luister als ik in de stad ben met een chick en zei zegt dat is leuk dan koop ik die shit gewoon als ik het ook wel wat vind. Maar serieus als ik ergens een godsgruwelijke hekel aan heb is het uren door de stad lopen en naar kleding kijken. Als ik alleen zou gaan winkelen ging ik waarschijnlijk meteen in de kroeg zitten en het geld maar gewoon op pilsen ipv kleren te kopen.
Indd als ik echt iets wil zoek ik het wel op internet. Bestel mijn sneakers ook altijd online meestal nog goedkoper ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al die kleren passen heb ik godsgruwelijke hekel aan, bestel die shit wel online
Sneakers sowieso, al veel uit Zweden laten komenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Indd als ik echt iets wil zoek ik het wel op internet. Bestel mijn sneakers ook altijd online meestal nog goedkoper ook.
Ja heb ook zatquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Inderdaad ik heb zoveel paar nikes hier staan daar word je bang van
Webrip, ik zal is kijken, denk dat ik liever wacht op meer kwaliteitquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bob,
Ep2 is wel te downloaden
Game Of Thrones S02E02 720p WEBRip XviD-REFiLL
Game Of Thrones S02E02 Webrip XViD AC3 HQ Hive-CM8
quote:
Mja nog even 10 minuutjes ofzo, maar zoals ik al verwachtte kwam toen mijn vriendin thuisquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had je gisteren nou nog BF gespeeld Ross?
stoer modje weerquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Michhas het volgende:
Willen jullie op mij stemmen? Student Of The Year 2012!
En toen ging de zweep er weer overheen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja nog even 10 minuutjes ofzo, maar zoals ik al verwachtte kwam toen mijn vriendin thuis
Get the fuck out of there.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:14 schreef Michhas het volgende:
Vrijdagmiddagen op kantoor
Kijk om me heen, iedereen zit te ouwehoeren of te internettenWhat am I doing here
Dat is de mannelijkheid die op je inwerkt, je verandert van een saaie muurbloem in een woest aantrekkelijke oerman.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom krijg je het zo godverdomme warm van bier
De vrouwen worden mooierquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom krijg je het zo godverdomme warm van bier
Daarom heb ik het altijd zo warm! It all makes sense now...quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is de mannelijkheid die op je inwerkt, je verandert van een saaie muurbloem in een woest aantrekkelijke oerman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |