Ik heb nog nooit kleren online besteld, behalve mijn Julius Jaspers-shirtquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al die kleren passen heb ik godsgruwelijke hekel aan, bestel die shit wel online
Nja als je als maat L hebt moet je geen S gaan bestellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kleren online besteld, behalve mijn Julius Jaspers-shirtAls je die shit niet kan passen wordt het lastig kopen vind ik
Varieert per merk. Sommige L, sommige XL, andere zoals Superdry zijn XXL.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je als maat L hebt moet je geen S gaan bestellen
Pierinooooooooquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:55 schreef PierreTT het volgende:
Sorry, ik verveel me kapot. Heb al mijn werkzaamheden voor vanavond in een half uur al gedaan
Ik moet tot 11 werken, dan gaan er geen treinen meer naar je dorp, weet jequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom maar bier drinken in weert Pietermans
MW3-buddyquote:
Je weet 't. Sexy and we know it.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MW3-buddyRoti-boy
![]()
Kom je later ook op mijn plantage wonen? Gaan we samen in een schommelstoel zitten in een wit pak![]()
Damn boy niet haten op W-City.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet tot 11 werken, dan gaan er geen treinen meer naar je dorp, weet je
Ja hoi, en ik dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MW3-buddyRoti-boy
![]()
Kom je later ook op mijn plantage wonen? Gaan we samen in een schommelstoel zitten in een wit pak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |