Is afgelopen hèquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick moet jij geen one three hill kijken?
Zie die boy zich op glad ijs bevindenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Echte fans kijken alles terug toch dit dat. Maar beter ga je oefenen in FIFA want je bent echt slecht
Ik zou het niet weten, ik heb Fifa nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre mijn waarde vrind ik geef nick zwaar hard batta in FIFA als ik Wil
Gastquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Echte fans kijken alles terug toch dit dat. Maar beter ga je oefenen in FIFA want je bent echt slecht
FIFA 12 niet hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb Fifa niet
Achteraf was dat beter geweest, de FIFA 11 tijden waren beterquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb Fifa niet
Dreamteam! Keeper doet mee!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Achteraf was dat beter geweest, de FIFA 11 tijden waren beter.
Ik mis de ballen terug op de keeper
Neequote:
Vriend die zieke scoop chip en vliegende kopbal van Elia vanmiddag waren mooi jij doet alleen afleggen niggerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal vanaf morgen weer eens gaan cappen Stef.
Dan kan iedereen de mooie goals die ik maak weer terug zien
Nelis heeft geen fok account vrindquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vriend die ziek scoop chip en vliegende kopbal van Elia vanmiddag waren mooi jij doet alleen afleggen nigger
Fucking dom.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef SoldMayor het volgende:
Nick denkt het echt dat hij goed is in fifa.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |