quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zitten, beetje roken
Stoptreinen rijden wel later geloof ik. Shit zie ook net dat ik nog 11 euro heb voor het weekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik haat niet,het beste dorp is simpelweg onbereikbaar
Alsof ik niet kan koken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet toch iemand hebben die voor je kookt.
Dat doe ik welquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet toch iemand hebben die voor je kookt.
Serieus, ik heb vandaag echt niks te doen. Ik heb alles al gedaan, er is niemand hier, en ik zit te wachten totdat het 11 uur is. Wel net een bootlading eten besteldquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit hier kei hard te janken, stoot net weer mijn voetprecies zelfe teen en die ernaast, zit fucking gat in mijn nagel. En ben flauwgevallenKanker zeg zak door de grond van de pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef tliciouz het volgende:
Komt goed, wel pijnlijk altijd, tenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuke disco-nagellak
Half bezopen is weggegooid geld.
Je hebt het nogal moeilijk met lopen hèquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit hier kei hard te janken, stoot net weer mijn voetprecies zelfe teen en die ernaast, zit fucking gat in mijn nagel. En ben flauwgevallenKanker zeg zak door de grond van de pijn
Of dat ie muteertquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef KoningStoma het volgende:
Beter een gat, dan dat 'ie helemaal blauw wordt en eraf valt
Al geslapen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef KoningStoma het volgende:
Beter een gat, dan dat 'ie helemaal blauw wordt en eraf valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |