Ik probeer me voor te stellen hoe hij eruit ziet in het uniform van een dienstplichtige Turkse soldaat.quote:
Hij is dus echt een turk?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen hoe hij eruit ziet in het uniform van een dienstplichtige Turkse soldaat.
3e van links.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen hoe hij eruit ziet in het uniform van een dienstplichtige Turkse soldaat.
Voetbal is niet cultureel aangelegd, voor 1970 konden nederlanders er geen bal van.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus niet. Voetbal in Nederland is cultureel, net zoals Koninginnedag. Wat jij omschreef kan ook net zo goed bij het zweverige deel van de bevolking.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Moon+ reader is een heerlijke app.
Nog suggesties voor het lezen?
The Prince van Machiavelliquote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Op welke uni zit jij? Deze heb ik ook gehad, alleen oudere.quote:
Ik moest lachen op zo'n "mwomwomwo" manierquote:
Dank.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef waht het volgende:
[..]
The Prince van Machiavelli
The Influence of Sea Power Upon History van Mahan (vooral hoofdstuk één is interessant voor de vorming van je wereldbeeld)
Missie geslaagd.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest lachen op zo'n "mwomwomwo" manier
UvA.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Op welke uni zit jij? Deze heb ik ook gehad, alleen oudere.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg de oude vaatwasmachinequote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
Blegh, afwassen. Nog een goede reden om zo lang mogelijk bij je ouders te blijven Robin
Dude, heb jij geen sjaars?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
Blegh, afwassen. Nog een goede reden om zo lang mogelijk bij je ouders te blijven Robin
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik krijg de oude vaatwasmachine
Fout, o.a. daarvoor neem je juist kinderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
Tweeverdieners, de gesel van de moderne maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |