Ik probeer me voor te stellen hoe hij eruit ziet in het uniform van een dienstplichtige Turkse soldaat.quote:
Hij is dus echt een turk?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen hoe hij eruit ziet in het uniform van een dienstplichtige Turkse soldaat.
3e van links.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen hoe hij eruit ziet in het uniform van een dienstplichtige Turkse soldaat.
Voetbal is niet cultureel aangelegd, voor 1970 konden nederlanders er geen bal van.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus niet. Voetbal in Nederland is cultureel, net zoals Koninginnedag. Wat jij omschreef kan ook net zo goed bij het zweverige deel van de bevolking.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Moon+ reader is een heerlijke app.
Nog suggesties voor het lezen?
The Prince van Machiavelliquote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Op welke uni zit jij? Deze heb ik ook gehad, alleen oudere.quote:
Ik moest lachen op zo'n "mwomwomwo" manierquote:
Dank.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef waht het volgende:
[..]
The Prince van Machiavelli
The Influence of Sea Power Upon History van Mahan (vooral hoofdstuk één is interessant voor de vorming van je wereldbeeld)
Missie geslaagd.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest lachen op zo'n "mwomwomwo" manier
UvA.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Op welke uni zit jij? Deze heb ik ook gehad, alleen oudere.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg de oude vaatwasmachinequote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
Blegh, afwassen. Nog een goede reden om zo lang mogelijk bij je ouders te blijven Robin
Dude, heb jij geen sjaars?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
Blegh, afwassen. Nog een goede reden om zo lang mogelijk bij je ouders te blijven Robin
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik krijg de oude vaatwasmachine
Fout, o.a. daarvoor neem je juist kinderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
Tweeverdieners, de gesel van de moderne maatschappij.
Hallo, grondstoffenoorlogen.quote:Komende decennia grote verstedelijking Azië en Afrika
NEW YORK - De stedelijke bevolking op aarde neemt naar verwachting tussen 2010 en 2050 toe met 2,6 miljard mensen.
Het grootste deel van de groei, 86 procent, is toe te schrijven aan verstedelijking in Azië en Afrika. Dat blijkt uit een rapport van de Verenigde Naties dat donderdag verscheen.
De verwachting is dat in dezelfde periode de wereldbevolking met 2,3 miljard mensen toeneemt.
Dat betekent dat steden ongeveer driehonderd miljoen mensen die vanuit het platteland naar de stad trekken moeten opvangen. De grootste toename vindt waarschijnlijk plaats in India, China, Nigeria, de Verenigde Staten en Indonesië.
Om het uitdijen van de wereldbevolking te kunnen bekostigen is een 'zeer significante economische groei' vereist.
De PvdA heeft al een plan gepresenteerd om bevolkingsgroei extra te belasten, teneinde de groei tegen te gaan.quote:
Waar past Ton Elias in dat verhaal?quote:
Klopt. Ik ben dan ook ouderwets.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Betyar, de gesel van economische logica.
In de paragraaf waar westerlingen de maaltijden van Afrikanen in biobrandstof omzetten.quote:
Overbevolking opgelost.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef waht het volgende:
[..]
In de paragraaf waar westerlingen Afrikanen in biobrandstof omzetten.
Vind jij maar eens een fabriek van zijn omvang.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:07 schreef JoaC het volgende:
Als we Ton Elias omzetten in biobrandstof is het klimaatprobleem ook opgelost.
De Ottomanen hebben vorige eeuw een vergelijkbare pilot op poten gezet.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:07 schreef eriksd het volgende:
Gewoon Ton daar droppen inderdaad. Met Ineke van Gent en Sharon Dijksma. Dat is een voedseltechnische clusterbom.
Mensenrechten zijn gewoon aan een update toe.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef JoaC het volgende:
We kunnen ook de overbevolking omzetten in biobrandstof, 2 vliegen in een klap.
Mensenrechten zijn zoooo vorige eeuw
Moet jij eens opletten, bolle!quote:Suggesties dat lonen en uitkeringen bevroren kunnen worden, stuiten de vakcentrale FNV tegen de borst. FNV-voorzitter Agnes Jongerius haalde uit naar vicevoorzitter Piet Hein Donner van de Raad van State die de nullijn voor salarissen van ambtenaren ''een luxeprobleem'' noemt.
''Het is misschien een luxeprobleem voor de mensen met een inkomen op het niveau van de vicevoorzitter van de Raad van State, maar ambtenaren zitten al twee jaar op de nullijn en ondertussen kachelt de koopkracht achteruit´´, aldus Jongerius.
Ook kan het volgens de FNV-voorzitter niet zo zijn dat in het Catshuis bij de onderhandelingen tussen regeringspartijen VVD en CDA met gedoogpartner PVV een loonwet op tafel zou liggen. Volgens haar is hiervoor geen wettelijke basis.
Waar plaats je WaJongers?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensenrechten zijn gewoon aan een update toe.
Kunnen we de grenzen voor de definitie “mens” niet vernauwen?
Dat doen we immers ook met milieuvriendelijke auto's.
Jaja, logica kent geen ethiek.
Hoho, wel respect voor de toepassing van het woordje “kachelt”.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |