Ja, maar dat slaat toch ook nergens op? Je support Duitsland om je een beetje af te zetten tegen de hype en om een beetje interessant te doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb sowieso niet veel met voetbal. Toen ik wat jonger was heb ik het EK of WK op een camping in Duitsland mogen spenderen, en toen ben ik maar Duitsland gaan supporten
De PVV is nog een graadje erger. En die hebben ook nog eens schijt aan de rechtsstaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SP afschaffen is een betere start. Die lullen zonder ergens verstand van te hebben.
LOL, 175.000 euro winst?!?!?!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt dat ondernemen goed is voor de maatschappij, echter is het pas aantrekkelijk om een bv te hebben vanaf 175.000 euro winst.
Maar dan hoeft het geen maand te duren en word het aan het einde team EU vs team ZA, en kan men zich weer concentreren op belangrijkere zaken.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs ik doe dat en ik schijt op Nederland.
Maar een EK met een EU-elftal zou ook zo saai zijn
Een WK zelfs.
Klootjesvolk niet laten stemmen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is nog een graadje erger. En die hebben ook nog eens schijt aan de rechtsstaat.
En niet alleen hun stemvolk bestaat uit domme mensen, hun 2e kamer fractie ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is nog een graadje erger. En die hebben ook nog eens schijt aan de rechtsstaat.
Klootjesvolk = HBO en lager?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klootjesvolk niet laten stemmen.
Problem solved.
Hoe bepaal je objectief of iemand tot het klootjesvolk behoort?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klootjesvolk niet laten stemmen.
Problem solved.
Was ook maar een grapje.quote:
Afhankelijk van welke studie natuurlijk, maar op het WO is het zweverigheids-gehalte van de student toch wel iets hoger dan het HBO.quote:
Heb gewoon niet veel met voetbal en heb wel sympathie voor het Duitse team. Snap waarom ik nou zo trots zou moeten zijn op een stel verwende spelers die nog geeneens onze taal goed beheersen, alleen maar omdat ik hier ben geboren en niet 5 km verderop?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dat slaat toch ook nergens op? Je support Duitsland om je een beetje af te zetten tegen de hype en om een beetje interessant te doen.
HBO zuigt per definitie.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke studie natuurlijk, maar op het WO is het zweverigheids-gehalte van de student toch wel iets hoger dan het HBO.
En maakt de Duitsers dan precies sympathiek?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb gewoon niet veel met voetbal en heb wel sympathie voor het Duitse team. Snap waarom ik nou zo trots zou moeten zijn op een stel verwende spelers die nog geeneens onze taal goed beheersen, alleen maar omdat ik hier ben geboren en niet 5 km verderop?
Als je jouw redenering consequent doorvoert is het ook onzinnig om voor het Duitse team te juichen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb gewoon niet veel met voetbal en heb wel sympathie voor het Duitse team. Snap waarom ik nou zo trots zou moeten zijn op een stel verwende spelers die nog geeneens onze taal goed beheersen, alleen maar omdat ik hier ben geboren en niet 5 km verderop?
Mwah in tegenstelling tot het WO vraag ik me dat af. Toen ik van het HBO naar WO ging, moest ik wel even wennen aan het hoge autisten-gehalte op het WO in tegenstelling tot de teamplayers en gezellige mensen op het HBO.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
EK Voetbal![]()
Tour de France![]()
Het wordt een topzomer met veel bier en gezelligheid!
Ja, eigenlijk wel. Als je niks met voetbal hebt, en je gaat vervolgens over de grens kijken, dan ben je zachts gezegd een hypocriete drol.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je jouw redenering consequent doorvoert is het ook onzinnig om voor het Duitse team te juichen.
Heb Duitsland en het Duits altijd al leuk gevonden + ze scoren vaak in de laatste speelminuten wat het toch nog enigszins spanned maakt + het is over het algemeen een beter team dan Nederland + ik ben die ene keer op die Duitse camping geweestquote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En maakt de Duitsers dan precies sympathiek?
Alleen als er tijdsverschil is.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef eriksd het volgende:
EK en WK zijn vooral goede smoezen om hopeloos aan de bar te hangen om 13:00.
Ja, weet ik, maar ik interesseer me sowieso niet zo voor voetbal. Als er dan zo'n WK is, tsja, leuk allemaal, maar mij zie je dus niet gauw met zo'n shirtquote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je jouw redenering consequent doorvoert is het ook onzinnig om voor het Duitse team te juichen.
Niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik interesseer me sowieso niet zo voor voetbal. Als er dan zo'n WK is, tsja, leuk allemaal, maar mij zie je dus niet gauw met zo'n shirt
[ afbeelding ]
in een zweterige kroeg zitten, terwijl ik het ene biertje na het andere drink
Maar hoe je jezelf zo profileert ben je geloof ik ook wel meer zo'n eentje die veel alleen op zijn kamertje denkt over het leven.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik interesseer me sowieso niet zo voor voetbal. Als er dan zo'n WK is, tsja, leuk allemaal, maar mij zie je dus niet gauw met zo'n shirt
[ afbeelding ]
Neequote:
Zoiets had D_N aan op de meet.quote:
Da's al een stuk beter dan voetbal spelenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar hoe je jezelf zo profileert ben je geloof ik ook wel meer zo'n eentje die veel alleen op zijn kamertje denkt over het leven.
Onder z'n traditionele gewaad.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, snap ik. Dat type mens heeft over het algemeen niet veel met culturele aangelegenheden. Je bent geen groeps mens.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's al een stuk beter dan voetbal spelen
Ik moest weer hier aan denken:quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige verschil is dat daar het 'spel' zelf wel interessant is en dat de idioten daar toch wat minder doorgeslagen zijn.quote:
Bontkraagje.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind De_Nuance maar een raar kereltje.
Had ie ook zo'n Fez op?
Omschrijf eens meer, ik ben wel benieuwd.quote:
Nee, maak maar een geintje. Hij kwam niet opdagen. Had iets met zijn keel.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Omschrijf eens meer, ik ben wel benieuwd.
Was dat niet een SOA?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, maak maar een geintje. Hij kwam niet opdagen. Had iets met zijn keel.
Ligt eraan wat je bedoelt met 'culturele aangelegenheden'. Ik toch minstens een keer per jaar naar het theater, en in de bioscoop ben ik ook regelmatig te vinden(als dat een culturele aangelegenheid isquote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Dat type mens heeft over het algemeen niet veel met culturele aangelegenheden. Je bent geen groeps mens.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe bepaal je objectief of iemand tot het klootjesvolk behoort?
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind De_Nuance maar een raar kereltje.
Had ie ook zo'n Fez op?
Doegrrrrrrquote:
Dat bedoelde ik dus niet. Voetbal in Nederland is cultureel, net zoals Koninginnedag. Wat jij omschreef kan ook net zo goed bij het zweverige deel van de bevolking.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt met 'culturele aangelegenheden'. Ik toch minstens een keer per jaar naar het theater, en in de bioscoop ben ik ook regelmatig te vinden(als dat een culturele aangelegenheid is)
Maarja, als er nu iets is waar weinig cultuur aan zit, is het wel het EK/WK-voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |