Maar hoe je jezelf zo profileert ben je geloof ik ook wel meer zo'n eentje die veel alleen op zijn kamertje denkt over het leven.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik interesseer me sowieso niet zo voor voetbal. Als er dan zo'n WK is, tsja, leuk allemaal, maar mij zie je dus niet gauw met zo'n shirt
[ afbeelding ]
in een zweterige kroeg zitten, terwijl ik het ene biertje na het andere drink
Neequote:
Zoiets had D_N aan op de meet.quote:
Da's al een stuk beter dan voetbal spelenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar hoe je jezelf zo profileert ben je geloof ik ook wel meer zo'n eentje die veel alleen op zijn kamertje denkt over het leven.
Onder z'n traditionele gewaad.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik interesseer me sowieso niet zo voor voetbal. Als er dan zo'n WK is, tsja, leuk allemaal, maar mij zie je dus niet gauw met zo'n shirt
[ afbeelding ]
Ja, snap ik. Dat type mens heeft over het algemeen niet veel met culturele aangelegenheden. Je bent geen groeps mens.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's al een stuk beter dan voetbal spelen
Ik moest weer hier aan denken:quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige verschil is dat daar het 'spel' zelf wel interessant is en dat de idioten daar toch wat minder doorgeslagen zijn.quote:
Bontkraagje.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind De_Nuance maar een raar kereltje.
Had ie ook zo'n Fez op?
Omschrijf eens meer, ik ben wel benieuwd.quote:
Nee, maak maar een geintje. Hij kwam niet opdagen. Had iets met zijn keel.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Omschrijf eens meer, ik ben wel benieuwd.
Was dat niet een SOA?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, maak maar een geintje. Hij kwam niet opdagen. Had iets met zijn keel.
Ligt eraan wat je bedoelt met 'culturele aangelegenheden'. Ik toch minstens een keer per jaar naar het theater, en in de bioscoop ben ik ook regelmatig te vinden(als dat een culturele aangelegenheid isquote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Dat type mens heeft over het algemeen niet veel met culturele aangelegenheden. Je bent geen groeps mens.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe bepaal je objectief of iemand tot het klootjesvolk behoort?
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind De_Nuance maar een raar kereltje.
Had ie ook zo'n Fez op?
Doegrrrrrrquote:
Dat bedoelde ik dus niet. Voetbal in Nederland is cultureel, net zoals Koninginnedag. Wat jij omschreef kan ook net zo goed bij het zweverige deel van de bevolking.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt met 'culturele aangelegenheden'. Ik toch minstens een keer per jaar naar het theater, en in de bioscoop ben ik ook regelmatig te vinden(als dat een culturele aangelegenheid is)
Maarja, als er nu iets is waar weinig cultuur aan zit, is het wel het EK/WK-voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |