ja en fietsen zonder zadelquote:Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef wdn het volgende:
Adriaan is wakker ! Het gaat over benen en billen van Cancellara
stel he.... er staat nog iemand anders in dat huisquote:
ja hier ook, zodra die Belg 'Amsterdam' zei dacht ik: "Maarten gaat vast brommen dat ie uit Utrecht komt" en ja hoor!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef alors het volgende:
Hahah ik dacht meteen al, Maarten komt niet uit Amsterdam en dat zal ie ook wel niet onopgemerkt laten
Hmm nee was toch iemand anders...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef Nielsch het volgende:
Die Hennie van der Most is toch een oplichter? Dat was laatst bij zo'n programma...
Ik dacht dat jij zo'n rechtse boef wasquote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
Dat WNL heeft de ochtendshow op Ned. 1 nou ook niet echt beter gemaakt.
Niet echt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n rechtse boef was
zoiets jaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik mag Frans wel, zijn muziek hoeft van mij niet, maar ik vind hem een toffe gozer.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik mag Frans wel, zijn muziek hoeft van mij niet, maar ik vind hem een toffe gozer.
Frans in '5 jaar later'quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Ze staan gewoon voor een camera te bewegenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in Nederland he..
Ik kijk weinig clips, maar volgens mij is dat normaal in Nederland.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze staan gewoon voor een camera te bewegen
Dat was denk ik idd de reden dat het wel aardig klonkquote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef BlueMage het volgende:
Best lekker omdat de zang naar de achtergrond is gemixd
Altijd zo benieuwd naar Lucky? of is er vandaag iets speciaals?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:11 schreef BlueMage het volgende:
'n Heel gesprek over 'n Marshall versterker verveelt ook snel ik kijk alleen maar omdat ik benieuwd ben naar de Lucky.
quote:
Ik vind die paas serie met de paus wel vrij briljant, vandaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Altijd zo benieuwd naar Lucky? of is er vandaag iets speciaals?
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef alors het volgende:
zo alle zolder metal fokkers krijgen wel een klein stijfje van deze compilatie of niet?
geen metal maar wel een enorme stijfiequote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef alors het volgende:
zo alle zolder metal fokkers krijgen wel een klein stijfje van deze compilatie of niet?
Weinig metal hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef alors het volgende:
Vind het maar niksquote:
jaja ik editte te laat, maar mijn handen waren nat en het leek met niet verstandig om nog door te typenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Elusive het volgende:
[..]
geen metal maar wel een enorme stijfie
Ah, is het een seriequote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind die paas serie met de paus wel vrij briljant, vandaar.
Precies, maar oh wee als je HEM iets persoonlijks vraagt, dan is het huis te klein.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef Type-R het volgende:
Matthijs heeft een vervelend eigenschap om andere te kijk te zetten
Heb dat nooit gespeeld. Alleen FIFAquote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar doet mij denken aan Tony Hawk
Klopt jaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ook FIFA '98 RTWC maar toen zat jij nog in de luiers
Laatste FIFA met zaalvoetbalquote:Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ook FIFA '98 RTWC maar toen zat jij nog in de luiers
Die slaat wel op de boobiesquote:
Geldt voor mij voor al m'n favoriete genre's dat ik die liever niet de hele dag wil horen, beetje afwisseling.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Lekkere muziek, maar ik hoef het niet de hele dag te horen.
Ik had Spong wel willen horen zingen eigenlijk.
Waarom is jouw UI oranje? EK duurt nog wel ff of is dit voor Eurovisie Songfestival?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, maar oh wee als je HEM iets persoonlijks vraagt, dan is het huis te klein.
schuin aanlopen vanaf het middenveld en dan vol op C van de megadrive controllerquote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
+ Je kon de scheids kapotschoppen
Op q rammen als een gek.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
+ Je kon de scheids kapotschoppen
Ik heb hem vast aangepast, kan voor allebei inderdaad, die laatste had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Waarom is jouw UI oranje? EK duurt nog wel ff of is dit voor Eurovisie Songfestival?
Q = schwalbe = 100% penalquote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef Elusive het volgende:
[..]
schuin aanlopen vanaf het middenveld en dan vol op C van de megadrive controlleraltijd een goal
Ben je in ieder geval op tijd.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem vast aangepast, kan voor allebei inderdaad, die laatste had ik nog niet eens aan gedacht.
Sowieso.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een goede tafelheer is de heer van Dis.In tegenstelling tot anderen zelfs bijna geniaal.
Matthijs van Nieuwkerk en Dieuwke Wynia (onder anderen) hebben een gebrek aan opvoeding, normen en waarden en zelfrespect. Het zijn beiden veelplegers die kruimeldieven hebben betrapt, opgewacht en vervolgens halfdood hebben geslagen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Nou ja , als je voor dit bedrijf www.opvallers.nl werkt ben je ook wel behoorlijk triest hoor. Sommige mensen hebben dan echt geen schaamte of enig respect meer, zo schijnt het. Gebrekkige opvoeding misschien?
Geniale gast, meer dan 100.000 kijkers gisteren!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Maxim Hartman is alweer te gast.
Altijd leuk
quote:- The Passion was gisteren een enorm succes! EO directeur Arjan Lock en regisseur van het spektakel David Grifhorst zijn te gast.
- David Letterman heeft tot 2014 bijgetekend. Op naar zijn 32-jarig jubileum. We praten over de late night show presentator met Twan Huys.
- In De Week Draait Door: Lex Uiting over zijn interview met John Leerdam, Maxim Hartman die tóch boven de 100.000 kijkers kwam en stand-up comedy van Pieter Derks.
Tafeldame is Claudia de Breij, muziek is er van Kris Berry en het is vrijdag dus ook Soundbites en Je Mist Meer dan je Ziet!
Moet een keer bij VI aan tafel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geniale gast, meer dan 100.000 kijkers gisteren!
quote:
Die al heel saai was.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:07 schreef Karina het volgende:
Ah fijn, eerst van de week een voorbeschouwing op de Passion
quote:en nu mogen we de nabeschouwing horen.
moesten wij verplicht op school altijd kijkenquote:
Wij ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
moesten wij verplicht op school altijd kijken![]()
maar dan wel die nieuwere versie met een zwarte Maria. En dan de hele week die liedjes in je kop hebben
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
1,7 miljoen?!
Wie van jullie heeft gekeken?
Ik dacht wat is dit nu weer en zette mijn tv uitquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
1,7 miljoen?!
Ik. Mooi.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
1,7 miljoen?!
Ik heb mijn tijd verspeeld met AZ, ik had echt liever The Passion gekeken, toch best geinig hoor, vorig jaar iig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
1,7 miljoen?!
Nope, Wilfried over Parijs Roubaix natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
1,7 miljoen?!
AZ was ook een soort lijdensweg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijd verspeeld met AZ, ik had echt liever The Passion gekeken, toch best geinig hoor, vorig jaar iig.
Maakt niet uit welk programma ze uitzending op NL1 rond half 9-10, elk programma zal hoge kijkcijfers krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
1,7 miljoen?!
Hoeveel zal VI halen? 5,5 ofzo..quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk programma ze uitzending op NL1 rond half 9-10, elk programma zal hoge kijkcijfers krijgen.
Heb ik idd ook gedaan, achteraf gezien ook verspilling van tijd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijd verspeeld met AZ, ik had echt liever The Passion gekeken, toch best geinig hoor, vorig jaar iig.
Jep, 991.000.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna een miljoen toch, afgelopen maandag?
Rotterdam is sowieso wel mooi 's avondsquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Erasmusbrug is wel![]()
Voor de rest was het niks aan.
Lelijke betonnen put...quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rotterdam is sowieso wel mooi 's avonds
Het verschil tussen de Erasmus brug en Catherine Kheyl ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Erasmusbrug is wel![]()
Voor de rest was het niks aan.
In-ge-borg, In-ge-borg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet amused door dit item, ga verlangen naar Ingeborg.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het verschil tussen de Erasmus brug en Catherine Kheyl ?
De Erasmus brug beweegt als je eroverheen rijdt.
Gewoon omdat het KAN!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:43 schreef waxmask het volgende:
Pffff....waarom...in hemelsnaam...WAAROM.....
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong grap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:44 schreef waxmask het volgende:
Gelukkig zit Maxim op de achtergrond dus er gaat in ieder geval gelachen worden dit uur...![]()
![]()
Het meisje achter Mathijs!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:44 schreef chufi het volgende:
Irritant lachend wijf aldoor op de achtergrond
Ach ja niet op reageren...quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer? Weer aan zuurkool?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:47 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel echt interessant om te horen hoe ze dit allemaal in elkaar zetten, prima gast ook
De SMers slaan met een lepelquote:
Ja...quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan er soms wel om lachen, ben ik nu raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |