ja en fietsen zonder zadelquote:Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef wdn het volgende:
Adriaan is wakker ! Het gaat over benen en billen van Cancellara
stel he.... er staat nog iemand anders in dat huisquote:
ja hier ook, zodra die Belg 'Amsterdam' zei dacht ik: "Maarten gaat vast brommen dat ie uit Utrecht komt" en ja hoor!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef alors het volgende:
Hahah ik dacht meteen al, Maarten komt niet uit Amsterdam en dat zal ie ook wel niet onopgemerkt laten
Hmm nee was toch iemand anders...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef Nielsch het volgende:
Die Hennie van der Most is toch een oplichter? Dat was laatst bij zo'n programma...
Ik dacht dat jij zo'n rechtse boef wasquote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
Dat WNL heeft de ochtendshow op Ned. 1 nou ook niet echt beter gemaakt.
Niet echt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n rechtse boef was
zoiets jaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik mag Frans wel, zijn muziek hoeft van mij niet, maar ik vind hem een toffe gozer.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik mag Frans wel, zijn muziek hoeft van mij niet, maar ik vind hem een toffe gozer.
Frans in '5 jaar later'quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Ze staan gewoon voor een camera te bewegenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in Nederland he..
Ik kijk weinig clips, maar volgens mij is dat normaal in Nederland.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze staan gewoon voor een camera te bewegen
Dat was denk ik idd de reden dat het wel aardig klonkquote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef BlueMage het volgende:
Best lekker omdat de zang naar de achtergrond is gemixd
Altijd zo benieuwd naar Lucky? of is er vandaag iets speciaals?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:11 schreef BlueMage het volgende:
'n Heel gesprek over 'n Marshall versterker verveelt ook snel ik kijk alleen maar omdat ik benieuwd ben naar de Lucky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |