quote:The V12, also manufactured by other luxury car builders, was well suited for the large, heavy and lavish cars of the pre-war era. The engine length was also the main factor in designing the long, flowing hoods that characterized this era of automobiles. The engine could run slower than powerplants with fewer cylinders, which prolonged engine life.
These engines are a rarity. Packard built only 446 of them in 1939, and 17 of those engines were installed in the even rarer Packard 1707 Victoria Convertible, which was unveiled at the 1939 National Auto Show at the Grand Central Palace in New York City. Parts of that auto show were televised by Philo Farnsworth, who many attribute as the inventor of television.
The Victoria Convertible is one of the rarest of all the V12 Packards. Of all the Packard dealers at the time, only one in a hundred had ever seen one.
Now, hundreds of automotive admirers will have that opportunity.
From the Tom Crook Collection, and previously among the automobiles belonging to a well-known and respected collector, the 14th Victoria Convertible produced in 1939 is available at No Reserve at the 2012 Barrett-Jackson auction in Scottsdale (Lot #5006.1).
Sold on Aug. 5 of the tremulous 1939 for $5,232 — enough to purchase 10 Fords — and still bearing the factory VIN tag, the car was recently restored to show quality condition and has earned multiple awards, including the Antique Automobile Club of America’s “National First” and “Premier” awards.
The car is finished in a sparkling black with a matching high-quality convertible top and sits on a generous 134” wheelbase. The interior is done in red leather seating and door panels with burl walnut woodgrain on the instrument panel and door tops to provide a luxurious look.
Equipment includes desirable options, among them the $240 column shifter, side mirrors and a radio mounted on the firewall with a push-button dashboard-mounted dial. The radio antenna is a functioning part of an extremely special hood ornament that generates even more rarity for this already rare machine.
The Cormorant mascot antenna is worth several thousands of dollars in today’s market, if one can be found. “I’ve only seen three of them in all these years,” said Crook, who has been consigning cars with Barrett-Jackson for 35 years.
Mechanically, the Victoria Convertible is equipped with a synchromesh three-speed standard transmission and is easy to handle with Packard’s mechanical leverage in the steering system.
Packard’s 473cid V12 produces 175 horsepower with a stroke long enough to generate torque strong enough to propel the 5,570-pound car from a rolling start at 3 miles an hour to 30 in a brisk 8.5 seconds using only the high gear.
Less than a month after this Victoria Convertible was delivered to its first owner, history took a hand in Packard’s V12 production when Hitler invaded Poland on Sept. 1, beginning World War II.
Packard, which had built airplane engines after World War I, returned to building aircraft engines. Licensing the Merlin from Rolls-Royce, Packard built the engine for the P-51 Mustang, ironically known as the “Cadillac of the Skies.”
Packard also built the 1,200 horsepower V12 marine engine used for PT boats and some of Britain’s patrol boats, though it was not the same engine used in Packard cars.
Many consider the Packard V12 Victoria Convertible, produced from 1932 to 1939, to be one of the finest automobiles built by Packard and one of the most significant creations of the classic car era.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Doorrehh die zlotjeh heejquote:Op donderdag 5 april 2012 11:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen; Een collega heeft vandaag aangekondigd dat morgen haar laatste werkdag is.
En er wordt nu al wel het een en ander op mijn bordje gegooid.
Maar ik hou de boel wel een beetje af heur. Ik ga dat er niet >bij< nemen, ook al heb ik het >nu< rustig.
KDSquote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Anne het volgende:
Zzzzzzory, je was voor de verandering een keertje zzzzznel.!
Succesquote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
KDS![]()
Ik ben er weg van; effe stukkie de brommert uitlaten
*duimtquote:Op donderdag 5 april 2012 17:24 schreef .Neovo. het volgende:
Zo, daar was ik weer. Vandaag heeft mijn moeder de laatste chemokuur gehad. Nou hopen dat alles is "opgeruimd".
borstkanker. Ze was vorig jaar oktober geopereerd, bestralingen tot de kerst en is daarna met chemo begonnen.quote:
Pff, ik dacht dat ie een salto ging makenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
God-fokking-damn!!![]()
![]()
![]()
En dat zonder brevet
hoe was het in Burgers? heb je je baardaap nog ingeruild? en nog langs je oude school gereden?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Pff, ik dacht dat ie een salto ging maken.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:21 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe was het in Burgers? heb je je baardaap nog ingeruild? en nog langs je oude school gereden?
dat ben ik wel geweest zaterdag...en de Ikea in Duiven.... jeesz wat wordt daar veel parkeerplek gecreeerd.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]! Het was leuk
. Lekker weer, lekker gewandeld en lekker rustig (wel veel Duitsers trouwens).
En nee, niet langs mijn oude scholen () gereden, die zitten daar niet echt in de buurt (Presikhaaf, Velperpoort en nog een of andere vage locatie in Arnhem, ook vlakbij een van de stations).
zie je toch wel?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
Piccie van de achterkant?
Ziet er niet vervelend uit, wat is het?
ik zie het; 340 Competizione.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zie je toch wel?
ferrari natuurlijk
ik vind het niks trouwens
Eindhoven idem dito meen ik me te herinneren, toch SD?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
dat ben ik wel geweest zaterdag...en de Ikea in Duiven.... jeesz wat wordt daar veel parkeerplek gecreeerd.
ds: jepquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Eindhoven idem dito meen ik me te herinneren, toch SD?
je staat voor de 2e keer dit jaar stil?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
Mijlpaaltje vanmiddag;
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedemorgen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
* lipje mag zo krabbenquote:
waar zit jij dan wel niet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:26 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje mag zo krabben
dus als je op de brommert gaat, mag je een extra truitje aandoen ( en je handschoenen niet vergeten)
in het blackout gebied van Vodafonequote:
yeeeeeeeepquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Eindhoven idem dito meen ik me te herinneren, toch SD?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:24 schreef lipje het volgende:
[..]
je staat voor de 2e keer dit jaar stil?yeeeeeeep, en nog 50 meter te laat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedemorgen![]()
Ik hoop nog wel meer als 19999,9, maar dan stop ik wel weer even voor een piccie
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ongeveer wel ja....quote:
Geen nood, het is bijna weekendquote:
jééééééééééép!quote:
Ga eens naar buut'n danquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jééééééééééép!
Ben nog geen stap buiten geweest
Niet van een ander type Zitroën te misbruiken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ja, fuck he. Heb een nieuwe aanjager nodig voor de AX, dus dacht, trek er een van de sloop. Allemaal leeg. Nu maar eens kijken of er van het lagerwerk nog wat te redden valt.
knijper op je neusquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:28 schreef Paladijn het volgende:
Ook lekker van de gemeente trouwens, ik kreeg afgelopen dinsdag een brief gedateerd op december 2011 (zonder dag) dat per 2 april 2012 mijn container niet meer geleegd wordt als er geen chip opzit en dat ze de afgelopen maanden gepoogd hebben deze erop te plakken. Dus moesten mijn twee containers vanmorgen om 0730 aan de weg staan. Ik had zoiets van vast in mijn vakantie gebeurd, maar vanmorgen stond de hele straat zwart met containers...
Momenteel staan ze er nog steeds, zonder chip.
Dat zal lekker ruiken de komende weken...
Helemaal niets, bevestiging is overal anders. Uiteindelijk met flink smeermiddel alle lagers eens goed doorgesmeerd (na eerst in de bodem een gaatje gemaakt te hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet van een ander type Zitroën te misbruiken?
Gezien wat er ook echt op de weg rondrijdt, betwijfel ik hetquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat die serie in scene is gezet met acteurs
Het komt allemaal net wat te gemaakt over en er is elke keer wel weer een nieuwsitem klaar om de boel te hypenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Gezien wat er ook echt op de weg rondrijdt, betwijfel ik het![]()
En ik zou er dan van uitgaan dat ze iets anders hadden gepakt om zoiets in scene te zetten dan een klassieker.
Dat is de genadeklapquote:
uitslapertquote:
Dan ga je maar een keertje niet de beest uithangenquote:
hij zit in China, daar is zijn studentenleefstijl al een heel extreemquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan ga je maar een keertje niet de beest uithangen
Wel een erg grote toename qua bedrag toch? Ook al is het niet zo'n heel groot bedrag?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
Pff, tijdje terug kwam ik jullie vervelen met allerlei geneuzel over verschillende auto's. Uiteindelijk had een collega van me een prijs geroepen van 1000 euro voor die saxo. Maar dat moest hij nog even overleggen met zijn vrouw. Nu zegt ie 1500.
Is dat een reële prijs voor een saxo met 120/140 dkm op te teller (precieze aantal weet ik zo niet), distributieriem en koppeling zijn bij 100 dkm vervangen. Verder issie nog gewoon goed. Beetje roest bij de opkrikpunten.
Gaat om een 1.4
da's het probleem.... 60u werken en studentenleefstijl lijkt niet samen te gaanquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:38 schreef lipje het volgende:
[..]
hij zit in China, daar is zijn studentenleefstijl al een heel extreem
jij hebt zelfs vrije tijdquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
da's het probleem.... 60u werken en studentenleefstijl lijkt niet samen te gaan
Dit nieuwsitem is niet zo aan de grote klok gehangen als het vorige, en dat was toen vooral omdat de presentator gewond was geraakt. Natuurlijk is het wel wat gemaakt. Het blijft een tv-programma dus er zal vast wel een deel uitvergroot worden tov de werkelijkheid, ze zullen ongetwijfeld wat aangespoord worden niet al te hard hun best te doen. Maar dit soort dingen zijn echt niet in scene gezetquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het komt allemaal net wat te gemaakt over en er is elke keer wel weer een nieuwsitem klaar om de boel te hypen
En heel eerlijk gezegd is de show nou ook weer niet zo interessant...
Ja ook echt, lekkere collega wel. De keuze is reuze dus voor die Saxo duizend andere.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel een erg grote toename qua bedrag toch? Ook al is het niet zo'n heel groot bedrag?
Alleen daarom zou ik er al niet aan beginnen, collega of geen collega
Nou, hij zei in het begin toen ik nonchelant vroeg wat hij mnet de saxo ging doen omdat hij een nieuwe auto had gekocht. Toen zei hij tussen neus en lippen door, "oh, 1000 euro ofzo"quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel een erg grote toename qua bedrag toch? Ook al is het niet zo'n heel groot bedrag?
Alleen daarom zou ik er al niet aan beginnen, collega of geen collega
Kijk eens wat dezelfde saxo's doen op autotrader ofzo. Bij bedrijven zie ik ze rond dezelfde prijs staan. Dan krijg je waarschijnlijk nog een paar maanden garantie gok ik. Dan is particulier 1500 misschien toch wat hoog. Of hij moet echt in geweldige conditie zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, hij zei in het begin toen ik nonchelant vroeg wat hij mnet de saxo ging doen omdat hij een nieuwe auto had gekocht. Toen zei hij tussen neus en lippen door, "oh, 1000 euro ofzo"
Dus het was niet echt een afgesproken bedrag oid.
Er zijn genoeg bedrijven die een bepaalde garantie geven. Geen 6 maanden natuurlijk, maar tochquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:23 schreef Paladijn het volgende:
Garantie op een (franse) auto van 1000-1500 euroTot aan de deur zeker?
OTOH zou ik niet snel iets als een auto van een vriend/collega overnemen ivm. mogelijk gezeik naderhand.
Mya, de donorshow van BNN was ook zo realistischquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dit nieuwsitem is niet zo aan de grote klok gehangen als het vorige, en dat was toen vooral omdat de presentator gewond was geraakt. Natuurlijk is het wel wat gemaakt. Het blijft een tv-programma dus er zal vast wel een deel uitvergroot worden tov de werkelijkheid, ze zullen ongetwijfeld wat aangespoord worden niet al te hard hun best te doen. Maar dit soort dingen zijn echt niet in scene gezetDie Volvo staat al sinds '98 op die vent z'n naam met APK van een jaar. Alsof zo'n bak dan maar aan gort wordt gereden voor een matig tv-programma.
De donorshow was realistisch genoeg, maar dat was in heel andere omstandigheden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, de donorshow van BNN was ook zo realistisch
Of de presentator vorig jaar gewond is geraakt weet ik niet, zoiets is makkelijk in scene te zetten en de getoonde beelden waren redelijk inconsistent.
Wie weet hebben ze die volvo eigenaar een grote zak geld geboden en is hij daarmee akkoord gegaan. Het is allemaal wel weer heel toevallig en zorgt iig voor genoeg 'buzz' op de forums. Het zal me ook niets verbazen als er weer specifieke typetjes in zitten
Of je bent een beetje naïefquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef Dingest het volgende:
Mja, je kunt ook gewoon te kritisch zijn [ afbeelding ]
Dat is 23 jaar geledenIk beweer niet dat er in de geschiedenis (van de televisie) er nooit eens iets genept is
Kun je stoer gas geven als je stil staat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:41 schreef Dingest het volgende:
Heerlijjk stukje getoerd met de 96, maar stationair loopt hij tegenwoordig wel erg rot
Dat is op het moment wel nodig, anders slaat hij uiteindelijk af - zeker bij een koude motorquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kun je stoer gas geven als je stil staat.
ook een zalig paasfeestquote:
Is dat nog te verhelpen dan?quote:
beetje gezellig de familie opzoekenquote:
das voor jou snel gemaakt. Bakkie pleur en een peukquote:Op zondag 8 april 2012 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
Vrolijke paashaas allemaal![]()
Kleine smurf heeft ontbijt op bed gemaakt
Hehe, idd, alleen hebben we een 'no smoking' slaapkamerquote:Op zondag 8 april 2012 11:01 schreef lipje het volgende:
[..]
das voor jou snel gemaakt. Bakkie pleur en een peuk
was ze versierd met vers fruit en slagroom op een dienblad gaan liggen?quote:Op zondag 8 april 2012 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, idd, alleen hebben we een 'no smoking' slaapkamer
Het was wel iets meer als alleen een bakkie koffie, maar gaat om het idee he
Ja maar Minos verrekte het om d'r de trap op te dragenquote:Op zondag 8 april 2012 11:49 schreef lipje het volgende:
[..]
was ze versierd met vers fruit en slagroom op een dienblad gaan liggen?
jullie hebben toch nog zo'n slaafje?quote:Op zondag 8 april 2012 11:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja maar Minos verrekte het om d'r de trap op te dragen
Die is half zo groot als Minosquote:Op zondag 8 april 2012 11:57 schreef lipje het volgende:
[..]
jullie hebben toch nog zo'n slaafje?
edit: een tweede dus
bij de eerste steekvlam was ik de auto al uitgestaptquote:Op zondag 8 april 2012 14:29 schreef Paladijn het volgende:
GABBELA GABBELA BOOM
Het sneeuwde vannacht tussen Groningen en Leeuwarden trouwens
houtkachel met cv aansluitingquote:Op maandag 9 april 2012 00:00 schreef Dingest het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van huishoudelijke apparatuur, maar centrale verwarming die niet afhankelijk is van gas is nog wel lastig toch?Of zijn er alternatieven die ik over het hoofd zie?
Kan prima, mijn ex-buurman levert en bouwt die systemen. Je kunt ook warmtepanelen op het dak gooien en daar je warm water uithalen, en als dat niet meer toereikend is (najaar/winter), stook je bij met een hout CV.quote:Op maandag 9 april 2012 00:10 schreef Dingest het volgende:
Denk niet dat mijn ouders daar te porren voor zijn![]()
Maar ze hebben het probleem dat ze afhankelijk zijn van zo'n gehuurde gastank, toen volgde een verhaal wat ik niet helemaal kon volgen, maar het kwam erop neer dat zo'n tank nogal veel kost om te huren, een vaste leiding aanleggen eenmalig net zoveel kost als die tank voor een heel jaar, de hr-ketel toch eens vervangen moet worden en nu willen ze ook even kijken naar zonnepanelen. Maar dat heeft alleen nut als ze niet langer afhankelijk zijn van gas. Koken kan wel op stroom, boiler ook wel, maar cv wordt lastig als ik het zo snel zie.
Op het moment dat jij dat post begint het hier te regenen.quote:Op maandag 9 april 2012 10:18 schreef densmee het volgende:
goedemorgen
hier is het best aardig weer in elk geval droog
Ik ben eruitquote:Op maandag 9 april 2012 10:25 schreef Anne het volgende:
Ik ook hoor.
Binnen nu en 10 minuten ga ik eruit.
Mijn auto wassen natuurlijk!quote:
Ik heb er hier nog 2 staan die wel een keer gewassen mogen wordenquote:
opaquote:
Dan rijd je effe naar zuid-spanjequote:Op maandag 9 april 2012 10:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wilde even mijn auto gaan wassen maar het heeft weinig zin als ik zo naar buiten kijk
Ik doe het dus altijd met de hand, alleen heeft het schadebedrijf de auto door de wasstraat gehaald.quote:Op maandag 9 april 2012 11:01 schreef Paladijn het volgende:
Je krijgt altijd krasjes door wassen, je moet alleen kiezen voor een methode (met de hand of door de wasstraat) ipv. ze te combineren omdat het daar alleen maar erger van wordt.
Dan kom ik terug en kan ik weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 9 april 2012 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan rijd je effe naar zuid-spanje
Dan bel je boos op, en eist dat ze hem voor je polijsten, omdat ze je lak vernaggeld hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 11:10 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik doe het dus altijd met de hand, alleen heeft het schadebedrijf de auto door de wasstraat gehaald.. Nu valt het dus enorm op, en de auto is nog steeds niet schoon
Ze hoefden alleen maar met een bumper bezig, niet met de autoquote:Op maandag 9 april 2012 11:14 schreef Barcaconia het volgende:
Een spuiterij die een auto door de wasstraat haalt? Is dat net als een vandaal die na het bekrassen van je auto hem meteen even polijst?
quote:Op maandag 9 april 2012 11:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lopen toch twee langharige sponsjes rond bij jullie?
en ik mag toch hopen dat Anne nog wel een beetje shampoo heeftquote:Op maandag 9 april 2012 11:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik denk dat die sponsjes nogal krassen als je ze op de auto gooit na ze in een emmer lauw water te dompelen.quote:Op maandag 9 april 2012 11:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
tyrips helpen wel om de krassende elementen tot 1 te bundelenquote:Op maandag 9 april 2012 11:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik denk dat die sponsjes nogal krassen als je ze op de auto gooit na ze in een emmer lauw water te dompelen.
De katten hebben ook shampooquote:Op maandag 9 april 2012 11:20 schreef densmee het volgende:
[..]
en ik mag toch hopen dat Anne nog wel een beetje shampoo heeft
En met die wasstraat aktie houden ze de polijst- en poetsafdeling ook aan het werkquote:Op maandag 9 april 2012 11:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ze hoefden alleen maar met een bumper bezig, niet met de auto
serieus?quote:Op maandag 9 april 2012 11:23 schreef Anne het volgende:
[..]
De katten hebben ook shampoo. Opgelost, slotje.
Dat iddquote:Op maandag 9 april 2012 11:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik denk dat die sponsjes nogal krassen als je ze op de auto gooit na ze in een emmer lauw water te dompelen.
Jij wast je auto met shampoo van je moeder?quote:Op maandag 9 april 2012 11:20 schreef densmee het volgende:
[..]
en ik mag toch hopen dat Anne nog wel een beetje shampoo heeft
nee ik was mijn auto niet, anders dan door een wasstraat om dat de ruitenwissers de modder niet wegkrijgenquote:Op maandag 9 april 2012 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat idd
[..]
Jij wast je auto met shampoo van je moeder?
Ja, dieren kun/mag je niet wassen met mensenshampoo.quote:
ik geloof niet dat onze hond in de afgelopen drie jaar gewassen is, buiten het door de sproeiers heen rennenquote:Op maandag 9 april 2012 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dieren kun/mag je niet wassen met mensenshampoo.
quote:Op maandag 9 april 2012 11:26 schreef densmee het volgende:
[..]
nee ik was mijn auto niet, anders dan door een wasstraat om dat de ruitenwissers de modder niet wegkrijgen
logischquote:Op maandag 9 april 2012 11:03 schreef densmee het volgende:
mijn auto zit ook vol krasjes, en hij is nog bijna nooit gewassen
Andrelon perfecte krul!quote:Op maandag 9 april 2012 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
Jij wast je auto met shampoo van je moeder?
het is toch nutteloos bij mij, het klinkt heel de dag of je met je nagel over een schoolbord krast als je bij mij in de auto zitquote:
ik ken er ééntje, maar das een kleine zelfstandige zonder wasstraat, en zonder polijstafdelingquote:Op maandag 9 april 2012 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan bel je boos op, en eist dat ze hem voor je polijsten, omdat ze je lak vernaggeld hebben![]()
Ik ken overigens niet één spuiterij die auto's door een wasstraat trekt
Dan is je hond er vast niet zo eentje die lekker op het land loopt te rollebollen als de gierton net langs is geweest, want dat krijg je er niet uit met alleen wat waterquote:Op maandag 9 april 2012 11:27 schreef densmee het volgende:
[..]
ik geloof niet dat onze hond in de afgelopen drie jaar gewassen is, buiten het door de sproeiers heen rennen
nee maar andere dingen doet hij wel en een keer onder sproeier of een sloot is dan voldoendequote:Op maandag 9 april 2012 11:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan is je hond er vast niet zo eentje die lekker op het land loopt te rollebollen als de gierton net langs is geweest, want dat krijg je er niet uit met alleen wat water.
/ervaring
Dan zaag je voortaan eerst een mooi pad vrij voor je erdoorheen rijdtquote:Op maandag 9 april 2012 11:32 schreef densmee het volgende:
[..]
het is toch nutteloos bij mij, het klinkt heel de dag of je met je nagel over een schoolbord krast als je bij mij in de auto zit
Mijn spuiter in NWK heeft ook geen wasstraat, die heeft personeel die weten wat een emmer en een spons is.. misschien doen ze het wel eens, maar dan wordt hij daarna wel helemaal gespoten. Ik heb ze daar regelmatig met emmertjes en de slang bezig gezien.quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef lipje het volgende:
[..]
ik ken er ééntje, maar das een kleine zelfstandige zonder wasstraat, en zonder polijstafdeling
Hier in de buurt zitten ook mooie plasjes waar je je hond in kunt laten weken, alleen geen zout water iddquote:
wij moeten ook geld verdienen hè, we zijn geen staatskoffiebeheer of natuurmankementenquote:Op maandag 9 april 2012 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zaag je voortaan eerst een mooi pad vrij voor je erdoorheen rijdt
[..]
Mijn spuiter in NWK heeft ook geen wasstraat, die heeft personeel die weten wat een emmer en een spons is.. misschien doen ze het wel eens, maar dan wordt hij daarna wel helemaal gespoten. Ik heb ze daar regelmatig met emmertjes en de slang bezig gezien.
Ik breng mijn auto daar meestal gewoon netjes gewassen naartoe als hij er aan moet werken.
Je auto verneuken valt ook onder 'werken'?quote:Op maandag 9 april 2012 12:15 schreef densmee het volgende:
[..]
wij moeten ook geld verdienen hè, we zijn geen staatskoffiebeheer of natuurmankementen
de gele is prive en daar wordt in het weekend mee gereden, ook door bossen en slijk en dergelijkequote:Op maandag 9 april 2012 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je auto verneuken valt ook onder 'werken'?
Nee, maar er zijn genoeg andere dingen in de omgeving afgebrand. een molen, en kantoor, enz.quote:Op maandag 9 april 2012 13:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Andere mensen ook nog naar een paasvuur geweest gister?
Denk het wel. Daar worden ze al niet vrolijk van mountainbikers die smalle bospaadjes voor hun rekening nemen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe zit het trouwens bij de oosterburen met het 'in das Wald fahren'? Worden ze daar ook boos als je je brommer uitlaat in het bos? Daar liggen ook wel mooie stukken met lekkere lange paden
Ik heb het over werkwegen enzo; ik heb liever een mooi lang 2 spoors baantje van een paar km lang als dat gepiel op smalle paadjes, dat heb ik vorige keer al gezien; da's geen succesquote:Op maandag 9 april 2012 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk het wel. Daar worden ze al niet vrolijk van mountainbikers die smalle bospaadjes voor hun rekening nemen.
in duitsland komen ze met de crosser achter je aan en slaan je dan met de wapenstok van de brommer. De forstner is niet echt gelukkig als je daar gaat rijden.quote:Op maandag 9 april 2012 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb het over werkwegen enzo; ik heb liever een mooi lang 2 spoors baantje van een paar km lang als dat gepiel op smalle paadjes, dat heb ik vorige keer al gezien; da's geen succes
Hmkay, nou weet ik niet of ik me zomaar van mijn brommer laat meppen, maar de boodschap is duidelijk iigquote:Op maandag 9 april 2012 13:18 schreef densmee het volgende:
[..]
in duitsland komen ze met de crosser achter je aan en slaan je dan met de wapenstok van de brommer. De forstner is niet echt gelukkig als je daar gaat rijden.
hier is nog een mooi pad waar je over kan blazen is in ons bosgebied en openbare weg, als het een week of langer goed droog is is het daar net dakar rijden.
[ afbeelding ]
http://maps.google.nl/map(...)ft&mrsp=1&sz=15&z=15
Ah kijk, ik dacht al dat jij er meer van wistquote:Op maandag 9 april 2012 02:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan prima, mijn ex-buurman levert en bouwt die systemen. Je kunt ook warmtepanelen op het dak gooien en daar je warm water uithalen, en als dat niet meer toereikend is (najaar/winter), stook je bij met een hout CV.
Kost wel wat, maar je kúnt het zo uitknibbelen dat je zo goed als onafhankelijk bent, en als je genoeg dakoppervlak hebt, kun je er zelfs aan verdienen door je overschot aan elektra terug te leveren aan het net.
Trolololololo.quote:Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
Gaaf, ik heb mijn laptop verkocht voor heel veel geld. Die man bood gewoon over de vraagprijs, niet te gelovenOpzich wel begrijpelijk, want hij had snel een goede laptop nodig voor zijn studerende zoon. Die zit op de universiteit van Nigeria. Daar heb ik hem dan ook naartoe moeten sturen.
Opzich een goede situatie, ik help zo'n jongen weer en krijg er nog een mooi bedragje voor terug ook.
hoezoquote:
gewoon op marktplaats zetten, in Nigeria kunnen ze die nog wel gebruiken.quote:
Aardige mensen die nigerianen, nooit verwacht! En toevallig boden ze bij mij ook 450 euro. Echt fantastisch.quote:Op maandag 9 april 2012 19:37 schreef densmee het volgende:
[..]
hoezo
ik heb laatst ook een pakkerd bel laptop verkocht aan een kindje in nigeria en ik zou wel 450 euro krijgen.
er was alleen nog een probleempje met overmake maar deze week zou ik het geld nog krijge hor
M'n ogen kunnen de pot opquote:Op maandag 9 april 2012 20:17 schreef Paladijn het volgende:
Voor 69 euro heb je een nieuwe 19" tft, dat kost tegenwoordig ook niets meer
Is in ieder geval prettiger voor je ogen dan op tv internetten...
Dat aardgas moet ook betaald worden he, en hout is, als je het een beetje slim aanpakt, gratis of voor weinig. Ik betaalde er iig vrij weinig voor. Ik stookte in NWK ook propaan, en die prijzen slaan tegenwoordig helemaal nergens meer op, zeker niet als je ook nog eens zelf de tank moet gaan huren. Ik had.heb daar zelf een gewone houtkachel staan, die het daar bloedverziekend heet kreeg regardless de buitentemperaturen, maar alles is daar gelijkvloers; met een meerlaags woning is dat vaak al lastiger, plus dat je er niet van kunt douchenquote:Op maandag 9 april 2012 19:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ah kijk, ik dacht al dat jij er meer van wistBedankt.
Ik zal het ze even voorleggen, maar als ik de kosten van een hout-CV bekijk (nog even los van alle panelen) denk ik dat goedkoper voor ze is de aardgasleiding door te trekken. Het probleem is namelijk dat ze nu zo'n buitentank huren voor iets van 200 of 300 euro per maand die dan steeds bijgevuld moet worden. Aansluiten op de leiding kan wel, maar dat is een afstand van 150 meter die overbrugt moet worden en kost zo'n 3k. Na een jaar of zo hebben ze die investering er wel uit. De CV-ketel moet ook vervangen worden, deels vanwege slijtage en deels omdat die niet geschikt is voor dat 'nieuwe' aardgas kennelijk, maar die kosten wel een stuk minder dan die hout-CVs![]()
Of kan ik bij die link je me hebt gegeven met alle gegevens aan komen zetten en dat zij een beeld kunnen geven van kosten op korte en lange termijn?
Ja, is leuk, maar meestal wordt eerst TS effe te woord gestaan en aan een fatsoenlijk antwoord geholpen, en daarna maken we er een teringzooi van... nu werd 'ie vanaf post 1 uitgelachen en belachelijk gemaakt; het is hier ONZ nietquote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef Barcaconia het volgende:
Kom op SD, dat houttopic is toch geniaal?
Propaan is voor zover ik weet al bijna 3 keer zo duur als aardgas, en daar komt de tankhuur nog bij, tel uit je winst. Reken voor een goed Thermo systeem op 10K +, maar daar tegenover staat wel in het vervolg 0,0 kosten voor gas meer, lifetime kosten verlaging.. óók aardgas gaat alleen maar duurder worden in de toekomstquote:Op maandag 9 april 2012 20:57 schreef Dingest het volgende:
Ah, oké. Zij koken nu dus op propaan en niet aardgas, vandaar de issue met de cv-ketel als ze de leiding willen doortrekkenNooit over nagedacht, maar klinkt wel logisch
Ik weet niet hoeveel risico mijn ouders willen lopen of wat hun investeringsbudget is. Mijn vader zit nu deeltijd in de WW en WIA, en één van die twee gaat over een jaar geschrapt worden. Als hij geen werk heeft (en dat is lastig parttime te vinden voor een 55+ ex-kankerpatiënt in Drenthe) tegen die tijd gaan mijn ouders er fors op achteruit qua inkomen. Dus ik weet niet of op nog langere termijn zo'n gat dat het investeren nu zou kosten wel kunnen/willen opvullen. Er werd mij alleen gevraagd of ik even rond wilde neuzenMaar ik zal het ze eerst even voorleggen, en dan eventueel doorverwijzen naar je expert. Bedankt!
Door de schoorsteenquote:Op maandag 9 april 2012 21:08 schreef Paladijn het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af hoe mensen zoiets weer uit hun huis krijgen
[ afbeelding ]
En Densmee, Hocheichen is toepasselijker
ja natuurlijkquote:Op maandag 9 april 2012 21:08 schreef Paladijn het volgende:
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af hoe mensen zoiets weer uit hun huis krijgen
[ afbeelding ]
En Densmee, Hocheichen is toepasselijker
IJkelquote:Op maandag 9 april 2012 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, is leuk, maar meestal wordt eerst TS effe te woord gestaan en aan een fatsoenlijk antwoord geholpen, en daarna maken we er een teringzooi van... nu werd 'ie vanaf post 1 uitgelachen en belachelijk gemaakt; het is hier ONZ niet
Held²quote:
Wat is dat toch een verzuurde modquote:
Gaat om mijn ouders, als je het iets beter had gelezenquote:Op maandag 9 april 2012 21:11 schreef Paladijn het volgende:
Maar Dingest, jij zit toch in een huurhuis? Dan is een dergelijke investering toch voor de verhuurder...
Als jij zelf alles gaat betalen hebben zij de winst en jij de lasten
Ja, ik weet hetquote:Op maandag 9 april 2012 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Propaan is voor zover ik weet al bijna 3 keer zo duur als aardgas, en daar komt de tankhuur nog bij, tel uit je winst. Reken voor een goed Thermo systeem op 10K +, maar daar tegenover staat wel in het vervolg 0,0 kosten voor gas meer, lifetime kosten verlaging.. óók aardgas gaat alleen maar duurder worden in de toekomst
Dat verklaartquote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Gaat om mijn ouders, als je het iets beter had gelezenIk zit gewoon aangesloten op het gasnet gelukkig
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op maandag 9 april 2012 21:47 schreef daNpy het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)ldtimer-aan-gort.ece
Is dus gewoon echtquote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef daNpy het volgende:
Zag het net pas op een ander forum, schijnbaar is nu dit filmpje uit:
http://www.autojunk.nl/20(...)derland-sloopt-volvo
Té nep idd.
dan moet hij met zijn vrakkenkermis van de weg blijven, er rijden nu eenmaal mongolen rondquote:Op maandag 9 april 2012 22:59 schreef 2cv het volgende:
Het lullige is ook nog dat zo'n liefhebber liever niet heeft dat een schadeboer aan z'n oldtimer knutselt (terecht ! ). De schade is dus eigenlijk niet echt goed te vergoeden.
Nee hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
Wat is dat toch een verzuurde modlijkt me echt verschrikkelijk om mee te leven
Dus vanwege een paar idioten moeten liefhebbers wegblijven ?quote:Op maandag 9 april 2012 22:59 schreef densmee het volgende:
[..]
dan moet hij met zijn vrakkenkermis van de weg blijven, er rijden nu eenmaal mongolen rond
Jij bent degene met de houten kopquote:
En de jouwe heeft een inhoud bestaande uit houtquote:Op maandag 9 april 2012 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij bent degene met de houten kop
Je kunt het ook omdraaien, als ze nu investeren, hebben ze in de toekomst ook lagere lasten qua energiekosten, en heb jij een tof baantje; kun je lekker hout hakken bij je ouweluiquote:Op maandag 9 april 2012 21:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetMaar met 10k, als ze dat willen of hebben om te investeren, duurt het wel minstens 2,5 jaar voordat ze het eruit hebben. Da's wel een beetje risicovol als je straks fors in moet leveren qua inkomsten. Auto zit bijv. tegen die tijd ook al tegen de 2 ton aan dus kans op meer kosten en zo. Ik kan ze hooguit wat informeren en verwijs ze verder door naar je kennis, meer kan ik niet doen
Denk dat ze eerst maar een goede offerte en berekening moeten krijgen
snippersquote:Op maandag 9 april 2012 23:07 schreef Anne het volgende:
[..]
En de jouwe heeft een inhoud bestaande uit hout.
moet jij niet klagen over de zorgverzekeringen en het verplichte eigen bijdragequote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus vanwege een paar idioten moeten liefhebbers wegblijven ?
ik dacht aan rookquote:
In elk geval niet klagen als ze aanrijding hebben, het is niet geheel uitgesloten dat als je je op de weg begeeft iemand anders tegen je aan rijdtquote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus vanwege een paar idioten moeten liefhebbers wegblijven ?
Omdat?quote:
quote:
En daar hebben we nou verzekeringen voor. En als je een exclusieve klassieke daily hebt, heb je hem getaxeerd, en wordt de boel gewoon goed en netjes gefikstquote:Op maandag 9 april 2012 23:11 schreef densmee het volgende:
[..]
In elk geval niet klagen als ze aanrijding hebben, het is niet geheel uitgesloten dat als je je op de weg begeeft iemand anders tegen je aan rijdt
Hoezo mag je niet klagen als iemand moedwillig met te hoge snelheid je geen voorrang verleent en 15 jaar liefhebberij in de poeier rijdt?quote:Op maandag 9 april 2012 23:11 schreef densmee het volgende:
[..]
In elk geval niet klagen als ze aanrijding hebben, het is niet geheel uitgesloten dat als je je op de weg begeeft iemand anders tegen je aan rijdt
als hij zich fatsoenlijk had verzekert dan was er niks aan de hand geweest, maar 9 van de 10 zijn te gierig en halen een of ander oldtimer verzekering van 15 euro per jaar van internet.quote:Op maandag 9 april 2012 23:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet klagen als iemand moedwillig met te hoge snelheid je geen voorrang verleent en 15 jaar liefhebberij in de poeier rijdt?![]()
Risico van weggebruik is één ding, en zelden ga je er financieel op voorruit bij een aanrijding, maar dat je er dan maar niet meer over mag klagen...
quote:Op maandag 9 april 2012 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En daar hebben we nou verzekeringen voor. En als je een exclusieve klassieke daily hebt, heb je hem getaxeerd, en wordt de boel gewoon goed en netjes gefikst
Da's waarquote:Op maandag 9 april 2012 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien, als ze nu investeren, hebben ze in de toekomst ook lagere lasten qua energiekosten, en heb jij een tof baantje; kun je lekker hout hakken bij je ouwelui![]()
Mes snijdt aan 2 kanten in dit geval
Wat weet jij nou van de details van zijn - en haar - verzekeringspolissen af?quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef densmee het volgende:
[..]
als hij zich fatsoenlijk had verzekert dan was er niks aan de hand geweest, maar 9 van de 10 zijn te gierig en halen een of ander oldtimer verzekering van 15 euro per jaar van internet.
waarom kwaad zijn als je alles krijgt vergoed?quote:Op maandag 9 april 2012 23:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van de details van zijn - en haar - verzekeringspolissen af?Ongeacht of het correct is of niet, hij heeft gewoon het recht er kwaad over te zijn. Hij heeft de auto niet in puin gereden.
Omdat hij 15 jaar aan die auto heeft gewerkt en zo'n stom mokkel te snel rijdt en niet oplet en al dat werk nu voor niets is geweest?quote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom kwaad zijn als je alles krijgt vergoed?
ik begrijp echt niet waar mensen zich dan druk om kunnen maken, dat te snel rijden twijfel ik ook nog aan, de laatste beelden lijken flink versneld en voor een ongeluk met laten we zeggen 50kmh (nou nou wat hard) is er maar amper schadequote:Op maandag 9 april 2012 23:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Omdat hij 15 jaar aan die auto heeft gewerkt en zo'n stom mokkel te snel rijdt en niet oplet en al dat werk nu voor niets is geweest?Laatste keer dat ik keek dekt een verzekering emotionele waarde niet.
Schrik, het feit dat één of ander dom kutwijf wat net een blauwe maandag d'r rijbewijs heeft door puur lomp gedrag je liefje in de poeier rijdt die misschien net af is na die 15 jaar knutselen?quote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom kwaad zijn als je alles krijgt vergoed?
Heb jij nou het inzicht van een koe, of doe je maar alsof?quote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef densmee het volgende:
[..]
ik begrijp echt niet waar mensen zich dan druk om kunnen maken, dat te snel rijden twijfel ik ook nog aan, de laatste beelden lijken flink versneld en voor een ongeluk met laten we zeggen 50kmh (nou nou wat hard) is er maar amper schade
ja maar om dan je gelijk te halen in de krant en weet ik waar allemaal.quote:Op maandag 9 april 2012 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Schrik, het feit dat één of ander dom kutwijf wat net een blauwe maandag d'r rijbewijs heeft door puur lomp gedrag je liefje in de poeier rijdt die misschien net af is na die 15 jaar knutselen?
Ik kan het me wel voorstellen hoor
Mjah, zulke types heb je nou eenmaal..quote:Op maandag 9 april 2012 23:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ja maar om dan je gelijk te halen in de krant en weet ik waar allemaal.
de eerste reactie begrijp ik volledig.
* Paladijn mompelt iets over promotie van een niet nader genoemd tv programma wat geheel toevallig zeer binnenkort weer op tv isquote:Op maandag 9 april 2012 23:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ja maar om dan je gelijk te halen in de krant en weet ik waar allemaal.
de eerste reactie begrijp ik volledig.
tuurlijk wel alle promotie is goede promotiequote:
waarschijnlijk welquote:Op maandag 9 april 2012 23:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn mompelt iets over promotie van een niet nader genoemd tv programma wat geheel toevallig zeer binnenkort weer op tv is
goedemorgenquote:
Rustig is niet direct "vervelen".quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
Je hebt zin om je 2 weken lang te vervelen?
Aan het werk...quote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef Duvel het volgende:
Oh, ik hoor net dat er iets gemaakt moet worden de komende drie weken waar normaal twee maanden voor staat.
Ja, dat soort terminologie werd hier ook gebruikt.quote:
Leuk! Welke tak?quote:Ik heb net gesolliciteerd bij de BAM
Railquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat soort terminologie werd hier ook gebruikt.
[..]
Leuk! Welke tak?
Weet ik veel, ik heb gereageerd op een vacature op de site die er al een poosje staat. Gesprekken zijn fase 2quote:
"Ohw, sorrie, vergeten er af te halen. Doei!"quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb gereageerd op een vacature op de site die er al een poosje staat. Gesprekken zijn fase 2
Dat was de reactie niequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Ohw, sorrie, vergeten er af te halen. Doei!"
Noop.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Ohw, sorrie, vergeten er af te halen. Doei!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |