Dat is ook niet nodig om wel een top 5 te kunnen maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:29 schreef Lidlchips het volgende:
Nooit gehoord wat er zo bijzonder is aan Fleetwood Mac.
Dat kan ik ook niet, omdat ik geen verschil hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig om wel een top 5 te kunnen maken.
Fleetwood Mac is er in vershillende smaken. Zoals Lidl chips er ook in verschillende smaken is.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet, omdat ik geen verschil hoor.
Origineel van je.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Fleetwood Mac is er in vershillende smaken. Zoals Lidl chips er ook in verschillende smaken is.
mkIIquote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef wallofdolls het volgende:
Mwah, ik vind mkII wel een erg stoffig Sky Radio-gehalte hebben, met uitzonderingen daargelaten.
Sara hoort op 4 te staan met 22 punten i.p.v. Over my head. Die laatste is volgens mij maar 1 keer genoemd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 06:56 schreef fripper het volgende:
Uitslag Fleetwood Mac :
1. Go your own way 37
2. Oh Well 24
3. Landslide 23
4. Over my Head 22
5. Dreams 14
6. Second Hand News 11
7. Man of the World 10
8. Need your love so bad 10
Tevens uniek dat door de overstap naar het CD-formaat een briljant album zichzelf uiteindelijk nog eens kon overtreffen door het toevoegen van een extra track midden in de oorspronkelijke tracklist. Dit in tegenstelling tot 'Tusk', waarvoor bij de eerste CD-uitgave 'Sara' moest worden ge-edit omdat men een dubbelaar op een enkele CD uitbracht.quote:
"Silver Springs" is a song written by Stevie Nicks and performed by Fleetwood Mac. It was originally intended for the band's 1977 album Rumours, but became a B-side to the song "Go Your Own Way", and was eventually released as a single from the 1997 album The Dance.
Years after the fact, Nicks commented that the song's exclusion from the album marked a growing tension in the band. In face of the limited space available on the LP format of the time, the song was excluded due to its length. In a 1997 documentary on the making of Rumours, Richard Dashut, the engineer and co-producer, called it "The best song that never made it to a record album.".
bron
Lijkt me logisch. Als je die man een keer live aan het werk hebt gezien, dan kun je niet anders.quote:
En dat terwijl ie uit de AvantGarde jazz komtquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Als je die man een keer live aan het werk hebt gezien, dan kun je niet anders.
True that! Overigens altijd weer leuk als het uitdraait op een (dan wel verkapte) Wilco-adoratie.Gebeurt hier wel vaker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat terwijl ie uit de AvantGarde jazz komtheld dat ie is.
Die komt pas bij iedereen op 1 bij muzikaal meest veelzijdige all time heroquote:
Of beste Ondes Martenotist.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die komt pas bij iedereen op 1 bij muziekaal meest veelzijdige all time hero
Jij hield toch niet van Avant Garde?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat terwijl ie uit de AvantGarde jazz komtheld dat ie is.
Nee, maar het toont de veelzijdigheid van zo'n artiest aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van Avant Garde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |