Is dit topic al zo populair dat er een geruchtencircuit is?quote:Op maandag 9 april 2012 12:27 schreef methodmich het volgende:
Lastig dus. Ik sla maar over. Doe morgen wel weer mee, hoorde geruchten dat dan Prince aan de beurt was.
ik heb me aan m'n eigen definitie van punkrock gehouden, leek me het makkelijkst.quote:Op maandag 9 april 2012 12:16 schreef Norrage het volgende:
Ik zou niet eens weten wat er onder punk valt en wat niet, dus ik pas.
Lijkt me ook idd. Grenzen tussen muziekgenres zijn per persoon anders. Sterker, om het makkelijk te houden voor mezelf hou ik me aan rock, pop, klassiek, rap, dance, jazz en blues. Alle substromingen (van death metal tot hiphop en italo-pop) gooi ik lekker op 1 hoop in 1 van de "hoofdstromingen"quote:Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef ranja het volgende:
ik heb me aan m'n eigen definitie van punkrock gehouden, leek me het makkelijkst.
Ja inderdaad. Ik doe er dan nog elektronisch (niet onder dance) bij en plof blues gewoon of onder jazz of onder rock. Want dat is anders ook te breed...quote:Op maandag 9 april 2012 14:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lijkt me ook idd. Grenzen tussen muziekgenres zijn per persoon anders. Sterker, om het makkelijk te houden voor mezelf hou ik me aan rock, pop, klassiek, rap, dance, jazz en blues. Alle substromingen (van death metal tot hiphop en italo-pop) gooi ik lekker op 1 hoop in 1 van de "hoofdstromingen"Het boeit me niet zoveel tot welke stroming een liedje/artiest behoort.
Ja joh, van voetbaltribunes tot tapasbars, overal praat men er over.quote:Op maandag 9 april 2012 12:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dit topic al zo populair dat er een geruchtencircuit is?
Die speelt tegenwoordig folk-covers van punk-klassiekers, erg leukquote:Op maandag 9 april 2012 12:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik associeer punk altijd met Vyvyan van The Young Ones. Niet zozeer dat het er echt iets mee te maken heeft, maar toch: The Young Ones.![]()
Toevallig zag ik een paar youtube videos van ze vorige week, maar ik realiseerde me niet dat dat Vyvyan was!quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef cafca het volgende:
Die speelt tegenwoordig folk-covers van punk-klassiekers, erg leuk
Heel tof inderdaad!quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Die speelt tegenwoordig folk-covers van punk-klassiekers, erg leuk
Ben bang voor je dat je weer een jaartje of wat moet wachten voordat er weer een punk dag top 5 komt. Desondanks, veel plezier met je Dire Straits top 5quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:40 schreef yyyentle het volgende:
Leuk topic.![]()
The Ramones, the Clash, The Undertones, Patty Smith, Talking Heads.
Punk, punkrock, wat maakt het uit. Bovenstaande bandjes mogen wat mij betreft allemaal op de eerste plaats en ze hebben ook allemaal meerdere nummers gemaakt die ik op de eerste plaats zou zetten: vandaag deze, morgen weer een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |