Ah nog nooit een paasuitzending gezien van Ekstra Weekend?quote:
Zie het als een teken van levenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
Zo mis je Maus en zo opent hij weer een topic
quote:
dustwitter:3FMVideo twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:42:17TomTom van @destinedestine stript (incl. leuter) voor @roos3fm bit.ly/HoYzPc #3Voor12 #3Voor12Radio #3FM reageer retweet
Ik klik niet. Goed, hè??quote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef hole1988 het volgende:
dustwitter:3FMVideo twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:42:17TomTom van @destinedestine stript (incl. leuter) voor @roos3fm bit.ly/HoYzPc #3Voor12 #3Voor12Radio #3FM reageer retweet
I feel you bro!quote:
Iemand topchef gezien deze week? Ze hebben echt 6 rampdebielen uit die provincie getrokken. Twee zijn er nog enigzins normaalquote:Op donderdag 5 april 2012 04:46 schreef CindieY het volgende:
Zeg, themauster, zo vreemd ben ik als rasechte Groningse helemaal niet
Ik werd wakker door binnenkomende sms'jes, die gistermiddag al verzonden warenquote:Op donderdag 5 april 2012 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I feel you bro!
Moguh allemaal!
Wat een kutnacht
Ook fijnquote:Op donderdag 5 april 2012 09:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik werd wakker door binnenkomende sms'jes, die gistermiddag al verzonden waren
Ik ben een studentje in tentamenweek die al af is gelopen, dus ik hoef niet te werkenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook fijnJe zou Vodafone gewoon jouw vrije dag moeten laten betalen
Ik werd midden in de nacht wakker: "KUT IK MOET NOG EEN OFFERTE DE DEUR UIT DOEN"Nutteloos, want om 3 uur 's nachts schiet dat niet op
Maar ik was bang dat ik iets was vergeten :S Gelukkig bleek het minder erg toen ik vanochtend hier op kantoor kwam
Dat is en blijft ook een prima plaatjequote:Op donderdag 5 april 2012 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Abba![]()
![]()
En dan tenminste een plaat die je zelden hoort![]()
Joh, nog maar 10 minuten, is zo zover!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nog 10 minuten
Tof beest!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
WTF:
Kat teistert Engelse postbodes
Dus de postbodes willen er geen brieven meer bezorgen en schrijven vervolgens een "Boze BRIEF"... Wie gaat die bezorgen dan?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
WTF:
Kat teistert Engelse postbodes
Dus de postbodes willen er geen brieven meer bezorgen en schrijven vervolgens een "Boze BRIEF"... Wie gaat die bezorgen dan?
Ja goffer... En ik sta bij alle anderen ook vet achterquote:Op donderdag 5 april 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Goed potje hoor Minthy!
Dikke winst voor mij
Ongelooflijke lul dat je er bent, die zou prive blijven!!quote:
Wees blij dat ik je schoenen heb weggelatenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ongelooflijke lul dat je er bent, die zou prive blijven!!
Ja, dank. Die pasten niet echt bij de rest, achteraf gezien...quote:Op donderdag 5 april 2012 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je schoenen heb weggelaten.
Nee, ik vond't gewoon een leuk nummerquote:
Oh, ik dacht dat je opgelucht was van wat andersquote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ik vond't gewoon een leuk nummer
Nu bij de buurtjes van KX!quote:
Idd, wat een prutsersquote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Summer of 69 niet weten te raden. Sersjee, doe er wat aan!
Hm. Moet ik toch wat gaan doen aan m'n plan voor totale wereldoverheersing. Tot op heden ben ik niet verder gekomen dan het bestuderen van Pinky & the Brain.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Summer of 69 niet weten te raden. Sersjee, doe er wat aan!
Zoek samenwerking met Stewie!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hm. Moet ik toch wat gaan doen aan m'n plan voor totale wereldoverheersing. Tot op heden ben ik niet verder gekomen dan het bestuderen van Pinky & the Brain.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:49 schreef alors het volgende:
Ja Jochem van Gelder, was ook vriend van Stenders die zou ook al de primeur krijgen
Hoi!!quote:
Jouwes?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!!![]()
Wat deed jij in mijn Albert Heijn gister?
quote:
quote:
Tof!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Week vakantie in Denemarken geboekt.
Leuk! Denemarken is het enige land van noordelijk Europa dat mij persoonlijk niet zo trekt, maar wie weet wat je enthousiaste verhalen op Twitter en hier zullen zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Week vakantie in Denemarken geboekt.
Goed gepland, dan vier ik m'n verjaardag op de 14e nog gewoon thuisquote:
Je ava!!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Mr Polska![]()
Ondertussen maar richting slaapmodus
Ja, ik kan ook net zo goed op tijd naar bed gaan, ik heb geen studiedruk meer vanavondquote:Op donderdag 5 april 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind hem hoe langer ik hem zie epischer worden
Maargoed, alvast trusten![]()
![]()
boeienquote:
http://www.radiofreak.nl/(...)gte-weg-bij-Q-music/quote:Jeroen Kijk in de Vegte verlaat het station. Dit maakte hij zojuist bekend op Q-music. De dj liep al een tijdje met dit gevoel "na het moment dat Kristel vertrok was dat voor mij het signaal om ook weg te gaan." Waarschijnlijk nemen Mattie Valk en Wietze de Jager de ochtendshow over op Q-music.
Het rommelde al een tijd in de ochtend bij Q-music maar nu geeft het station duidelijkheid. Vorige week werd duidelijk dat Kristel van Eijk naar de avond ging verhuizen. Nadat ze een week langer vakantie keerde ze niet terug bij De Goeiemorgenshow maar in de avond tussen 21:00 en 00:00 uur. In het weekend vullen Joep Roelofsen en Eva Koreman nu de avond in. Daarnaast wisselen ze elkaar af in de nacht tussen 0:00 en 3:00 uur.
Wouter van der Goes en Menno Barreveld wisselden eerder al van plek. Martijn Kolkman, die doordeweeks tussen 21:00 en 0:00 uur te horen was, zou volgens bronnen ook naar het weekend verhuizen. Hij heeft momenteel echter geen plek in de programmering gekregen. Er gaan geruchten dat hij een arbeidsconflict heeft met zijn werkgever. Hier heeft Q-music nog geen uitsluitsel over gegeven.
Mattie Valk en Wietze de Jager zijn sinds 2010 te horen op het station. In dat jaar won Valk ook de Marconi Award voor Aanstormend Talent. Valk was hiervoor werkzaam als vormgever bij het station.
Het rommelt al een tijdje bij Q, maar die zag ik niet aankomen. Houden ze daar dus opzich nog maar 2 'grote' namen over: Wout en Gijs.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:49 schreef Pino112 het volgende:
Jeroen KIDV stopt bij Q-Music.
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)gte-weg-bij-Q-music/
Vraag is eerder wat jij op de site van een Duitse tandarts doet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij wil deze tandarts gaatjes vullen:
http://www.praxis-loehlein.de/team.html
Nu begrijp je wel waarom ik op zoek ben naar een nieuwe tandarts mag ik hopenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag is eerder wat jij op de site van een Duitse tandarts doet.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nu begrijp je wel waarom ik op zoek ben naar een nieuwe tandarts mag ik hopen
Dit is een soort van JACKPOT!
vergeet je de Jeroen van Inkel niet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het rommelt al een tijdje bij Q, maar die zag ik niet aankomen. Houden ze daar dus opzich nog maar 2 'grote' namen over: Wout en Gijs.
Verder gewaagde keus om Mattie en Wietze in de ochtend te zetten. Bij bijna alle stations zitten daar grote, gevestigde namen... en daar trekken ze zich dus niks van aan daar.
Ohja, haalde de Jeroens door elkaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vergeet je de Jeroen van Inkel niet?
Tof dat jullie 3FM allemaal zo trouw blijven volgen. Of althans nog in dit zo gezellige en legendarische topic zittenquote:
4 non blonds. tijd niet gehoord, ik zal hem eens aanvragen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:33 schreef cosmick het volgende:
Is de hakkuh-plaat er nog steeds?
Luister alleen nog af en toe in de auto. Overdag wil soms nog wel 's intunen. Maar hoor dat altijd Chasing Cars of the 4 Non Blonds. EN DAT WIL JE NIET!
We kunnen onze verjaardagen natuurlijk ook gezamenlijk vieren, ergens halfweg Balkbrug en Heemskerk.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed gepland, dan vier ik m'n verjaardag op de 14e nog gewoon thuis
Zeg! Zoek je ruzie? Jij zoekt ruzie, he. Grrrr.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
4 non blonds. tijd niet gehoord, ik zal hem eens aanvragen.
Domien luister ik meestal ook wel, Ekdom altijd eigenlijk, verder boeit het mij niet erg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:30 schreef borisz het volgende:
Vooral dat laatste.
Ekdom staat nog wel aan, en verder af en toe Rab en EW.
Jaaaa, dat was heel fijn net,zeker met dit weer!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, en ik hoorde Saturday in the park, daar werd ik best vrolijk van.
Doendoendoen!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
4 non blonds. tijd niet gehoord, ik zal hem eens aanvragen.
Lijkt me een smerig goed plan!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
We kunnen onze verjaardagen natuurlijk ook gezamenlijk vieren, ergens halfweg Balkbrug en Heemskerk.
O, en ik hoorde Saturday in the park, daar werd ik best vrolijk van.
Doe ik, want anders kom jij met de 4 Non Blondes aanzetten en ben ik de rest van de dag niet te genieten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me een smerig goed plan!![]()
Regel jij de muziek?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe ik, want anders kom jij met de 4 Non Blondes aanzetten en ben ik de rest van de dag niet te genieten.
Nee hoor, dat doe ik zelfs m'n grootste vijand niet aan (mocht ik die al hebben). Je weet toch hopenlijk wel dat ik ze niet blief? Ik heb een paar maanden geleden notanene nog over je schouders gekotst toen ik ze hoordequote:Op vrijdag 6 april 2012 11:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe ik, want anders kom jij met de 4 Non Blondes aanzetten en ben ik de rest van de dag niet te genieten.
Da's waar ook. En dat O-zone idee zou best kunnen werken!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik zelfs m'n grootste vijand niet aan (mocht ik die al hebben). Je weet toch hopenlijk wel dat ik ze niet blief? Ik heb een paar maanden geleden notanene nog over je schouders gekotst toen ik ze hoorde
Ik zou O-zone uitnodigen en ze hun grootste klassiekers op repeat laten spelen
Tof, ik ben blij dat ik toch indruk heb gemaakt met m'n spuugaanval. De rekening van de stomerij vond ik dan wat minder, maar goed...quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook. En dat O-zone idee zou best kunnen werken!
Ja, want dat wordt nooit gedraaid op 3FMquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, want dat wordt nooit gedraaid op 3FM
Leuk! Doe ik nooit, maar lijkt me best leuk om te organiserenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Evertjan het volgende:
ik krijg zondag 6 man op bezoek voor een paasbrunch
Veel te weinigquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, want dat wordt nooit gedraaid op 3FM
valt wel mee net een hoop broodjes en lekker beleg gehaald. En natuurlijk een hoop eieren. Maar het was druk bij de supermarkt volgens mij vergeten een hoop mensen dat de winkels maar 1 dag dicht zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk! Doe ik nooit, maar lijkt me best leuk om te organiseren
Mooie vorm van humor, sarcasmequote:
Druk was het zeker, net nog even boodschappen gehaald. Ik moet morgen werkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
valt wel mee net een hoop broodjes en lekker beleg gehaald. En natuurlijk een hoop eieren. Maar het was druk bij de supermarkt volgens mij vergeten een hoop mensen dat de winkels maar 1 dag dicht zijn
Mijn cynisme wordt ook erg gewaardeerdquote:
Mensen die vasthouden aan hun rituelenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rob is altijd te laat op dit tijdstip hoor.
Komt meestal rond 14.10 eens een keertje binnen.
Waarom gaat hij dan niet gewoon 10 minuten eerder van huisquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rob is altijd te laat op dit tijdstip hoor.
Komt meestal rond 14.10 eens een keertje binnen.
Dat lukt mij dus nooit... En als het me wel lukt, dan staat er een file in de weg of krijg ik autopech.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Waarom gaat hij dan niet gewoon 10 minuten eerder van huis
Dan regelen we toch een boot...quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef minthy het volgende:
Sersj, probleem!
Als jij ergens een locatie tussen onze woonplaatsen wil hebben voor onze verjaardag, dan kom ik in het IJsselmeer uit
Ja, tof!quote:
Welke 2 zenders?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
Zit ik eindelijk eens rustig, Stenders aan, zit ik net tussen 2 frequenties in, waardoor ie stoort
Ja, dat is idd rukquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
Zit ik eindelijk eens rustig, Stenders aan, zit ik net tussen 2 frequenties in, waardoor ie stoort
2 frequenties van 3FM. Zit in de trein en tis altijd kut rond dat Gristelijke dorp tussen Zwolle en Meppel.quote:
*zwaait*quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
2 frequenties van 3FM. Zit in de trein en tis altijd kut rond dat Gristelijke dorp tussen Zwolle en Meppel.
Bedoel je dat de radio constant schakelt meet 88.6 & 96.2?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
2 frequenties van 3FM. Zit in de trein en tis altijd kut rond dat Gristelijke dorp tussen Zwolle en Meppel.
Moet ik zelf doen, maar inderdaad, net op dat stuk zijn ze geen van beiden ruisvrij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bedoel je dat de radio constant schakelt meet 88.6 & 96.2?
Iets meer Calvin Harris zonder random bekende zangeres ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:12 schreef borisz het volgende:
Iets minder Rihanna zou de wereld goed doen.
Het is niet mijn schuld dat hij er nog ligt hoor, jullie halen hem niet opquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Duckje!![]()
Gooi die stok nooit meer in DH neer
juni/juli gaat smilde weer aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet ik zelf doen, maar inderdaad, net op dat stuk zijn ze geen van beiden ruisvrij.
Duurt allemaal wel lang, zeg. Voor Smilde zat ik in Zwolle ook gewoon op 88.6 en zelfs nog wel een redelijk eind richting Amersfoort dat ik die frequentie kon aanhouden. Positief gevolg: m'n ouders hebben geen Sky Radio meer in de auto, maar Waterstad FM.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:23 schreef Piles het volgende:
Ja joh, gooi alles even op de landelijke radio. Idioot
Iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:23 schreef Piles het volgende:
En dan niet begrijpen waaromquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef CindieY het volgende:
VreemdgaanGeen wonder dat ie haar niet meer vertrouwt.
twitter:mandy7n twitterde op vrijdag 06-04-2012 om 15:24:06Wat is dit voor een verhaal op #3FM? Moeten we medelijden hebben met iemand die buiten de deur neukt? #vindikmoeilijk reageer retweet
twitter:martientje0702 twitterde op vrijdag 06-04-2012 om 15:26:06Had dan je benen bij elkaar gehouden trut! #3fm reageer retweet
Die reistijd!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat hij er nog ligt hoor, jullie halen hem niet op
Ik heb van alles tegen iedereen die het nodig vindt om vreemd te gaan. Ga dan bij elkaar weg als je elkaar niet meer moet, vreemdgaan vind ik het laagste van het laagste.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb niks tegen voruwen die vreemdgaan (mits met mij)
Maar wat klonk zij als een domme doos
Don't do the crime if you can't do the time
m.a.w.: ga niet raar staan te kijken als je vreemdgaat en hij wil scheiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenschquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb van alles tegen iedereen die het nodig vindt om vreemd te gaan. Ga dan bij elkaar weg als je elkaar niet meer moet, vreemdgaan vind ik het laagste van het laagste.
Als je alleen al de behoefte hebt om buiten de deur te neuken, dan zit er blijkbaar iets niet goed in je relatie.
Mijn â¬0,02.
Hahaha nou écht he, ik dacht alleen maar WAAROM? WAAROM? ongelooflijk...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:23 schreef Piles het volgende:
Lief dat je het eens met me eens bent!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch
Maar het laat mij koud of mensen vreemd gaan of niet, juist om die reden die jij noemt... Die mensen horen nie tbij elkaar, maar ja, dat zijn van die trieste figuren die niet alleen durven te zijn dus toch maar bij elkaar blijven of gewoon egoistisch zijn en graag een "achter de handje" hebben...
Vrouwen zijn net zo foutquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:50 schreef minthy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch
Maar het laat mij koud of mensen vreemd gaan of niet, juist om die reden die jij noemt... Die mensen horen nie tbij elkaar, maar ja, dat zijn van die trieste figuren die niet alleen durven te zijn dus toch maar bij elkaar blijven of gewoon egoistisch zijn en graag een "achter de handje" hebben...
Lief dat je het eens met me eens bent!![]()
En achterdehandjes, daar ben ik er een van geweest een poos terug. Geeft echt een waardeloos kutgevoel, kan ik je vertellen. Helaas kwam ik er pas later achter dat 'ie meerdere meiden had en ook niet van plan was dat op te geven
Sommige mannen zijn varkens
Ik niet, ben daar veel te eerlijk voorquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net zo fout
Ik had een scharrel die thuis ook een vriend had zitten. Is ondertussen wel uit, maar goed, het zegt al genoeg over hun relatie...
(om mezelf te verdedigen: ik had de beste man nooit ontmoet en kende hem totaal niet, dus dan geef ik er nite om als de vrouw er voor kiest vreemd te gaan... Liever met mij dan met een of andere eikel)
Je heb dat Vodafone gedoetje natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Telefoon heeft kuren, tuuuurlijk
Snap de hint, mens
Laten weten dat ze nog van 'm houdt ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat wilde ze via de radio bereiken dan? Ik heb het eerste deel gemist.
Dat ze opnieuw wil beginnen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat wilde ze via de radio bereiken dan? Ik heb het eerste deel gemist.
Idd, ik zou ook iéts anders reagerenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Deze vent heeft ook geen ruggegraat ook....
Iets beginnen is wat anders dan alleen maar geile nueqsex hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, ben daar veel te eerlijk voor![]()
En ik heb van dichtbij gezien wat voor ellende het aanricht om niet eerlijk te zijn in je relatie, ik pieker er niet over om iets te beginnen met iemand die in een relatie zit, werk ik niet aan mee
Daar ben ik sowieso niet meer van, ook dat levert ellende opquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iets beginnen is wat anders dan alleen maar geile nueqsex hebben
Schrale doos bedoel je?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso niet meer van, ook dat levert ellende op
Neu, daar heb je zalfjes voorquote:
....quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef alors het volgende:
Ah ze heeft een nieuwe single, volgende week dus megahit
Jij hebt een voorspellende gave, ik word bang van jequote:
Coen zei gister woensdag geloof ik dat het weer omstreden was omdat het tussen twee platen ging en iemand wilde niet kiezen en die ging toen voor een andere plaat ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:33 schreef Elusive het volgende:
[..]
zo voorspelbaar ja
kan me ook niet voorstellen dat de DJ's hier op stemmen
Ik hou van voorspelbaarheidquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voorspelbaarder dan een atoomklok, die MH.
Supercrazyturbotophit!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Coen zei gister woensdag geloof ik dat het weer omstreden was omdat het tussen twee platen ging en iemand wilde niet kiezen en die ging toen voor een andere plaat ofzo
En allemaal maar zeggen omg jaaa Alabama Shakes wat een plaatmaar zulks iets nooit MH maken
!
Misschien doet ze een kanarie na?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:39 schreef borisz het volgende:
Nou laat die bekende opmerkingen maar zitten. D'r mond zit al vol met zaad.
je eierstokken rammelen al?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:44 schreef alors het volgende:
die jochies zijn echt zoo aandoenlijkKon je kinderen maar gewoon bestellen op die leeftijd, krijsbaby's is toch niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |