Ah nog nooit een paasuitzending gezien van Ekstra Weekend?quote:
Zie het als een teken van levenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
Zo mis je Maus en zo opent hij weer een topic
quote:
dustwitter:3FMVideo twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:42:17TomTom van @destinedestine stript (incl. leuter) voor @roos3fm bit.ly/HoYzPc #3Voor12 #3Voor12Radio #3FM reageer retweet
Ik klik niet. Goed, hè??quote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef hole1988 het volgende:
dustwitter:3FMVideo twitterde op woensdag 04-04-2012 om 23:42:17TomTom van @destinedestine stript (incl. leuter) voor @roos3fm bit.ly/HoYzPc #3Voor12 #3Voor12Radio #3FM reageer retweet
I feel you bro!quote:
Iemand topchef gezien deze week? Ze hebben echt 6 rampdebielen uit die provincie getrokken. Twee zijn er nog enigzins normaalquote:Op donderdag 5 april 2012 04:46 schreef CindieY het volgende:
Zeg, themauster, zo vreemd ben ik als rasechte Groningse helemaal niet
Ik werd wakker door binnenkomende sms'jes, die gistermiddag al verzonden warenquote:Op donderdag 5 april 2012 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I feel you bro!
Moguh allemaal!
Wat een kutnacht
Ook fijnquote:Op donderdag 5 april 2012 09:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik werd wakker door binnenkomende sms'jes, die gistermiddag al verzonden waren
Ik ben een studentje in tentamenweek die al af is gelopen, dus ik hoef niet te werkenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook fijnJe zou Vodafone gewoon jouw vrije dag moeten laten betalen
Ik werd midden in de nacht wakker: "KUT IK MOET NOG EEN OFFERTE DE DEUR UIT DOEN"Nutteloos, want om 3 uur 's nachts schiet dat niet op
Maar ik was bang dat ik iets was vergeten :S Gelukkig bleek het minder erg toen ik vanochtend hier op kantoor kwam
Dat is en blijft ook een prima plaatjequote:Op donderdag 5 april 2012 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Abba![]()
![]()
En dan tenminste een plaat die je zelden hoort![]()
Joh, nog maar 10 minuten, is zo zover!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nog 10 minuten
Tof beest!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
WTF:
Kat teistert Engelse postbodes
Dus de postbodes willen er geen brieven meer bezorgen en schrijven vervolgens een "Boze BRIEF"... Wie gaat die bezorgen dan?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
WTF:
Kat teistert Engelse postbodes
Dus de postbodes willen er geen brieven meer bezorgen en schrijven vervolgens een "Boze BRIEF"... Wie gaat die bezorgen dan?
Ja goffer... En ik sta bij alle anderen ook vet achterquote:Op donderdag 5 april 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Goed potje hoor Minthy!
Dikke winst voor mij
Ongelooflijke lul dat je er bent, die zou prive blijven!!quote:
Wees blij dat ik je schoenen heb weggelatenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ongelooflijke lul dat je er bent, die zou prive blijven!!
Ja, dank. Die pasten niet echt bij de rest, achteraf gezien...quote:Op donderdag 5 april 2012 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je schoenen heb weggelaten.
Nee, ik vond't gewoon een leuk nummerquote:
Oh, ik dacht dat je opgelucht was van wat andersquote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ik vond't gewoon een leuk nummer
Nu bij de buurtjes van KX!quote:
Idd, wat een prutsersquote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Summer of 69 niet weten te raden. Sersjee, doe er wat aan!
Hm. Moet ik toch wat gaan doen aan m'n plan voor totale wereldoverheersing. Tot op heden ben ik niet verder gekomen dan het bestuderen van Pinky & the Brain.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Summer of 69 niet weten te raden. Sersjee, doe er wat aan!
Zoek samenwerking met Stewie!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hm. Moet ik toch wat gaan doen aan m'n plan voor totale wereldoverheersing. Tot op heden ben ik niet verder gekomen dan het bestuderen van Pinky & the Brain.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:49 schreef alors het volgende:
Ja Jochem van Gelder, was ook vriend van Stenders die zou ook al de primeur krijgen
Hoi!!quote:
Jouwes?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!!![]()
Wat deed jij in mijn Albert Heijn gister?
quote:
quote:
Tof!!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Week vakantie in Denemarken geboekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |